نظرات درباره کتاب شازده حمام و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب شازده حمام اثر محمدحسین پاپلی‌یزدی

نظرات کاربران درباره کتاب شازده حمام

امتیاز:
۴.۷از ۱۳۵ رأی
۴٫۷
(۱۳۵)
Samieh Jalali
خیلی خوب بود؛ درلحظه لحظه اتفاقات حس میکردم حضور دارم
بهار قربانی
کتاب جالبی بود گرچه بعضی داستانهایش خیلی حوصله سر بر بود، یه جورایی نویسنده میرفت سمت وعظ و خطابه، هرچی به انتهای کتاب می رسیدم جذابیتش بیشتر میشد،اما در کل ارزش خوندن داره. داستان کتیرایی ها برام خیلی جذاب ، دردناک و تاثیرگذار بود.
زهرا
عالی فقط همین
Hossein Amin
کتابی بی نظیر، نوستالژی، روان، ساده، پند آموز...
مهدی
یک روز همکارم به زور یه متن نمونه از این کتاب رو برام فرستاد و بعدش که شروع به خوندن کردم، دیدم دیگه نمیشه نخوندش. از صد تا سخنرانی و کتاب انگیزشی و رمان بیشتر می ارزه
4391
من شش جلد چاپی این کتاب رو خوندم. تو یک جمله خلاصه کنم براتون: درس زندگیه این کتاب
رضا دادکر
این کتاب برای یک عده جزابیت خاصی داره ولی برای یک عده مثل من سراسر غصه وغم بود واین به نوبه خودش برام جالب بود چون باعث شد خداروشکر کنم که پیشرفت علم وتکنولوژی وفراوانی نعمت درعصر حاًضر باعث شده مردم سیر بخوابند مردها در چهل سالگی نمیرند زنها در۱۲ سالگی زن یک مرد ۶۰ ساله نشوند دختران فقیر به فساد کشیده نشوند وزنها براثر کارسخت دچار بیماری های لاعلاج نشوند...
قادر ناظم
این کتاب رو به توصیه ی پدر خانومم شروع کردم و دوست ندارم که تموم بشه،بسیار زیبا و روان
A.M.S
کتابیست که در عین بازگو کردن خاطرات شمارو با خیلی از واقعیات موجود در جامعه آن زمان و امروزه روبرو می کندو در عین حال به شدت گیرا و جذاب،و کشش لازم را همانند یک سریال درجه یک در خواننده ایجاد می کند.
زهرا
من این کتاب رو سالها پیش تو کتابخونه بابام دیدم و خوندمش.روایت های جالبی داره.به یک بار خواندن می ارزه
Mars
یکی از زندگی نامه است، شاید رمان، شاید تاریخی نگاری. هر چه که هست عالی تر از اون چیزیه تصور بشه. میتونید تمامی لحظه ها را لمس کنید. و یکی از بهترین چیزا اینکه میفهمید هر کدوم از شخصیتها الان در چه حالی هستند. و این یکی از نقاط قوت این کتابه.
Alireza Torabi
نقل خاطرات کودکی، تحصیل و تجربیات یک دانشمند جغرافیا با قلمی ساده و روان با رویکردی کاملاً واقع بینانه و بی‌پروا، مرور تجربیات دوران تحقیق دانشجویی همراه با شور و اشتیاق جوانی در کنار درسنامه‌هایی از اخلاق و نقد مسایل اجتماعی و فرهنگی. خاطره گویی با سبکی بس دلنشین و خاطره انگیز. مرحبا به این دقت و شوق و ذوق. بسیار لذت بردم از خواندنش.
شهاب
عالی حتما بخونید. داستان کتیرایی ها واقعا جالب بود و البته غم انگیز
علی
از قبل اسم کتاب و توصیه به خواندنش را از برادرم شنیده بودم تا اینکه به فکرم رسید آنرا بخوانم. کتابی بسیار ارزشمند که مغفول مانده است. هر خاطره و داستان پندهای بسیار زیادی با خود به همراه دارد داستان هایی که میتوان تا ساعت ها با آنها خندید و گریه کرد و عبرت گرفت. آوردن سر انجام شخصیت ها و عبرت گرفتن از آنها نیز مزیتی مهم از این کتاب است و داستان ها نیمه کاره رها نشده اند. از داستان ماجراهای دبستان تا زری سلطان و نیز کتیرایی ها. ماجرای تعصبات مذهبی، بهره کشی از انسان های فقیر و خواجه هایی که با حفظ ظاهر از مال مردم تا جایی که میخواستند میخوردند. از اهمیت توسعه علم و نقش بسیار اختراعات بشری در تسهیل زندگی گرفته تا پستی و بلندی دنیا. از نقش مهم سفر و پرهیز از سکون و جمود. از نقش مهم شجاعت در زندگی و فرهنگ اعتراض و سر فرود نیاوردن مقابل ظالم و فریب نخوردن از مقدس سازی بعضی افرادی که خود را مذهبی جا می زنند و تعداد کمی هم نیستند. و همچنین بسیاری از پند ها و عبرت گیری های دیگر. در کل هرچند نواقصی دارد اما گنجینه ارزشمندیست و خواندنش را حتما توصیه میکنم.
مریم
من نسخه چاپی این کتاب خوندم و باید بگم خارق العاده هسش وقتی این کتاب میخونید دیگه سن شناسنامه اتون عدده شما هم مثل نویسنده هزار ساله میشوید
z.rezayi
این کتاب رو دوس دارم. اونقدر نویسنده به زبان ساده و صمیمی تجربیاتشون رو به اشتراک گذاشته ان،که بعد از مطالعه کتاب احساس میکنی در آن دوران زندگی کردی و این تجربیات بخشی از زیست خودت شده‌.
nil
فوق العادست این کتاب😍
Ala
خیلی خاطرات مشابه خاطراتی که در این کتاب نوشته شده رو من از مادربزرگم شنیده بودم. برای من کتاب بسیار جذابی بود. ار خواندنش پشیمان نمیشید!
کاربر ۳۴۷۶۲۷۱
سلام من همه جلدای کتاب خوندم ،ارزش وقت گذاشتن داره.
کاربر ۲۱۶۶۷۶۹
یکی از بهترین زندگی نامه هایی هست که خوندم بسیار روان شیرین و تاثیر گذار بود

حجم

۹۵۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۳۴ صفحه

حجم

۹۵۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۳۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان