نظرات درباره کتاب مارتین هایدگر: هستی و زمان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مارتین هایدگر: هستی و زمان اثر چارلز گینیون

نظرات کاربران درباره کتاب مارتین هایدگر: هستی و زمان

۳٫۶
(۱۹)
Peyvand
من چاپی اینو از نشر ققنوس خوندم یکمی برام سنگین بود ولی خوب بود ! یک سوال ! نویسنده ی این کتاب مارتین هایدگر هستش چرا چالز گینیون نوشته ؟
Amirreza Mahmoudzadeh-Sagheb
به‌طورکلی نظرم به این کتاب مثبت است. اما با توجه به مغلق‌گویی هایدگر، بهتر بود علاوه بر معادل‌های انگلیسی، معادل‌های آلمانی برای اصطلاحاتی که در ترمینولوژی هایدگر به کار می‌رود ذکر می‌شد. این کتاب برای مرور هستی‌وزمان مناسب است، تنها در صورتی که پیش‌تر با این اثر آشنایی داشته باشید؛ چرا که در غیر این صورت درک مفاهیم برایتان در این شمار اندک صفحات بیشتر به افسانه خواهد ماند.
hamed
خوبه متن و ترجمه به نسبت قابل قبوله و درکل دید مختصر و مفیدی به هستی و زمان هایدگر داره که برای پیش مقدمه هایدگر خوبه .
Tahere
کتاب خوبیه. معرفی مختصری از مهمترین مضامین هستی و زمان. اما ترجمه خوب نیست.
Elnaz Abdolrahimi Niari
ترجمه اش چندان روان نبود.اما مفاهیمش عمیق بود و البته من رو راغب کرد که برم و کتاب اصلی رو بخونم.و اینکه زمان و هستی واقعا شگفت انگیزه. هایدگر تلاش کرده که ایده مادی و غیرمادی جهان رو در هم بیامیزه و فکر می‌کنم تا حدی هم موفق بوده.چسز جالب توجه ترش برام این بود که میگفت ((اگر ما در جهانی زندگی کنیم که مثلا به آموزگار احتیاجی نداشته باشه اونوقت آموزگار چه معنایی داره؟ )) خودم حس میکنم که ما احتمالا ورای شغل و ورای تمام مفاهیم ذهنی هستیم که ساختیم و همین ما انسان ها رو جذاب تر میکنه!
میلاد پرنیانی
من فکر می‌کردم این نسخه اصلی کتاب هستی و زمان هایدگر هست ولی بعد متوجه شدم که یک تفسیر از آن است و چیزی که بیشتر ناامیدم کرد این بود که این تفسیر جای آنکه فهم اثر را آسان‌تر کند همچنان سنگین بود.
meysam babaei
بنظرم کتاب مختصر و مفیدی هست .
Behnam Bahrami
از خوندن این کتاب احتراز کنید. من به شخصه خیلی روی هایدگر تحقیق کردم، پایان نامه‌ام و تمام پروژه‌های دانشگاهیم در مورد هایدگر بوده، به شخصه خیلی بهش علاقه دارم، اما این کتاب شمارو به گمراهی میکشه و باعث سردرگمی شما میشه. اگر علاقه به فهم هایدگر دارین بهتره اول کتاب ۳جلدی نیچه رو مطالعه کنید، این کتاب به تدریج پختگی هایدگر رو به شما نشون میده و فهم دیزاین "هستندگی" رو به شما میفهمونه

حجم

۱۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۱۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
۵,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد