نظرات درباره کتاب سلوک معنوی استیو جابز و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سلوک معنوی استیو جابز اثر کیلب  ملبی

نظرات کاربران درباره کتاب سلوک معنوی استیو جابز

نویسنده:کیلب ملبی
ویراستار:رضا باباخانلو
انتشارات:نشر سیزده
امتیاز:
۳.۳از ۱۸ رأی
۳٫۳
(۱۸)
AmirmohammadYavari
خود کتاب خیلی خوبه (نسخه‌ی انگلیسی) اما نسخه‌ی فارسی ترجمه‌ی نامناسبی داره. کتاب اساسا گفت‌گومحور هست و در متن اصلی خیلی جملات خودمونی و حتی بعضی جاها مثلا گستاخانه هستند که اصلا در نسخه‌ی ترجمه رعایت نشده و همه‌ی جملات از دم کتابی و خشک نوشته شده‌ن. و اما نسخه‌ای که در طاقچه هست کیفیت تصاویر خیلی پایینه‌. به طور کلی من به خود کتاب ۴ ستاره میدم اما به این نسخه ۱ ستاره هم نمیدم. همچنین صفحات انتهای کتاب حذف شده‌ن (نمونه‌هایی از طرح‌های دیگه‌ای که نویسنده کشیده و در نهایت استفاده نشدن) که نمیدونم علتش چی بوده‌.
علی
یک کتاب کوچک مصور. متاسفانه کیفیت تصاویر که مهمترین مشخصه یک کتاب مصور هست پایینه و داستان هم خیلی تکه تکه و بدون پیوستگی خاصی هست. به طاقچه پیشنهاد می کنم کتابهای مصور را با کیفیت بالاتری منتشر کند. با حجم دو یا سه برابر این حجم فایل باز هم می ارزه.
rbkhloo
من به عنوان ویراستار کتاب، چندین بار اونو خوندم. اگر در متن دقیق بشین، میتونین تمام تصمیماتی که استیو جابز بعدا در تولید محصولات خود به کار برد رو در خلال گفتگوها پیدا کنین. کتاب سرشار از نکات مدیریتی است که خیلی ساده بیان شده.
Dexter
جالب نبود کیفیت تصاویر پایین بود روایت داستانیش هم چنگی به دل نمی زد.👎👎👎
صدف عباسی
ترجمه اش خوب نیست. من کتاب اصلی رو دانلود کردم ولی هنوز نخوندمش (احتمالا اصلا نخونمش چون کتاب دندونگیری نبود). ولی یه جایی راهب به جابز میگه «اصلا میشینی؟» و جابز میگه اگه فرصت کنم گاهی (یه همچو دیالوگی). اگه آدم ندونه تو زبان انگلیسی sit معنای نشستن برای مراقبه رو میده سردرنمیاره که منظور از این گفتگو چیه و خب اینم یکی از ایرادات فاحش ترجمه بود.
وحید
ایده جالبی داشت.
So2016
کمیک کتاب هم واقعا جالب و با مزه بود.
کاربر 17125
به نظرم خیلی جالبه، تاثیر حرفای راهب که برای ما قابل درک نیست رو نشون می ده و اینجاست که مفهوم حرف های راهب رو متوجه می شیم.
So2016
واقعا کتاب مفید و همچنین شیرین و جذاب بود. بعضی دوستان نسبت به این کتاب کم اطفی کردن.
sarah
جالب بود...

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد