نظرات درباره کتاب من چگونه اروین یالوم شدم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب من چگونه اروین یالوم شدم اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب من چگونه اروین یالوم شدم

۴٫۲
(۸۱)
Farzaneh Parsinejad
یالوم در این کتاب سرگذشتش از نوجوانی تا امروز را در قالب ۴۰ فصل کوتاه و خاطراتی جالب به شیوایی و گاهگاهی همراه با طنز بیان میکند که باعث شده نتیجه کار خیلی دلنشین شود. محتوای کتاب را می توان در ۴ دسته جای داد: دوران کودکی، دوران تحصیل، تجربه های کاری و داستان خلق کتابهایش. واقعا لذت بردم از خواندنش و بهتر از انتظارم بود. نگاه متعادل و بیان صادقانه ای که در در گفتن از خود و مسیر زندگی اش دارد هم باعث شده منِ خواننده به خوبی با احساساتش همراه شوم و هم بر ارزش و زیبایی متن افزوده. خواندنش را به همه پیشنهاد میکنم اما بهتر است قبلش دست کم دوتا از کتابهای یالوم مانند «وقتی نیچه گریست» یا «درمان شوپنهاور» را خوانده باشید تا لذت و بهره بیشتری ببرید
حمید
همیشه و همیشه نوشته های دکتر یالوم ارزشمند هستن. شخصیت ایشون بیش از حد تصور فوق‌العاده‌س. اولین ایمیلی که براشون فرستادم قبل از اینکه روز تمام بشه پاسخ داده شد . ایشون نه تنها راهکار به من دادن بلکه پیگیری هم کردن. پس وقتی تو این کتاب نوشتن که سعی میکنن در حالی که در دهه‌ی نهم زندگیشون به سر میبرن همچنان تمام ایمیل‌هاشونو پاسخ بدن، قطعا صداقت دارن. البته صداقت در تک‌تک جملاتشون وجود داره. دکتر یالون نماد درمان‌گری اگزیستانسیال هستن. پس زندگینامه‌ی ایشون به قلم خودشون قطعا خوندنیه. اگه کتابخون هستید بهتون پیشنهاد میکنم هر کتابی که دیدید اسم نویسنده‌ش دکتر یالومه بی وقفه بخرید و بخونید. یکی از تاسف‌بارترین جمله‌هایی که در کتاب‌ها راجع به ایران خوندم در همین کتاب بود وقتی یالوم نوشته من به سفر به ایران رغبت نداشتم چون تنها کشوریه که نوشته‌هامو بدون خرید حق‌چاپ و اجازه ترجمه و منتشر می‌کنن. حرف راجع به ایشون خیلی میشه زد. من در مقام نقد ایشون هیچ‌وقت حرف نخواهم زد مگر به تحسین.
شیرین
واقعا این حرفتون که هر نوشته ای که نویسندش دکتر یالوم هست رو بخونید قبول دارم. تا حالا نوشته ای از ایشون نخوندم که بعدش پشیمون بشم و هرچی خوندم به دانشم افزوده شده و بسیار سرگرم کننده بوده هدف از مطالعه چی غیر از این هست.
srl58
میشه ایمیلش رو برام بنویسید.خیلی دوست دارم تجربه ام رو از خوندن کتابش براش بنویسم.
هانی
چه غم انگیز که چنین تصویری که از خودمون توی ذهن ایشون ساختیم کشوری که ادعای خداباوریش گوش فلک رو کر کرده ☹️
الین نیران
یالوم واقعیت درمانگر بسیار خوبیست. و میشه گفت بهترین درمانگر رمان نویسه.کتابهاش طوری هست که هر فردی بدون داشتن دانش خاصی از روانشناسی میتونه کلی مطالب مفید و روانشناسی یاد بگیره برای دانشجویان روانشناسی و روانشناسان هم از این جهت خوبه که درمانگری خشک و بیروح رو کنار بگذارند و به درمانگری انعطاف پذیری روی بیارن و سعی کنن از بیمار هم یاد بگیرند.
سیستماتیک
در مورد زندگیش گفته و اینکه چطور کتابهاش رو نوشته. در کل خوب بود. از ایرانی ها ناراحته که کپی رایت رو برای کتابهاش رعایت نکردند.
شراره
اگر به اثار اروین یالوم و قلمش علاقه دارین پیشنهاد میکنم آخرین کتاب این نویسنده که یک اتوبیوگرافی هم هست رو بخونین..عالیه این کتاب.این کتاب درباره زندگی اروین یالوم از زبان خود نویسنده هست.از دوران کودکی تا الان که 80 ساله هست. در خلال داستان این کتاب،از چگونگی شکل گیری سایر کتابهای نویسنده از جمله وقتی نیچه گریست،درمان شوپنهاور و ... هم مطلع میشید.
behmorad
یالوم از زبان یالوم...
مرضی حکمت
من نسخه چاپی این کتاب را خواندم، یک کتاب تاثیر گذار مخصوصا برای کسانی که به داستان هایی واقعی از زندگی مردم علاقه مند باشند و به خصوص کسانی که یالوم را می شناسند. کتاب در یک خط مستقیم حرکت می کند و فراز و نشیب زیادی ندارد، اما همین خط مستقیم خواننده را به دنبال خود می کشد.
کاربر ۱۴۶۷۴۷۷
به همه خوندنش را توصیه میکنم، بخصوص برای کسانی که بدنیال تحقق خود و معنی در زندگی و راهی برای پیدا کردن مشکلاتشون هستند بسیار راهگشا و مناسبه و راهنمای خوبیه که یاد بگیرند چطور مسیرشون رو برند.
مسلم عباسپور
سلام. خیلی خیلی از کار خوبتون راضی بودم. فکر نمی کردم مطالعه به این شک آپ بچسبه به دلم. واقعا طراحی عالیه. کاش تخفیف بیشتری می دادید
Nazanin Heshmat
این کتاب عالیه. مخصوصا برای دانشجوهای روانشناسی و روان پزشکی.♥️
mim
اگر از طرفداران کتاب های یالوم هستید، این کتاب رو بخونید. تجربیاتی که یالوم در این کتاب بیان می کنه خیلی جذاب و دوست داشتنیه
Mahsa
اره واقعا واسه خودمون متاسفم
mim
واقعا فکر نمیکردم این روش جدی باشه، اما ظاهرا تنها راهه 😉❤️
Mahsa
مریم جان💕
Hosein abootaleb
من ترجمه و اصل کتاب رو خوندم. ترجمه بسیار بد و حاوی اشتباهات بسیار اولیه هست. یک مثال این‌که physician رو فیزیکدان ترجمه کرده‌ن و در نتیجه جوزف برویر پزشک به نظر مترجم فیزیکدان بوده. ناشر هم که براش مهمه کتاب جدید نویسنده معروف ولو با ترجمه افتضاح بفروشه. شاید ترجمه‌های دیگه این کتاب خوب باشه.
P.H
من کلا یالوم و کتاب هاش رو دوست دارم به همین خاطر هم زندگی نامه اش برام خیلی جالب و جذاب بود به خصوص که در مورد چگونه نوشتن کتاب های قبلی اش هم توضیح داده بود.
آسمان
اروین یالوم پایه گذار روانشناسی اگزیستانسیال و نویسنده آثاردانشگاهی و رمانهای روانکاوانه موفقی از جمله وقتی نیچه گریست، مامان و معنای زندگی، مسئله اسپینوزا و ...می باشد. وی همچنین متخصص درمان های گروهی و خانوادگی ست. این کتاب نیز زندگینامه خودنوشت اروین یالوم و نیز آخرین اثر اوست که با ترجمه ای روان به نگارش در آمده است.
kazemi1217
یک کتاب عالی در زمینه اتوبیوگرافی و کمک کننده به علاقه مندان روح وروان 😍😍🍃🦋
مژگان
من عاشق کتاب های یالوم شدم متن روان داستان زیبا انقدر نویسده در نظرم باشکوهه که لذتی وصف ناشدنی از خوندن کتابهاش بهم دست میده عالی بود
کاربر ۳۳۲۶۷۶۴
یکی از جذاب ترین کتابهای یالوم است.لذت بخش بود .
S.Rahdari
این کتاب من رو در خودش غرق کرد اینقدر که نمیتونستم دست از خوندش بردارم، بهترین چیزی که ازش یاد گرفتم اینکه چقدر شریک زندگی آدم میتونه توی موفقیت‌هاش تاثیر گذار باشه، چقدر نقش امنیت مالی که از طرف پدر و مادر دکتر یالوم بوده در موفقیتش تاثیرگذار بوده، داستان سفرهای دکتر اینقدر زیبا بیان شدن که انگار ما هم اونجا بودیم،
MediaAsvad
کتاب خوبی بود من لذت بردم از شناخت جزئیات زندگی اقای یالوم
صدف
اول از همه ترجمه ی عالی این کتاب، ممنون از مترجم عزیز. دوم، من با خوندن این کتاب بی نهایت لذت بردم، و یکدور همه ی کتاب هایی که از یالوم خوندم بااین کتاب برام یادآوری شد، که یاداوری شیرین بود.

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد