نظرات درباره کتاب هرگز سازش نکنید و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب هرگز سازش نکنید اثر کریس واس

نظرات کاربران درباره کتاب هرگز سازش نکنید

۳٫۷
(۲۳۳)
فاطمه
عاااالیه، واقعا عالیه، اولش گفتم ای بابا اینکه 800صفحه س تو گوشیم کی بخونمش حالا؟! نکنه حوصله مو سر ببره! ولی وقتی خوندمش، فهمیدم اننننقد جذذذابه، که اگه بیشتر هم میبود با ذوقِ تمام میخوندمش، دوستان خوندنش برای من که خیییییلی جذاب بود، فقط اولش کمی ممکنه گیجتون کنه، بعدش عااااالی میشه. منکه همین الانم که تمامش نکردم تصمیم دارم دوباره بخونمش. امیدوارم شما هم اذت ببرید.
crazy
۸۰۰ صفحه کجا بود آخه 😂
3237
من اصلا با گوشی نمیتونم بخونم
Mah_di
من جز از کلُ که ۱۴۲۰ صفحه بود تو گوشی خوندم😂
hamed.mirzaei3
این کتاب رو باید هدیه بدیم به دولت آقای روحانی بابت برجام😁
میلاد
به نظرم یکی از بهترین کتاب های عرصه مذاکره هست و واقعا کاربردی . با استفاده از مباحث این کتاب و اجرای انها تونستم خانواده ام داخل بعضی موارد متقاعد کنم و به اون چیزی که میخواستم برسم😁😁. کتاب از نظر نثر مشکلی نداره و مترجم به خوبی کتاب ترجمه کرده.
3237
😅😅😅👌
Prometheus
ای شیطون بلا
ehsan27
بهترین کتاب مذاکره ای هست که تا الان خوندم. نکات بسیار کاربردی با مثال های مختلف که کاملا مفهوم مطالب را می رساند.
🌟 najme🌟
کتاب خوبی هست پیشنهاد میکنم یه تریلی از این کتابو بفرستیم پاستور 😏😏
💙
الحق و الانصاف 😊بدیم ظریف بخونه😁
ابراهیم
در کل بازار نشر ایران کتابی به این خوبی در مورد مذاکره وگفتگو پیدا نمی کنید۰دارای سبکی نوین در مورد آموزش مذاکره۰تکنیکهای جداب وعملی وبه یاد ماندنی۰در هر لحظه از زندگی ودر جمع این کتاب با من است۰
مهدی جهانبخش
در هر لحظه این کتاب تو موبایل شماست. و البته ممنون از نظرتون
Arash Nik
کتاب شیوه گرگ هم خوبه .
کامران
ممنونم بابت این نظر مثبت و خوبتون.
rozalin
در یک کلام بهترین کتاب مذاکره س. ترجمه روان و مطالب نو. بهیچوجه خسته نخواهید شد و باید در لیست ۱۰ کتاب ارزشمندی که افراد باید مطالعه کنند قرار بگیره.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
توصیه های کتاب عملی و قابل کاربرد در زندگی روزمره نیز می باشد.توصیه به مطالعه مینمایم.
احسان
کتابی خوب که قطعا ارزش یکبار مطالعه را دارد بخصوص برای افرادی که مذاکره و معامله انجام میدهند. در حقیقت همه ما در زندگی هر روز نوعی معامله انجام میدهیم پس برای همگی مفید است.
reyhane
اها
shfame
کتاب بی نظیریه تو حوزه ی مذاکره تکه.لذت بردم از کتاب و ترجمه ی خوبش.به همه پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونن .👌
mamad
دم طاقچه گرم با این کتابخانه همگانی واقعا ارزش داره عضویتش
estella
عالی ،گیرا،روان ،توپ
jaVad
کتاب خوب و کاربردی هستش و از یک زاویه دیگر به هنر مذاکره نگاه میکند. نویسنده این کتاب، تجربیات کاری خود در مذاکرات سخت گروگانگیری را با مطالب کتاب ها و درس های دانشگاه هایی که فنون مذاکره درس میدهند ترکیب کرده است و یک روش مذاکره عالی را خلق کرده است.
Ahmad.M
تو لیست بهترین کتابهای کسب و کار 2016 بود این کتاب سبک نوشتاری جذابی داره
عباص
کتاب واقعا خوبیه،در زمینه مذاکره،متقاعد سازی و توجه به نقش احساسات در این بازی! ولی ولی ولی .... اشکال خاص و منحصر به فردی که داره:نویسنده سال ها مامور آزاد سازی گروگان ها بوده و کتاب رو بر اساس همین فرض اصلی نوشته: یک فروشنده- یک مشتری. اما در بازار اقتصادی ما معمولا با حالت چند فروشنده-چند مشتری رد به رو هستیم.در حالت اول شما می تونید تا حد خیلی زیادی چونه بزنید و با خسته کردن طرف و درگیر کردنش با مشکلات خودتون ازش امتیاز بگیرید(راهکار اصلی کتاب) ولی در حالت دوم وقتی بگی چطور می تونم این همه پول رو پرداخت کنم؟ طرف می گه: اون مشکل خودته! یا اگه قیمت خیلی پایینی پیشنهاد بدی می گه:چرا وقتی خریدارهایی با قیمت بالاتر هستند باید به تو بفروشم؟ تو کتاب می بینیم وقتی مثال گروگانگیریه افت قیمت حیلی زیاده ولی وقتی بازاریه(مثلا خرید ماشین) تخفیف ها اونقدر هم زیاد نیستند
amirhz
اونجور که انتظار داشتم نبود اما به طور کلی خوب بود ارزش داشت یکبار بخونم، یکم‌ کلی گویی داشت و روند کتاب و داستان گوییش یکم تکراری شد اما میشه ازش نکته های خوبی در اورد.
papital
کتاب خیلی خوبیه در حوزه مذاکرات هر کسی با هر شغلی میتونه ازش سود یبره، چون همه ما تو زندگی روزمره هم به متقاعد کردن دیگران نیاز داریم.
ابراهیم
دقیقا چقدر زیبا
Ali F
کتاب بسیار خوب و کاربردیه ، من شخصا توی چندین مورد از برخوردهام تکنیک های این کتاب رو تست کردم و جواب گرفتم نویسنده سعی کرده مطالب رو با ذکر چندین مورد از تجربیات شخصی و وقایع واقعی آموزش بده. بنظرم این کتاب رو حداقل باید دوبار خوند!
leilaindias
تا اینجا که خوندم واقعا عالی بوده و خیلی خوشحالم همچین کتاب هایی ترجمه می شه ترجمه هم خیلی خوبه
kazem Mozaffari
بسیار عالیه

حجم

۳۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد