نظرات درباره کتاب بلگراد: جلد اول؛ پیام پیشگو و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بلگراد: جلد اول؛ پیام پیشگو اثر دیوید ادینگز

نظرات کاربران درباره کتاب بلگراد: جلد اول؛ پیام پیشگو

امتیاز:
۴.۳از ۴۶ رأی
۴٫۳
(۴۶)
محمد
بهترین کتاب
کاربرنرگس
جلد سومش کو؟
sobhan hajimirzaei
جلد بعدی هم داره؟
کتاب باز
خسته کننده اس. خود من به شخصه از رمانهایی که دیگر خیلی زیادی تخیلی ان و حتی اسماشون هم تخیل نویسنده اس، خوشم نمیاد.
کتاب باز
کتیبه سپید اگر کتابهایی که توی یکسال اخیر خوندم را ببینی، متوجه میشی که بیشترشون توی ژانر فانتزین. و باور کن من فرق کتاب فانتزی و تاریخی را خوب میدونم. ولی این نظری که من گذاشتم مال یکسال پیشه، و توی این یکسال نظر منم تغییر کرده است و چندتا کتاب با همین اسامی ساختگی خوندمو جذب شدم برای همین امتیازم برای این کتاب را تصحیح میکنم. شاید وقت کردم دوباره این کتاب را بخونم، ایندفعه با دیدگاه جدید:)
کتیبه سپید
شما خیلی واضح نوشتین از رمان‌های تخیلی و اسم‌های خیالی خوشتون نمیاد. اما فانتزی بدون خیال اصلا معنی نداره. چطوری ممکنه یکی فانتزی دوست داشته باشه اما کتاب‌های خیالی رو نه؟ شاید اون چیزایی که به اسم فانتزی خوندین، رمان تاریخی یا سیاسی بوده. درسته که کتاب‌ها ممکنه نظر منفی داشته باشن؛ اما این خیلی متفاوته که مثلا من ادبیات روس رو دوست نداشته باشم و همین‌طوری برم زیر کتاب‌های روسی نظر منفی بذارم. طرفدارهای هر ژانر، به نظر ما اعتماد می‌کنن. تصور می‌کنن عاشق این سبک هستیم و نظر گذاشتیم. شاید بهتر باشه بیشتر دقت کنین.
کتاب باز
یوکی جان، نظر منفیم به خاطر طولانی و کشدار بودن کتابه، و به قول شما این نظر منه. هر کسی میتونه نظرشو و اینکه چه فکری راجب کتاب میکنه بگه.نمیتونیم به افرادی که کتاب رو نپسندیدن بگیم که نظر نزارین، چون سلیقه ایه و نظر منفی شما امتیاز رو پایین میاره. کتاب خوب اونی نیستش که نظر منفی نداره، اونیه که نطرات مثبش بیشتر از منفی هاست. من هم عاشق ژانر فانتزی هستم.

حجم

۲۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۲۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد