نظرات درباره کتاب زنی پشت پنجره و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب زنی پشت پنجره اثر ای.جی فین

نظرات کاربران درباره کتاب زنی پشت پنجره

۳٫۶
(۸۶)
کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
خود کتاب رو خوندم قشنگه ولی مترجم های مختلفی وجود داره . از مترجم های مختلفی بخونید این مترجم با توجه به نظرها جذاب نیست
گندالف
یکم رمان کسل کننده‌ای بود،ولی ارزش یکبار خوندن رو داره
کاربر ۴۹۸۴۶۳۹
اصلا کتاب جذابی نیست من تا نیمه خوندم و رهاش کردم ترجمه خوب نیست خود داستان کسل کننده اس ووو
Elnaz Eftekhar
کتاب های مشابه در ژانر تریلر روان شناختی بسیار هستند. مثل کتاب های شارلی لاپنا. روایت آن کتاب ها بسیار جذاب و پر کشش است. این کتاب رو اصلا توصیه نمیکنم به شدت حوصله سر بر و روایت به درازا کشیده شده. برای خواندن یک پایان شوکه کننده اصلا ارزش وقت گذاشتن را نداشت.
امیرحسین
به نظرم خیلی خوب شروع میشه و ایده جذابی رو برای شروع انتخاب می‌کنه ولی فقط همین ! کاوش تو گذشته شخصیت هیچ اثری رو زمان حال نمی‌ذاره و نحوه برخورد شخصیت اصلی با اون واقعیت در همین حده که « می‌دانستم این اتفاق افتاده ولی تا حالا کسی اینجوری بهم نگفته بود» اینجوری فرصت همدردی یا احساساتی شدن از مخاطب هم گرفته میشه. پایان هم پایان ساده ولی غیر قابل پیش بینی داشت. خلاصه بگم من انتظارم خیلی بیشتر بود.
غزاله بادپا
《این کتاب رو با یک ترجمه ی دیگر توصیه می کنم》 وقتی کتاب "زنی پشت پنجره" را می خواندم ناخودآگاه خاطره ی جا ماندن دوربین شکاری یکی از دوستانم در منزل ما برایم زنده شد. واکنش شما را به این موضوع نمی دانم ولی وجود یک دوربین در خانه و پشت پنجره نرفتن با آن ،کار بسیار دشواری است!!! کتابی که خواندم از نشر "میلکان" و به ترجمه ی "راضیه مرادی" است ولی این کتاب از نشرهای مختلف دیگه نیز به چاپ رسیده است. دکتر آنا فاکس،زنی که به تنهایی در خانه ای بزرگ زندگی می کند، او به بیماری آگورافوبیا دچار شده و در واقع همین بیماری او را حدود یکسال از دنیای بیرون از خانه فراری داده و در حصار خود درآورده است.زندگی آنا بسیار کسل کننده است و کاری که او انجام می دهد نوشیدن و دیدن فیلم است، گاهی نیز برای سرگرمی از پشت دوربین زندگی همسایه های خود را دنبال می کند.همه چیز یکنواخت است تا خانواده ی راسل همسایه های جدید به آن محل نقل مکان می کنند خانواده ای به ظاهر خوشبخت . آنا با دیدن حادثه ای از پشت دوربینش در خانه ی راسل ها زندگی اش دستخوش تغییر می گردد. زنی پشت پنجره یک تریلر استثنایی و میخکوب کننده است .شما در طول خواندن کتاب ممکن است بارها دچار شک و تردید بشوید که آیا واقعا این فضاها و اتفاق ها واقعی هستند یا ساخته ی ذهن راوی و این حس کاملا مشابه احساسات آنا فاکس است که نویسنده توانسته است به طور عالی آن را به نگارش دربیاورد .در این کتاب هیچ کس و هیچ چیز آن طوری نیست که به نظر می رسد. حدود یک سوم ابتدایی کتاب روند بسیار کندی دارد و بیشتر به روزمرگی زندگی آنا پرداخته است به طوری که برای کنار گذاشتن کتاب دچار تردید می شوید اما صبور باشید داستان به تعلیق نسبتاً خوبی می رسد و تا جایی که زمین گذاشتنش دشوار است. ترجمه ی این کتاب ضعیف هست اگر مشتاق به مطالعه ی آن شدید از نشرهای دیگه بخوانید. اگر هوس یک کتاب معمایی و دلهره آور کردید که شما را یاد فیلم های آلفرد هیچکاک بیندازد ، این کتاب را از دست ندهید.
mahboob
داستان جذاب و پر از توصیف و ارجاعات به فیلم های مختلفه. کمی هم غافلگیری داره
sophii
یکی از بهترین کتابهای معمایی_جنایی بود که خوندم.
طوفان
خیلی هیجان انگیزنیست ،روندداستان یکنواخت پیش میره ولی نویسنده بسیاربااقتدارداستان راجلومیبره وکاملاقابل باوروواقعی ،ولی باتمام هزاران رمانهای جنایی ،معمایی که من تاکنون خونده بودم فرق داشت .خوشبختانه تکراری نبود
کاربر 1444773
خیلی عالی بود حتما بخوانید
ساجده رضایی
ترجمه کتاب اونقدر بده که حتی نمیتونی پیش بری، کتاب انگلیسیش خیلی روانه اما با این ترجمه نمیشه خوند
p.kh
خیلی قشنگ وپر هیجان بود توصیه میکنم بخونید
مسعود
داستان خیلی خوب و پر از اطلاعات و غافلگیری و ... ولی نه با این ترجمه، ترجمه به شدت بد و خسته کننده است، حتما با ترجمه دیگه بخونید، همینجا تو بینهایت هم ترجمه خانم خسروی هست که خیلی بهتره.
کاربر ۹۱۴۲۰۵
چیزی که انتظار داشتم نبود. بی جهت داستان کش داده شده بود و تمام داستان با توصیفات حال جسمی و روحی شخصیت اصلی پر شده بود که اصلا لازم نبود. خوندن این کتابو پیشنهاد نمی کنم
sahar
من این کتاب و هنوز نخوندم اما از رو عنوانش و خلاصه اش حس کردم شبیه کتاب دختری در قطار باید باشه . لطفا اگر هر دو رو مطالعه کردید راهنماییم کنید که این دو کتاب شبیه ان ؟ یا نه داستان کلا چیز دیگه ای و مطالعه اش کنم ؟
کاربر ۲۱۶۶۸۵۱
ذهن آدمو به چالش بدی می کشه وناآروم میکنه
کاربر ۱۴۵۷۱۴
فقط صدصفحه آخرکمی جذابیت وهیجان داشت پانصد صفحه راواقعا به سختی خواندم....
زهرا غفاری
هر دو ترجمه‌ی موجود در طاقچه رو خوندم و باهم مقایسه کردم. هیچ‌کدوم روون نیستن و اصلا توصیه نمیشن.
علی اقا
واقعا بنظرم دیگه این سبک کتاب ها خیلی مورد اقبال کتابخوان ها قرار نمی گیره.
nnnn
به نظرم باید اسامی آدم ها واشیا که خارجی بودند وغیر ضروری حذف بشه ،فعلا اول کتابم تا بعد

حجم

۳۵۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۳ صفحه

حجم

۳۵۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۳ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان