نظرات درباره کتاب راه‌ بندگی به روایت کاریکاتور و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب راه‌ بندگی به روایت کاریکاتور اثر فریدریش فون هایک

نظرات کاربران درباره کتاب راه‌ بندگی به روایت کاریکاتور

۳٫۳
(۱۵)
abouzarzamani
من کتاب را خریدم اما نحوه‌ی انتخاب نمونه از طرف شما هم به نظرم خیلی غیر حرفه‌ای است. از ۳۵ صفحه‌ی نمونه‌ ، ۳۰ صفحه‌ی آن مقدمه‌ی مترجم بود. من اگر به کتاب فروشی بروم می‌توانم ابتدا تا انتهای کتاب را تورق کنم و چند خط یا صفحه از هر جای کتاب را که اراده کنم بخوانم. به نظرم اگر شما هم قصد دارید نمونه‌ای از متن کتاب را در اختیار خواننده قرار دهید باید بیشتر از متن اصلی کتاب بگذارید و نه مقدمه مترجم (که من خیلی وقت‌ها اصلن آنرا نمی‌خوانم). با خواندن بخشی از متن اصلی هم کیفیت کار مترجم و هم تا حدودی مقصود نویسنده به خواننده می‌رسد.
بنده خدا
سلام برادر عزیز بین کتاب خوان ها (خصوصا" حرفه ای ها) رسم است که بدون مقدمه سراغ اصل کتاب نروند چون اتفاقا" از طریق همین مقدمه است که می توان به کلیت مطالب کتاب پی برد. اما درباره اینکه فرمودید طاقچه باید تعداد صفحات بیشتری از متن اصلی را به عنوان فایل نمونه قرار دهد تا خواننده بتواند از طریق خواندن آنها به نمونه متن و ترجمه و سلیر موارد دسترسی داشته باشد، با شما موافقم. موفق باشید. ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
Dexter
فوق العاده عالیه.. خوشم اومد...تا حالا کتاب سیاسی مصور ندیده بودم! از همه مهم تر اینکه سرنوشت ملت های دیکتاتوری مثل آلمان نازی رو داره توضیح می ده، به صورت مفید و مختصر.
فواد انصاری
کتاب دید خوبی در مورد حکومت نازی و هیتلر به خواننده میده
کتابخوان🤓
جالب بود
Travis
کتاب کم‌حجم و سودمندی برای آشنایی با کتاب معروف فردریش هایک و نظرگاه اقتصادی وی است.
Masoud Booshadi
خلاصه ای از آنچه هر روز زندگی میکنیم.
ASMA
از این کتاب خوشم اومد میتونید ازش یاد بگیرید هرچند جزئی
ツAlirezaツ
کتاب جالبی نبود بخش عمده کتاب رو مقدمه و پیوست هاش تشکیل میداد که من حوصله خوندنشون رو نداشتم و دوست داشتم کتابی باشه که با کاریکاتور تاریخ و سیاست های جنگ جهانی دوم رو بگه ولی اینطور نبود و صفحات معدودی که کاریکاتور ها رو شامل میشد کاریکاتور های قشنگی نداشت .
S
موافقم حدود یک سومش مقدمه بود کاریکاتورهاش هم کاریکاتور نبود😊

حجم

۴۶۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴۶۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد