نظرات درباره کتاب دوئل با داروین و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دوئل با داروین اثر منصور مومنی

نظرات کاربران درباره کتاب دوئل با داروین

نویسنده:منصور مومنی
انتشارات:انتشارات نگاه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأی
۲٫۰
(۴)
كامران
من نمیدونم چرا اسم داروین را روی همچین اثری... گذاشتید؟ حیف نیست داروین اسمی بزرگ هست. مفاهیمی که انتظار میره پشت این اسم بیاد، فلسفه، دانش، منطق، استدلال و یک تفکر سطح بالا ی فلسفی و زیست شناسی هست. اشعار خام و بی معنی و گاهی مسخره و بی قاعده و... افتضاحی است که باید نظر مینوشتم در موردش. من یه بار دیگه سعی کردم یک چیز با معنا در این نوشته های پوچ پیدا کنم. واقعا نتوانستم...بقدری بی معنا وپوچ هست که باز هم سرزنش میکنم خودم را چرا وقت گذاشتم....نویسنده قصدش چی بوده از اینهمه حرف بی ربط !
masihakekooshmooloo
شاعر عزیز تخیل شما و همچنین اطلاعات تان یک پتانسیل بالا است زبان شعری هم دارید همچنین سبک شخصی در شعر شما دیده می شود مانند کاربرد برخی آیات قرآن که در اشعار سپید غیر دینی نظیرش را کمتر دیده بودم شعر شما هم سپید است و موسیقی بیرونی ندارد و اصلا سپید رها از عروض می باشد اما برادر من شعر شما هنوز به مرحله ای که بتواند در ذهن ها بماند نرسیده و شعرتان آن چنان قابل فهم نیست گویی فقط خودتان را مخاطب شعر دانسته اید و توجه نکردید که خواننده شعر حتی پس از چند بار خوانش شعر نمی تواند به تجربه ای ناب برسد . هر کس گفت سپید شعر نیست با ادبیات زمان حال ما آشنا نیست و توصیه میکنم به سپید سرایی ادامه دهید ولی کمی قابل فهم تر باشد قطعا زیبا تر خواهد بود .
Amestra
خیلی اتفاقی این کتاب رو دیدم و اسمش کنجکاوم کردم نمونه رو دانلود کردم و چند تا صفحه ی اول رو خوندم ، چی بود اون کلمات پراکنده ی بی ربط به هم ؟ شعر ؟ واقعا تعجب میکنم اینا چیه چاپ میشه ؟؟

حجم

۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد