نظرات درباره کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی اثر اس. جی. اسکات

نظرات کاربران درباره کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی

نویسنده:اس. جی. اسکات
انتشارات:پندار تابان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۳۱ رأی
۳٫۵
(۳۱)
atefeh
به نظرم کتاب خوبی بود ولی فوق العاده نبود.در این کتاب ابتدا به بهانه هایی که ما رو به تنبلی میکشونه اشاره شده و سپس ۲۳ دلیل و سپس راه کار برای این بهانه های شایع رو ارائه میده. البته بعضی از راهکار هاش رو در طول کتاب هی تکرار میکنه که برای من حوصله سر بر بود ولی راهکار های قابل اجرایی داشت که اگه بتونیم اونا رو عملی کنیم چه در ذهنمون چه در رفتارمون ،واقعا گام موثری در زندگی خودمون و سپس جامعه میتونه باشه من واقعا ازش نتیجه گرفتم البته خودمم همت کردم .
HMS6312
به نظرم باید سعی کنید هر قسمتش رو(بسته به محتوای هر قسمت) چند روز اجرا کنید... و اگر بخواهید صرفا پشت سر هم بخونید خودتون گیج می‌شید. و در کل کتاب خوب و جالبیه
sahar
خوب بود ، علت هایی که باعث به تعویق افتادن کارها میشه رو توضیح و براشون راهکار داد .من خیلی از این راهکارها رو از قبل در زندگیم انجام میدادم و میتونم بگم که خیلی خوب جواب میدادم از جمله بهانه هایی که ما برای تعویق انداختن کارها میاریم مثلا وقت نداریم ،کلی کار سرمون ریخته اولویت بندی نداریم و خیلی بهانه دیگه راهکار های کتاب هم خیلی عملی بود. اما عنوان کتاب تنبلیه یعنی ما زورمون میاد کارها رو انجام بدیم در حالی که هیج کاری نداریم هیچ بهانه ای نداریم جز بی حوصلگی ، به نظرم راهکارهای خیلی کمی برای این بخش داشت.
Negar
قطعا قرار نیست بعد خوندن سر سری این کتاب یهو انگیزه بگیرید و دیگه تنبل نباشید. باید با حوصله تک تک بخش هاش رو بخونید نکته برداری کنید و بعد به دقت اجراش کنید. راه کارهاش واقعا مفید و موثره.
ارام
به نظرتون کسیکه تنبله ۱۵۶ صفحه کتاب میخونه 🤤🙃
Pari-Naz📚
لطفا بذارید کتابخانه 😊
عاطفه
طبق پیشنهاد نویسنده میتونیم یک عادت ضد تنبلی از ۲۳ عادت رو انتخاب کنیم و بهش عمل کنیم. بعضی عادتهای ذکر شده ممکنه راه گشا نباشه و اصلا خودش بهانه ای باشه برای تنبلی، مثل سیستم ۴۳ پرونده. اولین عادت که همون قانون پارتو است( قانون ۸۰.۲۰ که میگه ۸۰٪ نتایج مفید حاصل ۲۰٪ تلاش هاست) قابل اجراتر بود.
امیرحسین
سلام و احترام بسیار کتاب عالی ای بود؛ خصوصا که بصورت خلاصه مطالبی از چند کتاب گفته شده بود. یکی از مسائلی که مهم است و در کتاب نبود از نظرم قانون ۵ ثانیه ای می باشد که میگوید: اگر قصد انجام کار درست و منطبق با اهدافتان را دارید؛ تنها ۵ ثانیه فرصت دارید که بصورت سریع و فیزیکی انجامش دهید درغیراینصورت مغز این ایده را به خاطر تنبلی نابود خواهد کرد!...
کاربر ۲۰۸۵۳۴۹
کتابی برای همه سنین برای جلو‌گیری از تنبلی تاخیر در انجام کار و تفکیک کارها برای رسیدگی به کارهای مهم
کاربر ۱۵۳۴۸۲۵
کتاب رو خریدم پولش هم کم شد ولی نتونستم دریافتش کنم !
باران
کتابی جذاب و کاربردی...
narges ghafoori
اصلا جذابیتی نداره
آیناز ر
از لحاط متن خوب بود نظر خاصی ندارم تا جایی که خوندم مفید بود اینکه متن کتاب تو یه راستا تموم نمیشد هر جا دلش خواسته بود جمله تموم شده بود جمله‌ها تو یه خط عمودی در راستای صفحه تموم نمیشدن، یه ذره اذیت کرد ولی در کل بد نبود کتاب آدرس اینترنتی برای اطلاعات بیشتر معرفی کرده بود خود کتاب هم تیتر بود کلا متن کمی داشت و حوصله سر بر بود ولی من با اشتیاق خوندم خوشم نیومد کتاب های مفید تری هم هست تو زمینه تنبلی و تلاش
آیناز ر
سرچ کنین تنبلی تو قسمت جستجو طاقچه میاد خوباش اسمش یادم نیس ولی کتابای مربوط به انگیزه معمولا خوبن
kiarash
مانند چه کتاب هایی؟
قاصدک
بعضی جاها واقعا زیادی کشش داده... حرفی ک میشه تو 1 جمله جمعش کرد رو تو 10 جمله گفته واسه همین حوصله سر بره...
mar jam
بدک نبود ولی حرفهای تکراری خیلی زیاد داشت میشد توی نصف این حجم کتاب جمع کرد
فرهنگ
سلام. این کتاب برای همه توصیه میشود، ارزش مطالعه دارد .
کاربر ۲۰۹۳۲۲۰
کتاب رو خریدم و مبلغش رو هم پرداخت کردم ولی متاسفانه کتاب تو کتاب های من اضافه نشد
atefeh
این چیزا رو باید با پشتیبانی طاقچه مطرح کنید .
رضا اصلانی
راه های عملی مثبتی ارائه می‌کنه و اگه خودتون بخواید، این کتاب برای با اراده شدن بشدت موثره
تارا
من یک تنبل به تمام معنا هستم و خواندن هیچ کتابی در من اثرنکرده نمی‌کند و نخواهد کرد. دلم می‌خواهد تنبل نباشم. کمکم کنید.
مَنَـمْ عَمـٰـارٌ
عمل کردن باعث میشه که بر دیگران امتیاز بالاتری پیدا کنی والا تنبلی رو که همه دوست دارن؛ امتیاز خاصی محسوب نمیشه!!! پس عمــــــــــــــــــــــــــــــــــــل کن به نکات..
MINOO GH
دوستش داشتم ،به من خیلی کمک کرد واقعا :)

حجم

۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد