نظرات درباره کتاب اسکار و خانم صورتی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب اسکار و خانم صورتی اثر اریک ایمانوئل اشمیت

نظرات کاربران درباره کتاب اسکار و خانم صورتی

۴٫۳
(۲۶۰)
dr.niki
خداجونی مرسی که امروز بین کلی مشغله اسکار ده ساله رو سر راه من قرار دادی تا بتونم بخندم و بیشتر اشک بریزم. مرسی که از نگاه فلسفی ترین کودک نیم ساعت زندگی رو تجربه کردم و چه تجربه شیرینی بود. پانوشت: مامان یه پسر ده ساله در دنیای واقعی به عنوان یک زنگ تفریح دلچسب بعد کلی درس جدی از زندگی به همه دوستان از ده ساله تا صدوده ساله پیشنهاد خواندنشو میدم. پانوشت دوم؛ این پیشنهاد کسی است که سی سال کتاب خوان است و یا به عبارت بهتر کتاب خور.
Cetiax
ادیت بزنید بابا چطور بدون یه ویرایش ساده کتابو میدین بیرون؟ کتابای خوب با ویرایش ضعیف و ترجمه سطح پایین گند میخوره بهشون اخه
zar.t
فوق العاده بود 😭😭😭😭😍
sogand
کتاب از زبون یه پسر بچه ده ساله بود که سرطان داره و تو بیمارستانه و با خانمی به اسم مامی صورتی آشنا میشه که روز به روز با هم صمیمی تر میشن و مامی صورتی قصه ما باعث میشه اسکار روز به روز به خدا نزدیک تر بشه کتاب خیلی قشنگ و آرامش بخشی بود و قطعا ارزش خوندن رو داره:-)
کیانا
کتابی بود که ارزش یکبار خوندن رو داشت😁 بدنبود...معمولی بود تقریبا
moonajaat
عاشق سادگی کلام و تمثیل هاش شدم،کتاب خوشمزه ای بود ناراحت کننده ترین مسائل رو بامزه بیان می کرد ... راستش حس کردم این حرف ها برای یه پسر بچه زیادی گنده س و یجورایی داستان رو برام غیر قابل باور کرد اوایلش ،اما خیلی زود این حس محو شد ، موضوع کتاب مرگه، ولی سرشار از زندگی بود،شاید بیشتر از مرگ می خواست درست زندگی کردن رو یادآوری کنه ،یادآوری به ماهایی که دچار روزمرگی شدیم که فقط روز رو به شب می رسونیم و شب رو به روز، همون تکرار مکررات ،به قول اسکار انگار یادمون رفته زندگی یه امانته .
نوشین
داستان های امانوئل اشمیت اکثرا خیلی ساده و شیرین و لطیف هستن :) من که خیلی دوسشون دارم. مخصوصا همین کتاب، هر سه داستانش خیلی زیباست :)
نوشین
بله موافقم... خیلی ممنونم از معرفی کتاب، دارمش ولی نخوندمش هنوز اما حالا که گفتین می خونم :)
ماراتن
و پر از احساس و عاطفه و انسانیت و البته اندیشه، من هم پنج مجموعه داستان از او خوندم و دوستش دارم. به نظرم آنا گاوالدا و «دوست داشتم جایی کسی منتظرم باشد» رُ هم دوست خواهید داشت اگه نخوندین.
Qeziii
خیلی قشنگ بود 💛
عاطفه
عالی بود 👌👌👌👌
__mohadeseh.b__
کتاب لطیف و جالبی بود♡
مینا
خوندم اسکل و خانم صورتی 😶😐
سینا
عالی عالی هالی
kamrang
عالی بود . اولین کتابی بود که موقع خوندنش بی اختیار اشک میریختم
Atena Tt
نوشته های امانوئل اشمیت فوق العادست از دستش ندید. کتاب دو زندگی آدولف هیتلرش رو هم که طاقچه نداره اگر تونستید بخونید بینظیره دوستان
Gabbro
ارزش یک بار خوندن رو داره.
masoumeh
جهت اعلام حضور گابرو :))))
MTA
این کتاب رو در زمانی خوندم که احساسات منفی بهم چیره شده بود و نوعی نا امیدی و منفی نگری رو در خودم احساس می‌کردم، درست موقع خوندنش با خودم فکر کردم شاید بهتر باشه از این غر زدن دست بردارم چون خیلی وقت‌ها ممکنه اتفاقات بسیار بدتری پیش بیاد، نوع نوشتار لذت بخش و دل انگیز اریک امانوئل اشمیت و بروز احساسات به طرز دیوانه واری خوب بود، موقع تموم شدن کتاب اشک ریختم و با خودم عهد کردم نوع نگاهم به زندگی رو تغییر بدم. کوتاهی و ساده بودن متن باعث شد خیلی سریع و راحت کتاب رو تموم کنم و پیشنهاد می‌کنم هر وقت احساس نا امیدی کردید این کتاب رو بخونید و بفهمید زندگی یعنی چی.
Erfan
چه زیبا بود واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم اخرش خیلی غمگین بود ولی تحت تاثیر قرارم داد داستان کوتاهی بود که ادم می تونست باهاش زندگی کنه داستان دوازده روز زندگی اسکار که پر از عشق خنده ناراحتی بود به شدت پیشنهاد میشه تو خوندش شک نکنید یکی از بهترین رمان هایی بود که خوندم و فک کنم تا سال ها تو ذهنم بمونه تنها عیبی که میگیرم به ویرایش نیاز داره بعضی از کلمات به هم چسبیدن #چاپی #بهترین داستان و رمان4
rezak3
کتاب روون و جالبیه واقعا اگه فکر خوندن یک داستان خوب در زمان کم باشیم خووبه
✯فاطمه✯
کتاب فوق العاده . ایده ی عالی پرستاری که امید به زندگی رو تو وجود بچه زنده میکنه...و لحظات آخر عمرش رو با آگاهی و لذت زندگی کنه.. نثر روان و شیوا و دلنشین از زبان کودک . واقعا عالیه . از دستش ندید 💫💞
♡Sara♡
چرا انقدر کتاب هاتون قشنگه؟ دلم براش سوخت.

حجم

۵۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۵۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان