نظرات درباره کتاب دروغگویی روی مبل و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب دروغگویی روی مبل اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب دروغگویی روی مبل

انتشارات:صبح صادق
امتیاز:
۴.۲از ۲۱۰ رأی
۴٫۲
(۲۱۰)
daily100
فوق العاده عالی برای درمانگران با هر رویکردی. درگیری های ذهنی یک درمانگر در برابر مراجعان مختلف رو به خوبی به نمایش میذاره.
Metaf
من عاشق‌ روانشناسی و روانکاوی هستم و این کتاب دقیقا برای من نوشته شده. فوق العاده بود. ازش چیزای زیادی یاد گرفتم‌ و تونستم حتی درون خودم رو بکاوم. ترجمه کتاب خوب بود، عالی ترین مشخصه ش این بود که معنای اصطلاحات روانشناسی رو با توضیحات مفصل نوشته بود و تحت اللفظی معنی نکرده بود. خلاصه که این کتاب بهترین بود. هرچند دوست داشتم بدونم بالاخره عاقبت بل و سیمور تراتر چی شد!! ولی در هر صورت انقدر چیزای بیشتری بهم داد این داستان که این یه مورد قابل چشم پوشی بود.
Aa
کتاب جالبیه حتما بخونید.
محبوبه
دوستش داشتم . اگه کمی هم با روان درمانی و روانشناسی آشنایی داشته باشین ، براتون جالب تر و جذاب تر هم میشه. هر وقت یادم میاد از این کتاب ، بازم حس خوبی به من میده
Sepideh
بسیار جذاب و عالی. خیلی توصیه میکنم. دید نسبتا خوبی درباره درمان فردی و اتفاقاتی که ممکن است بیافتد بین درمانگر و مراجع ، در اختیار خواننده قرار میده.
پلوتون
برای من یک چهارم انتهایی کتاب جالب و خوب بود، اما قبلش طوری نبود که بتونم یک نفس بخونم و لذت ببرم...احساس میکنم ترجمه خوبی هم نبود یا شاید به خاطر جنبه روان درمانی و روان شناسی کتاب بودبه طور کلی آموزنده بود و از کتاب هایی که پنانسیل ساخت یک فیلم جذاب رو داشت!
fereshteh
اگر اینقدر در مورد همه چیز کشش نداده بود خیلی بهتر بود،شاید این بخاطر ترجمه باشه، خیلی از مسائل زیاد تفسیر ‌شده بود و در آخر ارنست و صداقتش چی شد؟
فرسا
ابتدای کتاب بسیار کند و کسل کننده پیش میرفت طوری که میخواستم خوندنش رو ادامه ندم اما بعد بهتر شد و البته به نظرم کتابش بیشتر به درد روانشناس ها میخورد .
Mary gholami
خوب بود
dokhtarehabil
کتاب های اروین یالوم جذاب و کاربردی هست و حتما با یکی از کارکترها همزاد پنداری میتونی بکنی
r.shahbazi
محتوای کتاب در مورد یک روانشناس با روش های درمانی مبتکرانه است. من خیلی لذت بردم.
مائده
بنظر من یه مقدار کش پیدا میکنه و اواخر کتاب هیجان بهش اضافه میشه . در کل یک رمان روانشناسی متوسط رو به بالا بود .
دایه مکفی
صرف نظر از مطالب تخصصی که اصلا ازشون سردرنیاوردم، جنبه داستانی‌ش داشت خوب پیش میرفت که اونم آخرش خراب شد.
خداوند شهریار من است.
کتاب بسیار سطح پایینی بود این که دیگران مسایل روانشناسی می‌بینند نگاه آنان است من فقط بازگویی تجاوزات رو دیدم از زبان روان‌درمانی گران با چاشنی کلمات و مسایل گنگ روانشناسی اسفناک هست حیف که چنین آثار دور از شرایط جامعه رو ترجمه کنید میشه وقت و هزینه رو صرف کارهای قوی تری کرد از جامعه ما خیلی دوره
m.d
عالی بود عالی عالی
Shler
سلام و درود چرا نمیتونیم کتابو به اشتراک بزاریم؟؟!!!
فیلوکتاب
واقعا نمیدونم چه چطوری همچین کتابی مجوز نشر گرفته! با عنوان روانشناسی و ... خواننده رو جذب میکنه و بعد موقعیت های مختلف و توهمات جنسی این درمانگران رو مو به مو تعریف میکنه و این اوج رذالت که به بهانه کتاب یک اثر کاملا جنسی رو به مخاطب ارائه بدی از اونا که این اذالتها بعید نیست از طاقچه و انتشارات کتاب و وزارت فخیمه ارشاد بعیده...
سید مهدی برقعی
این کتاب 1053 صفحه است،داخل گوشی من.(تنظیمات کتاب رو هم بعد از خرید تغییر ندادم.)
ryhne
اخوی شما اصلا به تعدادصفحات نگاه نکن اون برای نسخه چاپی هستش
آتیلا
برادر بزرگوار. تعداد صفحات مال نسخه چاپی هستش.
آیه
بستگی داره به ابعاد صفحه گوشی تعداد صفحات متفاوته

حجم

۶۳۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

حجم

۶۳۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

قیمت:
۶۴,۵۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد