نظرات درباره کتاب سه‌شنبه‌ها با موری؛ مرد پیر، مرد جوان و بزرگ‌ترین درس زندگی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سه‌شنبه‌ها با موری؛ مرد پیر، مرد جوان و بزرگ‌ترین درس زندگی اثر میچ البوم

نظرات کاربران درباره کتاب سه‌شنبه‌ها با موری؛ مرد پیر، مرد جوان و بزرگ‌ترین درس زندگی

۴٫۱
(۵۷)
marzy
برای این کتاب کدام ترجمه را پیشنهاد میکنید؟؟؟
پریسا
نشر قطره ولی فکر کنم توی طاقچه نیست.
بهاره دادرس
کتاب صوتی اش خیلی خوب بود
marzy
اهان ممنون از راهنماییتون🤗
arash
با نظر دوستی که نوشته " همین نصیحت ها رو به شکل پخته تر در آثار ادبی دیگر " میتوان پیدا کرد موافق هستم. گاهی اوقات یک کتاب بیشتر از ارزش خودش شهرت کسب میکنه. نمیگم کتاب بیهوده ای است ولی به نظرم به اون اندازه که مشهور شده ارزشمند نیست. به نظرم برای کسانی که زیاد اهل کتاب خوندن نیستند یا تازه شروع به مطالعه کرده اند میتونه جالب تر باشه.
mrt
واقعا کتاب قشنگی بود ؛ مدتی بود کتابی این چنین به دلم ننشسته بود؛ واقعا نگاه انسان رو به زندگی عوض میکنه .
زر
کتاب درباره فردی نزدیک به مرگه و احساسات عواطف اونو به خوبی بیان میکنه و از بی اهمیتی دنیای مادی و اهمیت روابط انسانی و عشق به یکدیگر حرف میزنه اینکه در نقطه پایان همه چیز به جز عشق و محبت بی اهمیته و تنها چیزی که برای انسان میماند همین محبت به دیگران است . برای کسایی که ترجمه براشون مهمه این ترجمه روان و خوب بود و به راحتی میشد باهاش ارتباط گرفت .
Lily
از خوندن این کتاب‌ خیلی خیلی لذت بردم و جدا به دلم نشست. بنظرم باید این کتاب رو به آرامی خوند و خوب به جملاتش فکر کرد و اگه سر سری خونده بشه شاید حق مطلب ادا نشه. علاوه بر اینکه جهان بینی موری برام جالب و آموزنده بود و چیزهای خوبی ازش یاد گرفتم ، احساسات عمیقی رو هم حین خوندن تجربه کردم ، احساساتی مثل امید ، عشق ، نشاط ، آرامش و...
𝐌𝐚𝐡𝐝𝐢𝐞𝐡
جهان‌بینی به زبانِ ساده و روان و توصیفِ صادقانه احساسات از نکاتِ قابلِ توجه بود؛ کتابِ تاثیرگذاری‌ه؛ توصیه می‌کنم بخونیدش.
همتا
برای منی که کتاب با این محتوا زیاد خوندم.. حرف تازه ای نداشت برا زدن..ولی همچنان چیزی از ارزشش کم نمیشه :) همون‌طور که در مقدمه نوشته بود، برای کسانی که میخوان شروع کنن به کتاب خوندن خیلی مناسبه. زبانِ روان و داستانِ پندآموز و مهربون و پر از حس خوب.. خیلی مهربون بود :) "یا عشق بورزید.. یا بمیرید."
hadis
کتابهای تو این زمینه میشناسین؟
nasrin.a1407
دقیقا..
hamide haeri
کتاب خیلی خوبی بود. کمک میکنه قدر لحظات زندگی رو بیشتر بدونیم
zahra sh
سلام‌این کتاب رو با ترجمه چه کسی پیشنهاد می کنین؟
کاربر ۲۵۲۵۰۳۳
من شهرزاد ضیایی رو خوندم بی نظیر بود
کتاب باز
از اون کتابایی که میتونه روی دید افراد نسبت به مرگ و زندگی اونها تاًیر گذار باشه
سرگشته
کتاب برای من جذابیت زیادی داشت و به نوعی مصداق برخی افکار بود که تو ذهنم داشتم . البته همه اندیشه های موری صحیح نیستند ولی با این وجود نشون میده که فطرت میتونه یک آدمی رو که با اندیشه های متریالیستی و اومانیستی بزرگ شده ، به حالت انقطاع برسونه و برخی حقیقت های زندگی رو نمایان کنه .
راحله
خیلی عااااالی😍😍😍
|قافیه باران|
دیدار شاگرد و استادی بعد شانزده سال و گفتگویی ساده و روان که انسان رو به فکر فرو میبره.‌‌‌.اگرچه شکل پخته تر این افکار و جملات رو بارها در فرهنگ ملی و مذهبی خودمون شنیدیم اما در نوع خودش کتاب اموزنده و دلنشینیه!🌻
سلدا
عالی ترین کتابی که تا بحال خوندم
🅜︎🅐︎🅗︎🅢︎🅐︎🅝︎
یکم خسته کننده بود چون سخت خوان نبود و کشش خاصی نداشت و از اول میدونستیم تهش از چه قراره. اما چون واقعی بود دوسش داشتم با وجود اینکه ته داستان رو میدونستم خیلی ناراحت شدم. پ.ن:من با ترجمه ماندانا قهرمانلو خوندم به نظرم مشکلی نداشت و روون بود.
farimah~
خیلی خیلی خوب بود😍 با خوندن هر جمله ی این کتاب لبخند بزرگی روی لبام بود☺️ در مورد مسائل مختلف زندگی شیوه نگرش متفاوتی بهم یاد داد و واقعا کتابِ مفیدی بود😍 خیلی لذت بردم از خوندن این کتاب، مثل بقیه کتاب های میچ آلبوم 😄
انرژی مثبت
سلام دوستان من نسخه ی چاپی این کتاب رو با ترجمه ی خانم ماندانا قهرمانلو خوندم و ترجمشون واقعا عالی بود کتاب سه شنبه ها با موری اولین کتاب میچ آلبوم هست من که خییییییییلی این کتاب رو دوست دارم. موضوعش درجه یک،شخصیت ها درجه یک،نحوه ی نوشتن داستانش درجه یک . اصلا این کتاب نیست زندگیه ... کاش این کتاب رو زمان دبیرستان می خوندم به جای اون کتابای عاشقونه ی سطح پایینی که خوندم. *خطر لو رفتن آخر داستان* کاش می شد موری عزیز، زنده می موند...کاش! و راستی خیلی دلم می خواد بدونم الان حال برادر میچ چطوره؟
zeinabsv
کتاب با ترجمه آقای زارع به نظرم بهتربود
نفس
من کتاب چاپی با این ترجمه رو دارم می‌خونم. ایشون انگار با دستورزبان فارسی بیگانه است. ترجمه‌اش خییییلی بد بود.
رضا
متوسط بود.من که چیزی‌نصیبم نشد!
miss.m
کتاب دوست داشتنی ای بود 😍

حجم

۱۶۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۶۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد