نظرات درباره کتاب همه‌ی چراغ‌های خانه روشن‌اند و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب همه‌ی چراغ‌های خانه روشن‌اند اثر آندریا لوی

نظرات کاربران درباره کتاب همه‌ی چراغ‌های خانه روشن‌اند

نویسنده:آندریا لوی
انتشارات:انتشارات ورا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۸ رأی
۳٫۷
(۳۸)
راضیه حفیظی
اواسط کتاب فکر نمی‌کنی با چنین شاهکاری روبرو باشی بیشتر شبیه این است که نشسته‌ای و عکس‌های یک آلبوم خانوادگی را می‌بینی. هر چند صفحه یک عکس... فصل های اول برایت ماجراهای رندوم از زندگی یک خانواده است. یکی از بچگی‌ بچه‌ها یکی از بزرگسالی‌شان. اما وقتی به آخرهای داستان می‌رسی، چسبی نامرئی همه‌ی قطعات را به هم می‌چسباند... دلنشین تلخ واقعی تجربه‌ای عالی
زهرا
داستان تلخ رابطه ها یه خوانواده ی جاماییکایی که به انگلستان مهاجرت کردن داستان زندگی ای که امیخته با طنزی تلخ ، تفاوت ها رو به رخ میکشه.تقریبا از نیمه ی کتاب تمرکز کتاب روی روابط ادم های داستانه و به طرز شگفت انگیزی در عین سادگی تکان دهنده هست. ماجراهای این کتاب شاید با کمی تغییر و یا بصورت رندوم در زندگی همه ی ادم ها وجود داره و بنظرم همین باعث باورپذیری ،اندوه و وحشتی میشه که اخرش با خواننده باقی میمونه. قلم نویسنده ساده ولی قوی هست،ترجمه خوب و روانه و بطور کلی بنظرم این کتاب رو باید خوند
بلاتریکس لسترنج
روابط خاتوادگی و شرایط زندگی مهاجران نثر ساده و روانی داشت و خوب بود یه روزه تموم شد روابط دختر و پدری که مرد عجیبی بود
بلاتریکس لسترنج
ممنونن
نیایش
خانم دکتر سلام کتاب انگیزشی میخواستید من فتح قله های موفقیت بدون دست و پا را بهتون پیشنهاد میکنم. خیلی کتاب خوبیه اینجا هم هست جزو کتابای کتابخانه همگانیه
Ghazaleh
خوندن روایت‌های با احساس و ظریف از نگاه دختر کوچک خانواده‌ای که اصالت جاماییکایی دارند و به لندن مهاجرت کردند، لذت بخش بود. از اون کتاب‌هایی که پیام و محتوای خاصی ندارن اما نثر سبک و روانی دارن و می‌تونی بین دوتا کتاب سنگین، یه جورایی به عنوان استراحت بخونی و با نویسنده هم بخندی، هم گاهی حس کنی قلبت داره فشرده می‌شه و هم همذات پنداری کنی. در کل کتاب بامزه‌ و لطیفی بود.
عاشق کتاب
رابطه بین پدر و فرزند همیشه رابطه متفاوت و عجیبی است. پراز عشق و احساس در بستر پنها شرم. این رابطه زیبا در رمان به خوبی ترسیم شده بود.
ahmad zarei
ممنون از طاقچه بابت رایگان کردن این کتاب تو روز عید. کتاب متوسطی هست و یه زندگی به شدت معمولی رو روایت می‌کنه. اتفاقات روزمره.
Roya
ترجمه کتاب خیلی روان و عالی بود . از این جهت یکی از بهترین کتاب هایی بود که این اواخر خوندم . داستان فراز و فرود زیادی نداره ، با این وجود حس صمیمیت و ارتباط خوبی در صفحاتش هست .
Dexter
ممنون طاقچه جان، بابت عیدیت.😘
♡♧judy pendelton♧♡
قشنگ و صمیمی!
سپیده
یه لحظه خوندمش، چراغ ها را من خاموش می کنم😁
Shadi
کتاب ساده و شیرینیه زود هم تموم میشه و نویسنده آب نبسته تو متن
M68
خیلی مسخره ... یه دختر چهار ساله که اندازه یک زن بالای سی سال نقش داره!!! دختری که نمیدونه سوسیس چیه ولی مراقب پدر سرطانیش هست و کارای بیمارستان شو انجام میده!!!
Amir
توی یک جمله نمیاد پرش رو انجام بده توی هر فصل یک قسمتی از زندگی شو داره تعریف می کنه
حسینی
شبیه خاطرات روزانه بود. زیاد جذاب نبود مشکلات کشورهای اروپایی و مهاجران
fatemeh.h88
کتابی با نثر روان درباره زندگی روزمره یک خانواده مهاجر و بیشتر تمرکز هم بر روی روابط بین پدر و دختر خانواده است.من دوست داشتم چون دوگانگی فرهنگ وطنی با فرهنگ وطن دوم را بخوبی نمایش داده بود.
ماکسیرا
قشنگ بود ولی عالی نبود
farnaz hp
رمان خیلی خوبیه. پر از حسایی که هممون تجربه کردیم. البته طرح روی جلو مناسب این کار نیست اما محتوای قسنگی داره.
Amir
خیلی کتاب جلبیه با متن روان ، بتون پیشنهاد می کنم بخونید.داستان یک خانواده است ،به نظر من ارزش خوندن داره
مریم
کتاب خوبیه...من با وجود غمی که تو کتاب بود اما ازخواندنش لذت بردم...فکر کنم آموزنده بود برای اونایی که به فکر مهاجرت هستند..‌در کل کتاب خوبی اصلا ندانستم کی تمام شد..متشکرم
Samieh Jalali
نثرروان وزیبا بود وراحت میشد با نویسنده ارتباط برقرار کرد ودرد ورنج های اتفاقات رو لمس کرد درمجموع معمولی بود
نصیبه
غم انگیز ولی زیبا

حجم

۱۸۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱۸۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد