نظرات درباره کتاب کآشوب و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب کآشوب اثر نفیسه مرشدزاده

نظرات کاربران درباره کتاب کآشوب

انتشارات:نشر اطراف
امتیاز:
۴.۲از ۱۸۷ رأی
۴٫۲
(۱۸۷)
Smr 2005
روایت هشتم یعنی واترلو قشنگ بود
مامانِ کتابخون
طاقچه جان، برا دهه محرم اینا رو بذار تو بی نهایت لطفا
هانیه اکبری
هر سه کتاب مجموعه رو چاپی دارم. بسیار زیبا، شیرین، جذاب و تاثیر گذار. از نگاه افرادی با دیدگاه ها، فرهنگ ها، قومیت ها و باورهای قلبی مختلف به نور واحدی نگاه می کنید که دیدنش از هر جهت دوست داشتنی و وجد آوره. حتما مطالعه کنید. این موضوع برای هر کتاب رستخیز و زان تشنگان هم صادقه. برای من زان تشنگان حتی از بقیه جذاب تر بود.
روح الله
به نظر من خاطرات این کتاب دلنشین و بعضی‌ها دارای غم شیرینی بودند که خیلی‌هامون با خاطرات روضه‌ها و عزاداری‌ها لمس‌شون کردیم. من از این کتاب لذت بردم و سری‌های بعدی اون رو هم خریدم.
کاربر 2161698
هر داستان یک روضه است ...
وصال
من فکر میکردم داستانی از امام حسین ع و کربلا و... باشه ولی درباره تجربیات افراد مختلف در این روز های عزیز بود . کتاب خوب و دلنشینی بود و بعضیاش هم عالی بودن
mobtalaaa
قشنگ بود. اساسا هرچی با امام حسین گره بخوره قشنگه. اما شاید فقط چندتاشو بخونی کافی باشه. نه که فقط چندتا روایتش خوب باشه. اما کلا زیاد خاطره خواندنو نمی‌پسندم
ghrk
سلام کتاب خوبی بود البته نه همه داستاناش، میشد از باب داستانی قوی تر باشه.
مهرونه
میانه
12345
روایت استاد بطحایی عالی بسی عالی ست.
مطهره سادات
همه داستان ها و روایت هاش قشنگ بود. آخرین روایتش قشنگ تر. اگر حوصله خوندن رمان های طولانی و داستان های بلند رو ندارید پیشنهاد خوبی میتونه باشه برای کسایی که دوست دارن زود به ته قصه برسه و در عین حال زیبا و با مفهوم باشه
monalisa
لطفا در بی نهایت قرار بدین
۶۹
داستان هایی از عاشورای حسین. از روضه خوان نابینا گرفته تا تاریخ پژوهی عاشورا ... هنوز کتاب را تمام نکرده ام اما روایت واترلو آنقدر برایم شیرین بود که مجاب شدم همین حالا نظرم را هینجا بنویسم آنقدر روایت زنده بود ، آنقدر زیبا بود که دلم پر کشید که یک سال دهه محرم توی واترلو کنار دست بچه های جلسه قرآن باشم ، ده شب بدوم ، حرص قیمه و سخنران را بخورم... اصلا اگر از همه کتاب هم خوشم نیاید پول خرید کتاب می‌ارزید به همین یک روایت..
ندا
داستان پردازی و جذابیت بعضی روایت ها عالی هستن. اما در کل این کتاب مجموعه ای از خاطرات ساده آدم های معمولی از محرم و تاثیر اون توی زندگی شونه.
hiba
مثل تعریف هایی که ازش شنیده بودم نبود. یعنی انتظار داشتم‌جذابیت بیشتری داشته باشد اما نداشت. شاید برای دیگران لذت بخش باشه. کتاب از دیدگاه چندین نفر نسبت به محرم، عزاداری وامام‌حسین (ع) نوشته شده وخاطرات، نوشته ها وداستان هایی دراین باره است که بعضی از آن ها جالب بودند وخواندنشان به دور از لطف نیست.
Razie
کل کتاب یه طرف ، روایت ۲۳م یه طرف ، عالیه قلم خانم مرشدزاده
ناربُن
خواندن روایت‌ آدم‌های مختلف از تجربه‌هایی که در روضه‌های امام حسین(ع) داشتند و حال و حوایی که در محرم چشیدند، سبب می‌شد تا با فضاهای مختلف فکری و حتی شغلی، بیش‌تر آشنا بشیم؛ مثل این‌که از دغدغه‌های یک روحانی تا کسی که در کانادا زندگی می‌کند یا فردی که محقق حوزه عاشوراست، آگاه‌تر بشیم. حتی به شخصه اطلاعات من در زمینه برگزاری روضه و هیئت و مناسباتش بیش‌تر شد و این ایده جمع‌آوری تجربه‌های آدم‌ها از محرم به‌نظرم واقعا جالب اومد؛ در حدی که به ذهنم زد همه با هر میزان توانایی در نوشتن، یه بار دست به قلم بشن و حس و حالشون رو از این آیین و شور روایت کنند. با خوندن این روایت‌ها آدم خیلی جاها تشابه دغدغه‌های فکری خودش و نویسنده و حتی مقداری تشابه بین خود نویسندگان اثر رو حس می‌کنه. برای من کل کتاب جالب و دارای نکات تازه بود اما این روایت‌ها رو بیش‌تر دوست داشتم: روایت‌های "کهنه شرم، تاریک روشنای کوره، کتیبه سفید برای واترلو، کجای مجلس نشسته‌اند، واحد شمیرانی، حروف، سقاباشی، هاهنا هاهنا، خانه بنک‌دار پوش دارد، پرچم هنوز تو کادر هست، شه‌باز، هیئت تازه‌مادرها، گیسوی حور در امین‌حضور" پ.ن: برای شادی روح آقای مهدی شادمانی هم صلواتی قرائت کنیم🤲🏻
zahra_gharnein
روایت های افراد مختلف از خاطرات محرم هایشان . بنظر من به غیر از چند داستان جذاب بیشتر قصه ها فاقد جذابیت و گیرایی لازم بودند ‌.
Dorostkar
از بیست و سه داستان دوسه داستان بیشتر نظرمو جلب نکرد.
...
از میان چند روایتی که خواندم روایت پنجمش را بیشتر دوست داشتم.

حجم

۲۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۳۹,۲۰۰
۲۰%
تومان