نظرات کتاب گلستان سعدی
کتاب گلستان سعدی اثر شیخ مصلح الدین سعدی شیرازی

کتاب گلستان سعدی

گردآورنده:حمیدرضا ناظمی
انتشارات:نشر کتابدار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۸ رأی
۴٫۳
(۴۸)

نظرات کاربران

بهزاد
کتاب کلاسیک دیجیتال باید مجانی باشد. متن که کپی رایت ندارد و دیگر جزو اموال عمومی است. کاغذ و جلدی هم که در کار نیست که هزینه داشته باشد. می ماند مقدمه و پانویس که شاید خواننده اصلا علاقه ای به خواندن آن نداشته باشد.
Houshyaran
دوست من نسخه‌های رایگان که زیاده، تقریبا در همه‌ی پلتفرمها، حالا چرا اومدی سراغ این نسخه؟! 🤔
yusef_rashidy
شما که علاقه ای به خوندن پانویس ندارید، نسخه کامل گلستان و بوستان بصورت رایگان در طاقچه رو مطالعه کنید
maryam
برای حال خوبتون، برای خاطر حس کردن آرامش ، گلستان سعدی رو بخونید.. هر روز یک حکایت.. کاش این کتاب در فرمت epub در طاقچه قرار میگرفت. pdf خوندنش کمی دشوار هست. با این حال ، توضیحات و راهنمایی که در کنار هر صفحه برای ابیات و کلمات دشوار ، گنجانده شده ، تاثیر بسیار زیادی در استفاده ی مخاطبان داره و این کتاب از این نظر فوق العاده ست .
yusef_rashidy
هر کس به زمان خویشتن بود من سعدی آخرُ زمانم
ستاره
سلام ممنون از راهنماییت
کاربر ۲۶۷۹۱۰۵
چنده
میترا لواسانی
باران رحمت بی حسابش همه را رسیده و خوان نعمت بی دریغش همه جا کشیده پرده ناموس بندگان به گناه فاحش ندرد و وظیفه روزی به خطای منکر نبرد ای کریمی که از خزانه غیب گبر و ترسا وظیفه خور داری دوستان را کجا کنی محروم تو که با دشمن این نظر داری فرّاش باد صبا را گفته تا فرش زمرّدی(زمردین) بگسترد و دایه ابر بهاری را فرموده تا بنات نبات در مهد زمین بپرورد درختان را به خلعت نوروزی قبای سبز ورق در بر گرفته و اطفال شاخ را به قدوم موسم ربیع (نوروز) (گل)کلاه شکوفه بر سر نهاده عصاره نالی (تاکی) به قدرت او شهد فایق شده و تخم خرمایی به تربیتش نخل باسق گشته ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تو نانی به کف آریّ و به غفلت نخوری همه از بهر تو سرگشته و فرمان بردار شرط انصاف نباشد که تو فرمان نبری. سعدی علیه الرحمه🌹
پیام
میان اینهمه کتاب گلستان سعدی، این کتاب واجد ویژگی منحصربفردی است که آن را از کتاب‌های مشابه ممتازتر می‌کند، در این کتاب معنی تمامی واژگان مشکل با یک صفحه آرایی مناسب در همان صفحه درج شده است.
Maryam
خیلی ممنون بابت این کتاب عالی و توضیحات خیلی خوبی ک داده شده.. ب راحتی میشه کامل خوند و متوجه شد
کاربر ۲۶۷۹۱۰۵
چنده؟
تسنيم
با خوندن کتاب گلستان متوجه میشیم که چقدر تفکرات و سلایق ما ایرانی ها متاثر از این کتابه.. یا ناظراً فیه سَل باللهِ مرحمةً علی المصنفِ و استَغفِر لصاحِبِه و اَطلُب لِنَفسِکَ مِن خیرٍ تُریدُ بها مِن بعدِ ذلِکَ غُفراناً لکاتبه
عرفان مهدی نیا
عالی
Golam
ممنون از طاقچه
کاربر ۳۶۴۶۸۸۴
دوستان شماره بدین ممنونم
کاربر ۲۵۲۱۷۵۸
عالیه . خیلی به اطلاعاتم اصافه شده

حجم

۱٫۳ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد