نظرات کتاب در جستجوی خوشبختی
کتاب در جستجوی خوشبختی اثر کریس گاردنر

کتاب در جستجوی خوشبختی

۴٫۴
(۱۴)

نظرات کاربران

شاهین
من کتابش رو نخوندم ولی فیلمش رو دیدم که فوق العاده بود.فردی که با ایمان و نا امید نشدن از بدبختی مطلق به خوشبختی میرسه. 👌👌
Fatemeh a.m.
کتاب راجع به پسربچه سیاهپوسته که کودکی نابسامانی داشته. از این جهت که پدری ناشناس داشته و مادرش در کشاکش‌های زندگیش به زندان افتاده بوده و اون و خواهرش در یتیم خانه یا در منزل اقوام سپری میکردن. یک سوم ابتدایی کتاب سراسر به شرح زندگی و رشد و سختی‌هایی سپری میشه که کریس گاردن از سر گذرونده و بعد با ورود به سن جوانی و دنبال شغل رفتنش ابعاد حرفه‌ای زندگیش آغاز میشه و خب کریس به نظر میاد محکوم به یه زندگی لنگ و بی تغییر هست. اما چیزی که در کریس قابل توجه است پرداختن به هرکاری با تمام توجه و انرژی و تسلیم ناپذیریش هست. همین رمز موفقیت اون پس از امتحان کردن مسیرهای متعدد و در نهایت یافتن مسیر درست زندگیش میشه. ابتدای کتاب فکر میکردم فقط با یه کتاب برش زندگی سراسر از سختی چیزی شاید شبیه زندگی در پیش رو مواجه م اما هر چه که پیش رفت فهمیدم این کتاب یه اتوبیوگرافی نسبتا انگیزشی هست.
WARRIOR
این کتاب زیبا فیلمش هم هست با بازی ویل اسمیت واقعا عالیه
mehdi_G
بسیار کتاب عالی ای بود. از معدود کتاب هایی بود که دلم نمیخواست تا تمومش نکردم از پاش بلند شم . یک نمونه از انسانی که هر بلا و سختی ای رو درک کرده و همچنان خستگی ناپذیر ادامه داده . به زیبایی واقعیت جامعه غربی توی امریکا البته در دهه ها70 تا 90 رو تصویر کرده . جزو کتاب هایی هست که به همه پیشنهاد میکنم بخونن .
siiis71
کتاب اول من از طاقچه... این کتاب عالیه,,, تجربه زندگی های پر فراز و نشیب و در نهایت رسیدن و باز هم پیش رفتن...
ABB
فقط بخوانید...سعی کنید تجربه یک عمر سختی را با تمام وجود حس کنید...
Seyyed mohammadreza Sharifhosseini
این کتاب یک حس خوبی رو به من القا میکنه. به جرات میگم ایم بهترین کتابیه که خوندم.
Sharareh Haghgooei
کتاب شرح کودکی پر درد و بزرگسالی پرتلاش و موفق کریس گاردنر است.و به نظر بنده تفاوتهای زیادی با فیلم دارد و اون شخصیت دستگاه پرتابل فروشی فیلم اصلا در کتاب نیست.کودکی کریس هم که تقریبا نصف کتاب را پر کرده در فیلم نیست.جملات کتاب از جایی که کریس وارد فعالیت سرمایه گذاری میشود بسیار گنگ می شوند ومن با چندبار خواندن هر جمله هم نمیتونستم اجزای اون رو شناسایی کنم.نمیدانم این موضوع مربوط به ترجمه بود یا پیچیدگی مطلب.
alimohamad eftekhari
خیلی خوب

حجم

۳۰۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۰۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد