نظرات کتاب خیابان چرینگ کراس شماره‌ی ۸۴
کتاب خیابان چرینگ کراس شماره‌ی ۸۴ اثر هلین هانف

کتاب خیابان چرینگ کراس شماره‌ی ۸۴

نویسنده:هلین هانف
مترجم:لیلا کرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۸۷ رأی
۴٫۲
(۸۷)

نظرات کاربران

Dentist
کتاب مجموعه ی نامه های واقعی زنی به کتاب فروشی محبوبشه که هربار کتاب های متفاوتی رو سفارش میده و طی سال ها روابط نزدیکی از طریق نامه نگاری با کارکنان کتابفروشی و خانواده ی اون ها برقرار میکنه. خب این کتاب رو هم صرفا به خاطر مترجمش خوندم. دلم میخواست بدونم کسی که وب کتاب پرطرفداری داره و کتابای زیاد و متنوعی خونده چه کتابی رو برای ترجمه انتخاب کرده و سبک ترجمه‌ش به چه شکلیه. کتاب از این جهت که موضوع اصلیش کتابا هستن و به سبک نامه نگاری هم نوشته شده جالبه ولی راستش برای من کتاب چندان جذاب و متفاوتی نبود، معمولی بود کاملا.ترجمه ی کتاب هم بنظرم ترجمه ی خوب و قابل قبولی بود..
0
راضیه حفیظی
نمونه‌ی واقعی یک کتاب خوب، یک داستان با ارزش... مجموعه‌ نامه‌های یک کتابفروشی در لندن و خانم نمایش‌نامه نویس نیمه مشهور دوست داشتنی از امریکا ... یک دوستی و ارتباط (از طریق خرید و فرستادن کتاب) متولد می‌شود و در طول کتاب به بالندگی می‌رسد ...آدم‌هایی که با کیلومترها فاصله با هم همدلی می‌کنند و چند دهه دوستی دارند... بوی خوشِ انسانیت می‌دهد خط به خط کتاب
❥ⓕⓣⓜⓗ❥
کتاب مجموعه نامه های به جا مانده هلین هانف نویسنده ی کتاب و فرانک دوئل یکی از فروشندگان کتابفروشی"مارکس و شرکا" هست که در طول۲۰سال نوشته شدن... ✧✧✧ کتابی است درباره ی یک فرد عاشق کتاب و یک کتابفروش♥📝 یک کتاب فوق العاده جذاب بود هرچند اوایلش زیاد جذبش نشدم اما وقتی ادامه دادم خیلی ازش خوشــم اومد به طوری که اصلأ دوست نداشتم تموم بشه،و بعد از تموم شدنش خیلی ناراحت شدم😔 💔 ترجمه هم خوب بود👌 📝📝 "اگر گذرت به خیابان چرینگ کراس افتاد،شماره ی۸۴ را از طرف من می بوسی؟من به آنجا خیلــی مدیــونم."❤
نسیم رحیمی
سبک این کتاب نامه نگاری هست و اولین بار بود که کتابی در این سبک خوندم و به نظرم جالب بود. از همه چیز جالب تر برام خوش قلبی هلین هانف بود و همچنین اعتمادی که فرانک دوئلِ کتابفروش برای دریافت وجه با این همه فاصله طی سالها به هلین داشته. توضیحات کتاب هم بسیار کامل و جامع بود. در کل کتاب کم حجم و دل انگیزی بود.
مسعود
یه پیشنهاد برات دارم کتاب بابا لنگ دراز در سبک نامه نگاری هستش حتماً بخون.
YasmineGh
خیلی کتاب قشنگی بود چقدر قشنگ میشه با آدم هایی تو موقعیت جغرافیایی دیگه ارتباط برقرار کرد و دوستشون داشت آخر کتاب قلبم رو به درد آورد ولی در کل عالی بود به راستی که محبت کردن حد و مرز نداره و صد افسوس که ما تو دنیای ایمیل و شبکه های اجتماعی گیر کردیم و لذت نامه نگاری رو هیچ وقت تجربه نمیکنیم
nazanin
کتاب دلنشینی بود
real.mangata
شاید تجربه ای که از قدم زدن میان کتاب ها، خیابان های شلوغ و رویاهای داشته و نداشته خود داریم به راحتی روی کاغذ نیاید. نامه نوشتن سخت ترین کاری است که در عصر جدید کمرنگ و گویی محو شده است. در خیابان چرینگ کراس اما متروک ترین نوع ارتباط رنگ و بوی دیگری دارد. با صفحه به صفحه این کتاب لذت رویا پردازی و لبخند بی غل و غش را حس کردم. به نظرم یکی از ملموس ترین ها برای اهالی کتاب هستش.
نعنا
این کتاب، با موضوع خاص و سبک جالبش قطعا تو ذهنِ من میمونه. واقعا خیلی جذابه که نامه‌هایی که چندین سالِ پیش یه نویسنده به کتاب‌دارِ کتاب‌فروشی یه خیابون از کره خاکی میفرستاده رو بخونی و اتفاقا واقعی هم باشه همه اون نامه‌ها. [اسم‌ها] که شامل نویسنده، افراد در ارتباط با هلین، کلِ اعضای کتاب‌فروشی، تمامِ آثار و کتاب‌های ادبی واقعا هیجان‌انگیز بودن. کتابی کلاسیک و دارای حسِ خوب.
پروا
این کتاب با این حجم کم ، از آن کتابهایی است که مرا مجذوب خود کرد.و اگر حتی واقعیت ماجرا را در نظر نگیری ، داستانی به نظر می آید که با شیوه ای بسیار موثر و جذاب ، تو را درگیر خود می کند.خواندن این کتاب شاید بیشتر از یک ساعت و نیم طول نکشد اما خاطرۀ آن تا همیشه در ذهن خواننده باقی می ماند.و ترجمۀ خوب لیلا کرد مزیت دیگری است که آن را جزو کتابهای خواندنی می کند.
reyhanesalahi
دوستداشتنی😍 همین که واقعی بود به دوستداشتنی تر شدنش اضافه میکرد

حجم

۱۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد