نظرات درباره کتاب بینایی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بینایی اثر ژوزه  ساراماگو

نظرات کاربران درباره کتاب بینایی

۲٫۸
(۶)
هاجر
کتابی بسیار مناسب شرایط فعلی جامعه ما.
مهدی فیروزان
یجور هایی ادامه داستان کوری هستش. به خوبی کوری نیست. ولی گاها دقیقا یک اتوپیا رو توصیف میکنه. بر عکس کوری حس خوبی از کتاب گرفتم. اگه کوری رو خوندید در ادامش هم اینو بخونید. دقیقا مثل آخر کوری آخر اینم نفهمیدم چی شد!
حامد
سلام بنده هر دو کتاب کوری و بینایی رو خوندم ولی بنظرم کتاب کوری از نظر داستان پردازی خیلی بهتر از بینایی بود بنده که کتاب بینایی رو می خوندم تقریبا تا یک سوم جالب نبود و کلا میخواستم قید اش رو بزنم ولی از نصفه به بعد که افراد کوری را وارد ماجرا میکنه نسبتا جذاب میشه. در کل مطمئن نیستم بپسندید.
🌷
نیمه اول کتاب جذاب و قشنگ بود اما نیمه دوم از قسمتی که دوباره بر میگرده به گروهی که در کتاب کوری بودن ، به شدت ضعیف میشه . گویی نویسنده نمیدانسته که چگونه داستان رو پایان دهد . و واقعا هم نتوانسته داستان《شهر رای سفیدها 》را به اتمام برسونه. در یکی از نظرات کتاب《کوری》خونده بودم که نویسنده داستان پردازی خوب و کافی نداره و زمانی که صرفا پیام و منظور سیاسی و اجتماعی خودش رو میرسونه دیگه داستان رو رها میکنه و دیگه توجهی به روند روایت داستان و رمان نداره و الان با خوندن هر دو کتاب《کوری و بینایی》 بنده هم با این نظر موافقم . ترجمه خوب بود . اما بنظرم گاهی طولانی بودن جملات، آدم رو گیج میکنه. .
ماهی‌خانوم
طولانی بودن جملات از خصایص نوشتاری آقای ساراماگو هست و فکر نمیکنم ربطی به مترجم داشته باشه بنده با ترجمه آقای امرائی خوندم هم کوری و هم بینایی رو که عالی بود،موفق باشید

حجم

۳۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۳۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد