نظرات درباره کتاب بازجویی از صدام و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بازجویی از صدام اثر هوشنگ  جیرانی

نظرات کاربران درباره کتاب بازجویی از صدام

۳٫۵
(۹۲)
سعید دونقطه دی
به نظرم بازجویی از صدام نبود نویسنده خاطرات خودش رو نوشته که گاهی با صدام دالی موشه کرده و رفته اسم کتاب از خود کتاب جذاب تره
_Reymk
عنوان سکم غلط اندازه ولی خب فرقی نداره اطلاعت مفیدی بود ، ترجمه میتونست بهتر باشه اما در کل لذت بردم.برای ادمایی که سنشون به اون دوره ها قدر نمیده مول خودم و فقط یه اسم صدام حسین ،ظالم رو شنیدیم واقعا میتونه چشماممون رو‌باز تر کنه !
mastani
من این کتابو نخوندمه مطمئنید یه آمریکایی از دست نشونده خودشون بازجویی کرده و گفته هاشو گذاشته؟ یا...نمیدونم والا
hossein khavari
فعلا نمونه رو خوندم و لذت بردم
هتل
دوست داشتم این کتاب رو بخاطر شرح وقایعی که جدا و متمایز و متفاوت بود با توصیفی که از صدام تو اخبار تلویزیونی قبلا دیده بودم یا در روزنامه‌های دولتی خونده بودم.
مهراد حسن پور
به نظرم کتاب خوبیه، اطلاعات خوبی از منطقه به مخاطب میده و دیدگاه های صدام و امربکا رو نشون میده، بخصوص در مورد جنگ ایران و عراق توضیحات مفیدی میده که هیچوقت در هیچ جا به ما گفنه نشده. کوتاه و مختصر و مفیده.
Azilyn
با توجه به عنوان کتاب انتظار کتابی رو داشتم که واقعا در مورد بازجویی صدام باشه در حالیکه بازجویی از صدام بیشتر حاشیه بود و کتاب حول محور انتقاد از سازمان سیا نگارش شده بود.
ghasem ahmadi
نویسنده بیشتر از اینکه در مورد تخلیه اطلاعات صدام بگوید تلاش کرده خود را معرفی کرده و به نحوی در نوشته ها باعث شده ادم بگه آخی طفلی صدام اینکه از هیچ چیز خبر نداشته،مخصوصا در مورد قضایای ایران. البته خود نویسنده گفته از ایران متنفر هستش و این نظر احتمالا روی نوشته هاش تاثیر گذاشته. در کل برای ما ایرانی ها که خسارت زیادی از این دیکتاتور دیدیم خواندن این کتاب خالی از لطف نیستش
علي
خیلی ناامید کننده. مطالب مهم به ظاهر از طرف سیا، حذف شده. آخرش هم نفهمیدیم چی شده. خیلی ضعیف ، بازجویی جالبی نبود که هیجان داشته باشه. به غیر از هیجان، کتاب بیشتر در راستای تعریف سازمان سیا هست که .... خوشم نیومد!
Asmouse
لطفا کتاب صدام ظهور تا سقوط را موجود کنید سپاس از طاقچه🙏🏻
علی
قیمتا واقعا بالاست. نه برگه ای مصرف شده و نه میشه فایلشو دانلود کرد . قیمتا واقعا غیر قابل پذیرش هستند.رسیدگی بشه.
سید مهدی
کتاب، بر خلاف آن چه که از نام آن انتظار می‌رود تمامی در مورد بازجویی از صدام نیست بیشتر دیدگاه تحلیلی-شخصیتی از تعدادی از جلسات بازجویی و از نیمه‌ی کتاب به بعد، تحلیل دیدگاه‌های جورج بوش‌ها و رهبران سی آی ای از گزارش‌ها و اوضاع عراق است. همچنین زیرنویس ۱۱۴ و ۱۱۵ جابجا است.
mmgg
بخشی از کتاب که توسط سی آی ای خط چین شده و بخش دیگرش نیز توسط ناشر سانسور شده و نهایتا همونی شده که هر روز از تلویزیون پخش میشه علیرغم اسم دهان پرکنی که داره متن کتاب چیز خاصی نیست.
خاک
بر خلاف نام کتاب کمترین چیزی که درآن پیدا می کنید در مورد صدام است،صفحات زیادی در مورد شخص نویسنده می خوانید بعد یکی دو سطر از بازجویی صدام که آن هم یا سانسور شده یا به قول خود نویسنده معلوم نیست که راست گفته باشد.بعد دوباره جزئیات در مورد نویسنده که غذا چه میخورد،جای خوابش چطور است،با کی دوست شده و....تا دوباره یکی دوسطری از صدام بگوید.
toghiani
اینقدر ترجمه بد است و متن روان نیست، که واقعاً خسته می‌شوید از ادامه خواندن کتاب. نکن برادر من، زور پشت شما گذاشته‌اند؟
iMohammad
می‌تونست کامل‌تر باشه، ولی خب خوبه.
Mary gholami
بد نبود
فرهاد
از یه جایی به بعد خسته‌کننده می‌شه و تکرار مکرراته.
محمدعلی
بیش‌تر تحلیل مفصلی از وضعیت سیا بود، تا خود بازجویی صدام. اما خوب بود. روشن‌تر می‌کرد وضعیت فکری دولت ایالات متحده رو در قبال ممالک دیگه!
حسین
من که بعید می‌دونم کتابهای اونجوری که هستند ترجمه شوند بخصوص اگر موضوع سیاسی باشد به هیچ وجه اصل داستان را برای ما ترجمه نمی‌کنند
hossein khavari
چی میگی داداش ؟ با هشنا موافقم شما برو انگلیسیش رو بخون و الکی انتقاد نکن
هشنا
شما برو انگلیسیش رو بخون تا از این فکر و خیالا نکنی
حسین
اصل داستان اینکه باید همیشه مشتت پر باشه برادر وزبان غافل نشه از مرگ بر ضد ولایت فقیه

حجم

۲۶۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۲۶۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان