نظرات درباره کتاب واقعیت؛ ده دلیل برای اینکه درباره جهان اشتباه فکر می‌کنیم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
۳٫۷
(۸۷)
نیلوف
به نظرم این کتاب مکمل کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» عه. هردو کتاب درباره تله هایی هستن که نمیذارن بدرستی فکر کنیم منتها فرقشون اینه این کتاب عمیق تره اما هنر شفاف اندیشیدن تعداد موردهای بیشتری بررسی میکنه
کاربر ۵۲۳۹۲۰۵
این کتاب موضوع جالبی داره و خوندنش باعث میشه دیدگاه آدم از بسیاری جهات نسبت به وقایع دنیا و روند امور مختلف در گذشته و حال و آینده متحول و واقع بینانه تر بشه، لااقل در مورد اکثر افراد فکر میکنم چنین اثری رو داشته باشه.
محمد مهدی افشاری
خیلی تعریفش رو شنیده‌ام امیدوارم خوب باشه
zahra
صوتی این کتاب و کی میزاری طاقچه جان
hadis bm
کاش مجانی دان میشد:/
mojtaba mehravar
محتوای عالی و پر مغز و مفهومی داره .عایه
2figh
کتاب خوبی اما به سلیقه من نخورد .
Ali shahabi
پیشنهاد میکنم کتاب بسیار مفید
morteza_ja97
این کتاب منظورش از جهان محیط پیرامون (محل کار و دانشگاه و منزل) هست یا کل کره زمین ؟؟!
HAMid RezA
بنظر من نویسنده ،باید خودش ابتدا یک شیفت پارادایم کنه و از حمایت یک سویه و وام داری به دیدگاه های سرمایه داری، ذهنش را رهایی دهد . نگاه پوزیتیویسمی نویسنده به آنچه درجریان است ، به راحتی از مثال ها و شواهد ارائه شده در متن کتاب مشخص است. اینکه شمار زیادی از افراد را ناآگاه به مسائل و مشکلات چنددهه اخیر جهان و خود را منبعی آگاه براین امر، آن هم با استناد به آمارهای کمی ،که چیزی جز اعداد خشک نیستند بپنداریم ، جز لفاظی به منظور نادیده انگاشتن وجود نابرابری ها و تمایزات اجتماعی در جهان که متضمن موجودیت و موتور مولد سرمایه داری اند ، راهی از پیش نبرده ایم.
فلانی
کسی میتونه یه کتاب راجب روابط اجتماعی و عاشقانه علی الخصوص درباره ما دختر ها معرفی کنه؟
vida
کاربر سعید؛جای تاسف داره وجود چنین موجود رقت انگیزی در اینجا که حداقل اکثرا اهل قلم و تفکر هستن،حتی اگر نمیتونید شخصیت تون رو نشون ندید میتونید تظاهر کنید،کتاب پیشنهادی(بیشعوری از خاویر کریمنت)
Rahimi0151
دو کتاب قصه عشق و 5 زبان عشق. قصه عشق رو اول توصیه میکنم. چون همه گیره و قبل از شروع رابطه هم میشه از اون استفاده کرد. ولی 5 زبان عشق رو بیشتر میشه در داخل رابطه استفاده کرد. (البته جفتشون رو میشه درباره دوستان و آشنایان هم بکار برد. ولی خب کاربرد اصلیشون برای رابطه هاست)
سعید
خاطرات عمو جانی چاپ پنجم😊
شهبانو
به نظر من ترسناک بود بنابر این حتی نمونه اش را هم کامل نخوندم
Pūyān
اتفاقاً بسیار امیدبخش هست و توضیح می‌ده که جهان اون‌قدرها هم که فکر می‌کنیم بد نیست و خیلی از آمارهای نگران‌کننده، درواقع مال قدیم هستن و الآن تغییر کردن.
کاربر ۱۹۷۹۵۵۶
خیلی مسخرس بابااا. این چیه؟ چرا الکی میگید خوبه؟

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد