نظرات درباره کتاب ژان پل سارتر: هستی و نیستی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ژان پل سارتر: هستی و نیستی اثر حسن عرب

نظرات کاربران درباره کتاب ژان پل سارتر: هستی و نیستی

۳٫۹
(۱۸)
j.yazarloo
خوش عالمی است نیستی، چون خودنیستی سرآغازهستی است. مانیستی وهستی وزندگی رافراموش کرده ایم!!! من باتوجه به کتابهایی که از ژان پل سارتر و استیون هاوکینگ وهایدگرخوانده ام به نیستی وفلسفه اگزیستانسیال اعتقاد ویژه ای دارم. به نظرمن عبوراز "نیستی" سرآغاز "هستی " است.
Khosro Jalalmanesh
جناب یازارلو باسلام وتشکر . همانطور که میدانیم بحث هستی و نیستی از اولین مباحث مندرج در تاریخ فلسفه غرب است . که بعد ها بسیاری از مدعیان فلسفه در این مورد مطلب نوشته اند که به نظر می‌رسد یکی از سردمداران این وادی حضرت هگل باشد . البته بقول خود هگل مسایل فلسفه از ماقبل افلاطون و ارسطو شروع وبه تدریج هر فیلسوفی با استفاده از نظر پیشی نیان نظرات ودستگه فلسفی خود را ایجاد و گسترش داده . هگل البته از هستی محض و نیستی محض شروع ودر منطق خود موفق به طرح تئوری دیالکتیک شده که بسیار مورد استفاده شاگردش مرکس میشود
Khosro Jalalmanesh
سارتر اگر چه دارای کتاب فلسفی به معنای رایج آن نیست ولی در فیلسوف بودنش شکی نیست . البته به قول خودش کتابی که حاوی شرح دستگاه فلسفی او باشد ندارد وپیشتر خود را نویسنده میداند . و داستانها ونمیشنامه های فراوانی دارد که میشود آنها در زمره توضیح اگزیستن سیالیسم . دانست.

حجم

۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد