نظرات کتاب احتمالاً گم شده‌ام
کتاب احتمالاً گم شده‌ام اثر سارا سالار

کتاب احتمالاً گم شده‌ام

نویسنده:سارا سالار
انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۷۴ رأی
۳٫۶
(۷۴)

نظرات کاربران

سیّد جواد
کتاب ۲۱۰ کتابخانه همگانی، کتاب جالب و متفاوتی بود. راوی داستان بعد از ۳۵ سال هنوز در گذشته گیر کرده و داره باهاش زندگی می کنه. پی نوشت : کاش میشد به گذشته فکر نکرد !!!!!!
Mohamad
سلام آقا سید ببخشید دستم خورد روی گزارش تخلف این آخرین کامنتتون! لطفاً حلال کنید؛ شرمنده:)🌹
سیّد جواد
سلام. ان شاءالله که خیر است . مشتاق دیدار
سیّد جواد
درود بر شما دلاوران
نیتا
به نسبت خیلی از رمان های ایرانی، این کتاب در جایگاه بسیار بالاتری قرار داره. نحوه نگارش و داستان پردازی کتاب اونقدر برای من جذاب بود که کل کتاب رو در یک شب خوندم. امیدوارم بخوانید و لذت ببرید.
bahareh zolfaghar
دوستش داشتم قلم روا و زیبا ولی کلیت داستان گنگ بود و نتیجه گیری نتونستم بکنم
الناز
متن داستان اونقدری کشش داشت که بخوام زودتر تا تهش رو بخونم ولی واقعا تا آخرش نفهمیدم بالاخره گندم واقعی بود یا تخیلی! خود راوی بود یا واقعا دوستش بود! هرجا میخواستم در این مورد به قطعیت برسم یه جمله ای گفته میشد که دوباره به شک می افتادم! این حد از تعلیق و سردرگمی برای من جذاب نبود، ولی شاید مورد علاقه خیلی ها باشه! ضمنا همه اش در طول داستان فکر میکردم نویسنده حوصله نداشته زیاد تایپ کنه بخاطر همین اکثر جمله هاش رو ناقص گذاشته! 😂😂
کتابخوار
چقدر عجیییب! من حتی یک لحظه هم تصور نکردم ممکنه گندم خودش باشه! چون یه نفر که نمیتونه دو مدل کودکی کاملا متفاوت با خانواده های متفاوت داشته باشه! همین الان کتاب رو تموم کردم و با خوندن این نظر شوکه شدم!
Negar.dnf
و پایانش هم جوری تموم میشه که میگی : نه چرا الان تموم شد. ولی کلا مدل پایان نویسی سارا سالار این‌جوریه. چون کتاب هست یا نیستش هم که تو طاقچه هست پایان آزاد داره و این مدل پایان نویسی خیلی فکر آدمو درگیر میکنه و همش سوال پیش میاد که اگه این میشد چی، اگه این کارو کنه چی .
Negar.dnf
دوستان خطر اسپویل. اون چیزی که من فهمیدم این بود که هم خود راوی و هم گندم هر دو شخصیت یک نفره ولی خود فرد، شخصیت گندمیشو نمیپذیره و سرکوبش کرده، در صورتی که هنوز که هنوزه یاد گندم همراه شه و نمیخواد باور کنه که دلش برای گندم تنگ شده. جورایی میشه گفت که حالا بعد چندین سال، اون شخصیت آزادش که مدفون شده بود دیگه قابل کنترل نیست و خودشو گاه و بیگاه بروز میده.
i._.shayan
خدا رو شکر بالاخره کتاب های نشر چشمه دوباره دارن میان طاقچه که بشه زیرشون نظر گذاشت چون من معمولا کتابا رو چاپی میخرم و از طاقچه بیشتر برای نظر گذاشتن استفاده میکنم این کتاب هم تو برنامه خوندنم در یک ماه آیندست وقتی که خوندمش نظرمو ویرایش میکنم پ.ن: چون اینجا خیلی از کتابا رو نداره اگه دوست داشتید پیج کتاب من رو در اینستاگرام دنبال کنید @i._.shayan کتابای جدیدی که خوندمو اونجا میزارم
0
حسینی
نویسنده قلم جالبی داره ولی موضوع یک زن روان پریش میتونه بهتر کار بشه که گره های ذهن خواننده هم باز بشه
bina
ببخشید چرا مثل قبل عضویت یک هفته ای در کتابخانه همگانی ندارید؟
✿Farzaneh✿
بله من هم امروز متوجه شدم، قیمت هارو بالا بردن
هانیه سادات
سوال من هم هست! و اینکه چرا یک ماهه ۱۰ تومن شده ۱۳۵۰۰ تومن یهو؟!
محمد شریعتی
cheshmeh1
mahnaz57
عالی بود. ساده روان و پر از مفهوم. ممنون از نویسنده
زهرا۵۸
داستان درگیریهای ذهنی و سر و صداهای درونی بود
نگین
این کتاب تکه گمشده من بود تا وقتی که خوندم و پیداش کردم وقتی خوندم خیلی شوکه شدم . خیلی شخصیت هامون شبیه هم بود . خیلی درگیری های ذهنی مشابهی داشتیم خود خواهرم شخصا سه بار خونددددد

حجم

۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد