نظرات درباره کتاب بیلی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بیلی اثر آنا گاوالدا

نظرات کاربران درباره کتاب بیلی

۲٫۸
(۳۷)
(:Ne´gar:)
جایی که یاد گرفتم ستاره های بالای سرم میتونن صدام رو بشنون و برام مهم نیست اگه هیچ کس بهت اهمیت نمیده مادمازل من آنا گاوالدا با بیلی شاهکاری رو در زندگی من به وجود آورد که هیچ وقت فراموشش نمیکنم این متن ها و کلمه ها از صمیم یک قلب به روی کاغذ اومده و بهش احترام می زارم کمیل و پردیکان 🌹💙
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
کتاب نوشته آنا گاوالدا نویسنده فرانسوی است و سبک رمان های عاشقانه و رمانتیک فرانسوی به شیوه ای متفاوت رو داره داستان درباره دختری به نام بیلی و پسری به نام فرنک است که از دوران دبیرستان باهم آشنا میشن در یک نمایش در مدرسه و می فهمن وجوه مشترک زیادی دارن هر دو از طرف خانواده به شدت از نظر روحی در کودکی آسیب های زیادی دیده بوده اند قلم نویسنده ی رمان عالیه خیلی رک و راست نویسنده حرفش رو به مخاطب گفته و به راحتی میشه بارمان ارتباط گرفت اگه طرفدار ادبیات فرانسوی هستین این رمان بهتون توصیه میشه .
نهال
سطح ترجمه خیلی خیلی ضعیفه
sourina
خیلی خوب ترجمه شده به طوری که احساس نمی کنی، یه کتاب غیر قابل درک و فهم رو در حال خوندنی. از مترجم گرامیِ عزیز تشکر می کنم چون عالی ترجمه اش کردن. نویسنده با قلم توانایی که داره خیلی خوب زندگی یه دختر روستایی در فرانسه و نحوه ی چطور آشنا شدنش با دوست پسرش رو به تصویر کشیده.
Basil
من این کتاب دوست داشتم. ترجمه اش خیلی خوب نبود ولی از تو متنش میشد جملات خیلی قشنگی پیدا کرد. در کل کتاب خوبی بود به نظرم:)
مهشاد
به نظرم جدا از ترجمه افتضاحش هیچ حرفی برای گفتن نداشت
Shadi
جالب بود
fatemeh.p
پایان داستان یکم عجیب و غیر منتظره بود و بعضی از مباحث داستان رو هم نپسندیدم ولی در کل کتاب جالبی بود و اون مفهوم و پیامی که داستان میخواست برسونه رو دوست داشتم.👌🏻💖 قلم خانم‌گاوالدا رو دوست دارم چون خیلی سلیس و ساده و روان می نویسند. و در عین ساده بودن گاهی عمیق و بسیار تاثیر گذاره. در واقع شاید نخواد مطلب خاصی رو بیان کنه ولی همون موضوعات معمولی روزمره مفاهیم قشنگی رو در بر داره و به دل می شینه.
msafarian
داستان جذابیت خاصی برای من نداشت.
محیا
داستانش رو دوست داشتم اما ترجمه واقعا بد بود، خیلی جاها به خاطر سانسور یا اشتباه در ترجمه متن گیج میشدم و نمیفهمیدم چی به چیه.
Mtr~
اگه بخونید چیزی بدست نیاوردید و اگه نخونید چیزی از دست ندادین😐 فقط همینو میتونم بگم
Amir Hosein
ببینید داستان خوبه اوصاف نویسنده هم عالین ولی ترجمه افتضاحه من نسخه چاپیشو خریدم خوندم اصلا گیجتون میکنه تا ازینکه ویرایش شده باشه مطمئن نشدین اصلا نخرید
fatemeh.seif
داستان ساده و معمولی داره، امیدوارم با یه ترجمه خوب مطالعه اش کنید!
♥︎ Sara ♥︎
یکم متن پیچیده هست و من دو بار خوندم تا کامل متوجه شدم. جملات قشنگی داره.. خیلی درکشون میکردم یسری جاها. ارزش خوندن داره 👍🏻
marie
کتاب کوتاهیه و سریع میشه تمومش کرد ساده و روان روایت میشه اما در تمام مدت خوندن کتاب حس اشفتگی بهم دست داد.شاید به خاطر اشفتگی شخصیت خود بیلیه وعامدانه انجام شده،باتوجه سانسورهایی که بوده یه جاهایی گیج کننده میشه که نمی فهمی چی شد و چی به چیه. با وجود اینکه از قلم گاولدا خوشم میاد این کتابش رو دوست نداشتم
Aa
در یک کلام عالی
مهسا
چند صفحه خوندم خیلی بد ترجمه شده بود انگار سانسور میکرد ولش کردم
িមተєကє .నមժមተ
چقدر بدم اومد از این کتاب😑
িមተєကє .నមժមተ
نه متاسفانه نمیشناسم کاربر محترم🌹
...Par...
ترجمه خوب این کتاب رو سراغ دارین؟
mj
من خوندم. خب قشنگ هست.. به هر حال کتاب خوندن خیلی خوبه.. ولی علت اینهمه علاقه نسبت به این کتاب و نمیدونم جدا. من خودم مستند های داستانی رو بیشتر میپسندم.

حجم

۱۲۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۱۲۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد