نظرات درباره کتاب حمله هوایی به الولید (اچ -۳) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب حمله هوایی به الولید (اچ -۳) اثر احمد مهرنیا

نظرات کاربران درباره کتاب حمله هوایی به الولید (اچ -۳)

نویسنده:احمد مهرنیا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۵ رأی
۴٫۵
(۱۵)
rezajan
کتاب که جالب بود...دم همه دلاور مردان ارتش گرم. ولی تو هر جمله کتاب تکرار میشه که این لطف خدا بود، اون خواست خدا بود، درست شد چون خدا خواست...این که همه چیز خواست خداست که واضحه و تو یه کتاب شرح عملیات و روایت تاریخ تکرار کردن نداره تو هر خط کتاب. مگه کتاب فلسفه است که همش از قول این مادر مرده هایی که سی و چند سال پیش جونشون رو کف دستشون گذاشتن نقل قول فلسفی میشه؟ وقتی پدافند عراق هواپیماهای ما رو میزد خدا طرف کدوممون بود؟
ی.ک
البته که جنگ، غصب و کشتار هیچوقت مقدس نیست اما دفاع از مقدسات و ناموس همیشه توصیه شده و جهاد از واجبات محسوب میشه
حمید
درود بر شما رضاجان. دقیقن درست میفرمایید. هیچ جنگی در هیچ جای کره زمین مقدس نبوده و نخواهد بود و چسباندن جنگ به مسئل فلسفی و دینی کاری بسیار اشتباه و افتضاح بود که باعث متنفر شدن نسل های مختلف از جنگ شد و باعث و بانیِ محو شدن آنهمه رشادت و شجاعت و تخصص در جامعه شده و باعث و بانیانش باید جوابگوی خونهای ریخته شده باشند. بنظر من تخصص و شجاعت و وطنپرستی سه عامل اصلیِ بیرون راندن ارتش عراق از خاک کشور بود.
شهرام
دوست عزیز، این کتاب و فیلم حمله به اچ3، ازمعدود آثاری هست که به نقش ارتش که درحقیقت استخوان‌بندی اصلی جنگ رو تشکیل میدادن میپردازه. مطمئنا خلبانان و افرادی که با آنها مصاحبه شده بنا به عادت ما ایرانی‌ها از لطف و مشیت خدا حرف زدند، منتهی نویسنده یا ویراستار یا مسئولین!!بخاطر اینکه شهامت و مهارت و نقش ارتشیان را کمرنگ جلوه بدند چاره ایی جز استفاده از ترفندهای منبری! نداشتند. وگرنه چطور میراثخواری سپاه از جنگ تحت عنوان دفاع مقدس رو توجیه کنند؟ روزی خواهد آمد که سرداران سپاه بخاطر کارشکنی در عملیات‌های ارتش بعد فتح خرمشهر یا ترتیب دادن عملیات‌های بی نتیجه و قربانی کردن جوانان وطن محاکمه خواهند شد!
MSadra
سلام کتابی بسیار عالی در مورد زحمات نیروی هوایی ارتش (نهاجا) و سختی کارشون داستان حمله به پایگاه های سه گانه الولید در غربی ترین نقطه عراق که با عبور از ۲ کشور ترکیه و سوریه انجام شد و ضربه سختی به توان نیروی هوایی عراق زد.
Amir Hossein Ahmari
هوانیروز نیروی هوایی نیروی زمینی دوست عزیز
علیرضا بابایی رضایی
یکی از بی‌نظیرترین کتاب‌هایی که تا به حال خوندم؛ فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز... من اولین بار فیلم سینمایی "حمله به اچ ۳" رو توی سینما دیدم؛ بعد از اون به این ماجرا علاقه‌ی خاصی پیدا کردم، به طوری که هر مطلب، مقاله، مصاحبه، مستند و خلاصه هر چیزی راجع به این موضوع بود رو از دست نمی‌دادم... وقتی کتاب رو شروع به خوندن کردم، فکر می‌کردم اطلاعات زیادی نصیبم نمیشه؛ اما دو فصل آخر رو بدون لحظه‌ای پلک زدن، با قلبی که از شدت طپش از سینه می‌خواست خارج بشه و چشمانی اشک‌بار خوندم... چقدر به عزیزان فداکار ارتشی جفا شده که کمتر خاطرات و رشادت‌هاشون گفته و منتشر و خونده و دیده شده... از خوندن کتاب، با حس غرور و افتخاری که بهتون میده، لذت ببرید...
HQSAMM
واقعا عالی.....خسته نباشید به تمامی عزیزانی که برای این کشور عزیز زحمت کشیدند. نکات جالب به نظر بنده: -کار خوب مثل عملیات اچ 3 فقط با تفکر و برنامه ریزی بسیار قوی و از همه مهمتر توکل به خدا به سرانجام نیک می رسد. -ما می توانیم..... حتما توصیه می کنم بخوانید مخصوصا به دانش آموزان ، دانشجویان ، اساتید، معلمین و مدیران.
وحید رشیدی
فوق العاده ست
zeinab zohori
خیلی جذاب هم برای اطلاعات عمومی هم برای بهتر شناختن خلبانان
Roohollah
عالی بود!!!
سیدکریم وسمه گر
با آرزوی سربلندی برای دلاور مردان ایران زمین بخصوص مردان آسمان .
بهرام
خسته نباشیدعااااااااااالی

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
۵۳,۹۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد