نظرات درباره کتاب سومویی که نمی توانست گنده شود و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سومویی که نمی توانست گنده شود اثر اریک ایمانوئل اشمیت

نظرات کاربران درباره کتاب سومویی که نمی توانست گنده شود

انتشارات:نیکو نشر
امتیاز:
۴.۵از ۲۴ رأی
۴٫۵
(۲۴)
سیّد جواد
کتاب ۴۶۷ از کتابخانه همگانی، کتاب کوتاه بود و تا انتها مطالعه کردم ولی لذتی نبردم. در یک سوم انتهایی کتاب، مطالب نادرستی هم گنجانده شده بود که شعارهای عرفان های کاذب است !!!
ــسیّدحجّتـــ
خیلی منو غرق کرد اول نمونه رو خوندم و وقتی به اواخر نمونه رسیدم، اصلا یادم نبود که دارم نمونه رو می‌خونم؛ به خاطر همین وقتی نمونه تموم شد، انگار که داخل حوض آب سرد افتاده باشم! احساس از دست دادن ادامه‌ی یه ماجرای خیلی قشنگ رو داشتم... بلافاصله کتاب رو خریدم و ادامه رو خوندم و جالب‌تر این که هر چی جلوتر می‌رفتم، جذاب‌تر می‌شد :) علاوه بر داستان خوب، اطلاعات عمومی خوبی هم می‌داد و جذاب‌ترین بخشش رو هم نمیگم که مزه‌ش از بین نره و خودتون بخونید... در یک کلام: لذیذ بود
فائزه
تو وجود همه ما یه گنده هست، البته با قصه ها و وضعیت های منحصر به فرد. اینکه کی و کجای زندگی یه استادی از کنارمون رد بشه و بگه هی تو وجودت یه گنده میبینم، و اینکه چجوری و کی جرئت کنیم و تصمیم بگیریم برای تغییر دادن عادت ها و مسیرمون هم، برای هرکدوم از ما منحصر به فرده.
Sayna sedigh
کاش میشد ده تا ستاره ی دیگه هم داد به این کتاب. داستان جالب شخصیت پردازی عالی. الهام بخش
up
فوق العاده بود،حس میکنم باید گنده های درون خودم رو پیدا کنم،"خودم"...چقدر خود آدم میتونه برای آدم غریبه باشه و چقدر شناختن و دوست داشتنش لازمه ، مهم ترین کاری که تو زندگی باید انجام بدیم همینه به نظرم،این کتاب کمکتون میکنه
👑Nargess Ansari👑
کوتاه و دوست داشتنی با قلمی جذاب❤
Baseer Koushan
بینظیر بود. مثل کتابهای دیگرش در آخر از حیرت خنده و گریه‌ای توامان کردم
kamrang
داستان تاثیر گذاری بود. جوریه که با خوندن چند صفحه ازش دیگه کتاب رو زمین نمیتونین بزارین
سعید رستگار
اسم کتاب و موضوعش خودش یک عالمه مفهومه. انیمیشن پاندای کنگ یک کار یک هم همچین مضمونی را دنبال می کرد. البته توقع بهتری از کتاب داشتم ولی متن کوتاه کتاب حتی جا داره دوبار خونده بشه. اریک امانوئل اشمیت راضیم ازت بابت نوشتن این کتاب.
سارا
اصلا یه چیز عجیبیه. عجیب. کلا نوشته‌های اریک آدم رو زیر و رو می‌کنه.
دنیز
کوتاه و الهام بخش .
نون صات
بسمه از آن دست کتاب‌هایی است که خواندنش وقت چندانی نمی‌گیرد، و جزو "وقت تلف کن"ها قرار نمی‌گیرد. میتوان در حد دو جمله از کتاب به یادگار به جان پذیرفت، که مورد استفاده زیادی خواهند داشت. برای کسانی که به این موضوع (کشتی سومو) که قسمت مهمی از فرهنگ ژاپن تلقی می‌شود علاقه‌مندند تماشای سریال Sanctuary یا پناهگاه را پیشنهاد می‌کنم.
farzane
بسیار خوووبه، به نظرم بعد خوندنش باید همیشه این سوالو به هوشیاریت بیاری: چی در "ناخودآگاه" من هست که اجازه نمیده اون سوموی گنده م رو نشون بدم؟ این بخشی از تئوری یونگه فارغ از پیام کتاب، هم جذاب نوشته شده، هم شیرینه، هم کم گوی گزیده گو!
leoread
من به تازگی با این نویسنده آشنا شدم، قلم زیبایی داره، توصیفس از ژاپن و داستان رو دوست داشتم با اینکه نویسنده ژاپنی نیست ولی فضا پردازیش خیلی خوب بود، یه داستان کم حجم خوب آموزنده است
Eli
بخونید و یاد بگیرید. بسیار روان و جذاب. من که باهاش همزادپنداری کردم. از اون کتاب‌هاست که باید گه‌گاهی بهش سر زد و به خودت با خوندنش نهیب بزنی.
Aa
کتاب خیلی قشنگیه
windy
کوتاه و خوب

حجم

۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد