نظرات درباره کتاب دختری در قطار و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۷ | طاقچه
تصویر جلد کتاب دختری در قطار

نظرات کاربران درباره کتاب دختری در قطار

۳٫۸
(۴۱۶)
raha
حوصله سربر بود... ولی خب برای کسانی که معما دوست دارن مناسبه...
Hana
کتاب خوبی بود و من از خوندنش لذت بردم ولی یکم هم برام سوال شد که چرا انقدر جزو کتاب های خوب و معروفه چون درحد تعریف هایی که شنیده بودم کامل و عالی نبود.
DaVinCi
ترجمه محاوره ای داستان، خواننده رو یاد خواندن کامنت های اینستاگرام می اندازه. به همون اندازه خوندنش سخت هستش. داستان بسیار کند پیش میره و اصلا خواننده رو جذب نمیکنه (این مطلب تازه زمانی مهم میشه که بدونید اخرین کتابی که خوندم مرگ ایوان ایلیچ از تولستوی بود که خودش کتاب کندی محسوب میشه) ولی کتاب دختری در قطار واقعا جالب نبود.
کاربر 8596765
جذاب نبود
کاربر 2073522
خوشم نیومد به نظرم مبتذل بود
zahra_mghdm
من این کتابو هدیه گرفتم از اونجایی که خیلی تعریفشو شنیده بودم خوشحال شدم ولی نسبت به کتابای دیگه ای که تو این ژانر خونده بودم اصلا حرفی برای گفتن نداشت هیچ مسیر داستانی رو پیش نگرفته بود فقط درمورد ویژگی شخصیت ها اضافه گویی زیاد می‌کرد یا معتاد به الکل بودن ریچل بعضی جاها واقعا دیگ خسته کننده شده بود فقط پنجاه صفحه آخر یکم هیجان وارد داستان شد که اونم خیلی قابل حدس بود که قرار چی بشه
ema
از همون لحظه ی اول احساس می‌کردم مزخرفه، خیلی گنگ و حوصله سر بر شروع شد، پیشنهاد نمی‌کنم
Moorche
به عنوان کتابی که یه روزه خوندمش و قصدم از خوندنش فقط سرگرم شدن بود بد نبود ولی محتوای خاصی نداره، جزو کتابهای جنایی مورد علاقم هم نمیتونم دسته‌بندیش کنم
سلام گرگ
بی سروته تا یه جایی خوندم ول کردم
معصومه رحمانی
من خوشم امد ولی کمی گیج کننده بود فک کنم ریچل از اول شک کرده بود کی قاتله .فقط نمی خواست قبول کنه.
whale
اوایل داستان برام کسل کننده بود ولی از یه جایی به بعد به خصوص از اونجایی که مگان گم میشه برام جذاب شد و تا آخر هم جذابیتش رو حفظ کرد. پایانش تا حدودی غیر قابل پیش‌بینی بود.
Saieh
داستان روان و پر کششی داره و ذهن رو درگیر میکنه.
fawtiiss
شاید حدود ۴۰ صفحه ابتدای کتاب شما را چندان جذب نکنه چون بیشتر به معرفی شخصیت ها میپردازه و داستان هنوز به درستی شکل نگرفته و کمی جسته گسیخته اس، ولی بعد که تازه وارد داستان میشید و معماهای مختلفی توی داستان و ذهنتون شکل میگیره یکسره کتاب رو میخونید و هرچند چندین ساعت زمان میبره و گردن درد و چشم درد میگیرید. و مورد دیگه اینکه واضحا باز با مقوله حل نشدنی سانسور طرف هستیم هرچند مترجم تمام سعیش رو کرده ولی به نظرم باید جالب باشه نسخه زبان اصلیش رو هم بخونیم که کامل متوجه شیم. و بله قطعا به بالای ۱۶ سال هایی که علاقه مند به داستان های جنایی و معمایی هستن کتاب رو پیشنهاد میکنم.
atosoltan
این ترجمه واقعا افتضاحه،نصف کتاب رو خوندم ترجیح دادم از نشر کوله پشتی بخرم و از اول بخونمش.. متاسفم برای مترجم و ناشر من که اشتراکی خوندم اما بقیه پولشون رو از تو جوب آوردن؟؟ دلتون واسه هموطن خودتون نمیسوزه؟
kimia
عالی بود جوریکه نمیتونید کتاب رو زمین بزارید صد در صد پیشنهاد میشه
maryam ghaziani
تموم که شد گفتم عجب چیزی بووود اما نمیتونم از این نکته بگذرم که بعضی جزئیاتش به شدددت رو مخم بود و کند پیش می رفت و الکی هی کش میومد. اما پایان خوبی که داشت اینارو شست و برد و در نهایت می تونم بگم راضیم! داستان درباره زنیه که هر روز با قطار از یه منطقه ای رد میشه که خونه ی بک زوج رو می بینه و تو خیالات خو‌دش برای اونا اسم میذاره؛ جس و جیسن. و یک روز خبری می بینه که جس گم شده! و اینجا نقطه شروع داستانه. جالب بوود
asma
عاااااالیییییی بود خیلی هیجان انگیز بود اگه ب این ژانر معمایی جنایی علاقه دارید حتتتتما بخونید
علی جاوید
وقتی شروعش کردم واقعا باهاش حال نکردم و چیزی که منو کشوند به ادامه خوندنش، تعریف ها و نقدهایی بود که ازش میشد. اما تو ادامه واقعا جذبش شدم. نوع کاراکتر پردازی و نوع دیالوگ ها و نوع تقسیم بندی فصل از دید سه تا زن که هر کدوم ضعف و مواضع خاص خودشونو دارن فوق العاده جذاب بود. اگر این کتاب رو قصد دارید شروع کنید، بدونید که توی اواسط کتاب یه چیز جذابی منتظرتونه.
HIVA MORTAZ
کتابی به شدت حوصله سر بر بود انگار نویسنده فقط حوصلش سر رفته بود و خواسته بود یه کتابی بنویسه! کتاب اصلا جنایی نبود فقط یه نفر اون یکی رو کشته بود اسمش شده بود جنایی معمولا داستان های جنایی محتوای خاص با قاتل های سریالی و قربانی های خاص دارن که این کتاب حتی محتوا هم نداشت! کتاب کثیفی بود یعنی هر کی با اون یکی آزادانه رابطه داشت ریچل به شدت زن ضعیفی بود این کتاب زن رو ضعیف کرده بود انگار هیج کس بدون وجود شوهرش نمیتونه زندگی کنه، شخصیت های داستان به شدت روی اعصاب بودن، پلیس بی خاصیت بود از هر کی دلش میخواد بازجویی میکرد، روند داستان کند و طاقت فرسا و حوصله سر بر بود هیچ گونه جذابیت خاصی نداشت و اتلاف وقت و انرژی بود! تنها چیزی که میشد گفت این کتاب داشت روبه‌رو کردن شخص با واقعیت بود که چه کسی قاتله که به نظرم همچین واقعیت جالبی نبود اصلا انگیزه خاصی نبود! اگه به زمانی که دارید اهمیت میدید به نظرم کتاب های دیگه ای رو بخونید چون این واقعا وقت تلف کردنه!
erfnrj81
کتاب خیلی جزیی نگری داره شاید اوایل اذیت بشین اما بعدش همراه داستان جلو میرین.درکل ایدش تکراریه ولی میشه گفت داستانش قشنگ و جذابه .

حجم

۳۲۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۲۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان