نظرات درباره کتاب سه‌ شنبه‌ ها با موری و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب سه‌ شنبه‌ ها با موری اثر میچ البوم

نظرات کاربران درباره کتاب سه‌ شنبه‌ ها با موری

۴٫۴
(۲۱۹)
hadiizadi
مستند بودن و واقعی بودن اتفاقات کتاب، دست کم گرفتنش ر سخت می کنه اما از سمت دیگر یک جورهایی ساده انگاری و سطحی نگری غیرقابل قبولی هم داشت یعنی خیلی خوب بود که در مورد امور مهم و بنیادی مختلف، تحلیل و نقد می کرد ها ولی اونطوری که باید ادامه نمی داد مثلا، شغلی که نتواند معنای زندگی را در آن بفهمی ر اشتباه می دانست یا اینکه دیگری ر برای سود خودت به کار بگیری ولی به همین مقدار راضی بود که در همین ساختاری که این شغل های بد امکان یافته بودند شغل متفاوت استادی ر برای خودش پیدا کرده بود.! وقتی نقدش ر به ساختار نمی رساند، پس آورده اش برای مخاطب چیست؟
sagheb|Terme|🌸
حس عمیقی رو درباره مرگ ارائه میده... مفید دوست داشتنی... و اینکه بر حسب واقعیت نوشته شده جذاب ترش کرده👌☺️
𝑻𝒂𝒎𝒊𝒍𝒂
کتاب خیلی قشنگی بود! داستان استادی که به بیماری ای مبتلا شده که ذره ذره اونو ناتوان میکنه و در آخر منجر به مرگش میشه و اون هم این واقعیت رو پذیرفته و برای مرگش آماده شده! صحبت های موری با میچ خیلی دلنشین و قابل تامل بود و موری، فرد واقعا دانا و دوست داشتنی ای بود. بنظرم لازمه بعضی از گفته های موری توی این کتاب رو همه بخونن چون مشکل جامعه امروز ماست. عالی بود.
مریم پاشایی
بسیار بسیار اموزنده ک تک تک جملات تامل برانگیز هست😍👌🏻
fereshtehhh
من برخلاف باقی نظرات اصلا ارتباط برقرار نکردم و با این که تقریبا تا انتها خونده بودم نتونستم تمومش کنم
somaye
کتابی بسیار جذاب و در عین حال پر از نکات کلیدی و آموزنده است. کتابی که در خیلی از جاها ما را وادار به تفکر می‌کنه. در عین اینکه فضای کلی، غمناک هست ولی پر از تفکر و تعمق هست.
firoozeh ghadak
کتابی جذاب . بینهایت عالی. راهی برای درست زندگی کردن.
شهیدابراهیم هادی
یه کتاب خوب برای موقعیت های مختلف زندگی ویه حس خوب برای بهتر زندگی کردن
Amir
کتاب و هم فیلمی که بر پایه‌ی آن ساخته شده بسیار عالی است و کاملا حس همزادپنداری با شخصیت اصلی داستان خواهید داشت. شخصیتی که به دنبال آموختن از آموخته‌های استادش تا پایان عمر است.
محسن
بزرگنمایی و رنگ و لعاب دادن به جملات کلیشه ای. ضمنن میشه گفت هرکس که در آستانه مرگ باشه ناخواسته شاعر و فیلسوف! میشه. میپرسی از کجا میدونم؟ نمردیم نون گندم اما دیدیم دست مردم!
ahdiehfozoni
من هم این کتاب رو گوش کردم وهم فیلمشو دیدم هر دوش عالی بود
AS4438
عالی
Sadegh
کتاب گیراست. . میتونید مثل آب خوردن سریع بخونیدش. . داستانِ پیچیده و یا عجیب و غریبی روایت نمیشه. . ولی خوندن و یا داشتن حداقل یک کتاب با این موضوع و محتوا لازمه. . . . . _ چرا این کتاب رو بخونیم؟ . _ این دست کتاب‌ها رو خوبه کنار دستمون داشته باشیم، هر از گاهی نگاه انداختن به متن کتاب، تو این دنیای پر سرعت و شلوغ که دور و بر خودمون میسازیم؛ خالی از لطف نیست. اگه بخوام خیلی خلاصه و فقط به یک موضوعِ کلی کتاب اشاره کنم، که نویسنده میخواد خواننده رو تحت تاثیر قرار بده؛ باید بگم که «قدر آدم‌های اطرافمون رو بدونیم» . چطور؟ کارهایی که در کنار این آدم‌ها به صورت عادت و تکرار انجام میدیم رو به صورتی خاص و غیر عادت انجام بدیم، حتی گفتن سلام رو!
🅜︎🅐︎🅗︎🅢︎🅐︎🅝︎
کدوم ترجمه بهتر از همه اس؟
masoudhd
البته متن کتاب ساده است زبان اصلی بخونین بهتره
masoudhd
قراچه داغی قابل قبول و خوبه
🅜︎🅐︎🅗︎🅢︎🅐︎🅝︎
مچکرم🌱
ندا
این کتاب و دوست داشتم...پر از ارزش و انگیزه برای ادامه زندگی ❤و بیان اراده آدمی که تا آخرین لحظه هیچ چیزی نمیتونه اون رو شکست بدهد
mina
کتابی که در نظرم با اسمش خییلی متفاوت بود و به بهترین نحو نکات مهم زندگی را در قالب داستانی جذاب بیان کرده....بی نظیر بود
mahsa
عالی؛تمام.
کاربر ۱۵۵۷۱۰۹
خیلی خوب بود اما بعد از خریداری کتاب ، اخطار داد و نوشت ناقص دریافت شده ولی من هزینه کامل پرداخت کردم رسیدگی کنین 😦
کاربر ۱۵۵۷۱۰۹
کردم ممنون 👌
jajoo
از کتابخانه حذف کن دوباره دانلود کن
کاربر ۶۶۹۴۴۲۱
خیلی توصیه نمیکنم بر خلاف نظر خیلی از کاربران من خوشم نیومد یه سری چیزها در کتاب خیلی تکرار شده که نیازی نبود مثلا آن شخص خیلی لاغر شده یا سرفه های شدید و خلطی داره یا هوا خیلی گرمه اما پتو می‌کشه، لباسش گشاد براش بارها این ها در کتاب نوشته شده برخی واقعا حتی احتیاج به گفتن نداشت کتاب کمی فضا ی غم آلودی داره من خیلی لذت نبردم
shararehgh
فوق العاده بود و از اون کتاب هایی بود که دلم میخواد نسخه ی چاپیشو بگیرم که همیشه داشته باشمش

حجم

۱۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۹۹
۱۴,۹۹۹
۵۰%
تومان