نظرات درباره کتاب عشق به زندگی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب عشق به زندگی اثر آلبر کامو

نظرات کاربران درباره کتاب عشق به زندگی

نویسنده:آلبر کامو
انتشارات:انتشارات جامی
امتیاز:
۴.۲از ۱۱ رأی
۴٫۲
(۱۱)
Faezeh.A
محتوای کتاب عالی است و لذت بردم. تعدادی از مقالات، جستارها و داستان کوتاه‌های کامو در آن آمده. اما اشکالات تایپی و گه گاه عدم روانی ترجمه دارد. چندتا از جستارهای این کتاب را در کتاب‌های دیگری که از آلبرکامو چاپ شده ندیدم. ولی تعدادی که در کتاب های دیگر هست و خواندم در منابع دیگر ترجمه‌ی بهتری داشت مثلا تابستان الجزیره در کتاب دریای نزدیک و چند داستانی که در این کتاب آمده در مجموعه داستان دور از و دیار و قلمرو ترجمه بهتری دارند. ولی به خاطر سایر مطالب کتاب که در منبع دیگری نیست، خواندن این کتاب خوب را پیشنهاد می‌کنم.
Omid r kh
خوب
نوید
بوفه.. اتفاقا بنظر من توی طاقچه کتاب ها مفتن.. دیگه الان مردم آدامس میخرن پنج تومن.. اینجا 70% کتابها زیر چهار تومنه! خدایی اینا دیگه پولی نیست. چه واسه دارا ها چه واسه ندار ها.. فرهنگ کتاب خونی تو ایران کلا پایین بود از قدیم. حالا هم که مردم از صبح تا شب پای موبایل و نت دیگه بدتر.
Marko
کتاب کمی برای دانلود بود و این خیلی بده قیمت کتابا بالای چون این کتابای pdf اینطوری میشه که کسی دنبال خوندن کتاب نمیره زمانی که طاقچه رو دانلود کردم خوشحال شدم چون میتونستم از اینجا کتاب بخونم ولی دیدم همشون خریدنی حالم گرفت شد
نوید
چرا تعداد نظرات همه ی کتابا انقدر کمه؟ برنامه به خوبی چرا کاربرا فعال نیستن آخه
بهناز بهادری کیا
چون کتاب ها معرفی درست نمیشن کلا این اپلیکیشن به نظرم خیلی شاد و فعال و به روز نیس که خواننده رو به وجد بیاره

حجم

۲۰۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۰۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد