نظرات کتاب تاریخ اندیشه‌های دینی (۳) از محمد(ص) تا عصر اصلاحات
کتاب تاریخ اندیشه‌های دینی (۳) از محمد(ص) تا عصر اصلاحات اثر میرچا الیاده

کتاب تاریخ اندیشه‌های دینی (۳) از محمد(ص) تا عصر اصلاحات

۴٫۱
(۸)

نظرات کاربران

arman eghbali
همیشه فرمهای مختلفی پر میکردم که میپرسید: چه دین و مذهبی داری، ولی هیچوقت از خودم نمیپرسیدم دین و مذهب یعنی چی، فقط یک تلقین ارثی را تکرار میکردم، آشنایی با تاریخ ادیان خیلی کمک کرد، مخصوصا این سه جلد. مرسی از الیاده‌! و مترجم خوب این کتابها.
Yasas88
تاریخ دروغه
سپهر
تاریخ دروغه، ولی جفنگیات فضای مجازی به اسم فکت راسته، تاریخی که فلان نویسنده یا پژوهشگر با هزار و یک بدبختی و تحقیق و تفحص نوشته(ولو دارای اشتباه باشه) دروغه، ولی چرندیاتی که بلاگرهای اینستاگرام با یه طراحی فتوشاپ قشنگش کردن و پستش میکنن راسته، تاریخ که علمه و باید با روش شناسی علمی بررسی بشه دروغه، ولی مزخرفات ژورنالیستی که تو کله ملت کردن راسته. یه چیز راسته. تاریخ علمه، اگه تاریخ نخوندین، نمیتونین حکم ببُرین که تاریخ دروغه
Yasas88
دقیقا همینه که شما میگی . تاریخ هم نظر و برداشت مورخه. نمیگم همش دروغه اما حقایقی هست که که پشت گفته ها مورخ پنهان میمونه . به همین جهت حقیقت کلی درست معنا نمیشه . مثلا یک مورخ غیر اسلامی تاریخ بعد از انقلاب ایران رو کاملا متفاوت با مثلا خمنه ای یا مورخ مسلمون مینویسه. البته اگه بدونه کتابش چاپ میشه🙃 به نظرم شما فیلم راشومون رو ببین. اثر کوروساوا.
mhzm
این نطر شما است

حجم

۵۷۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۵۷۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۲۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد