نظرات درباره کتاب معیارهای انتخاب همسر (اشتباهات بزرگ در انتخاب همسر) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب معیارهای انتخاب همسر (اشتباهات بزرگ در انتخاب همسر) اثر ماهیار آذر

نظرات کاربران درباره کتاب معیارهای انتخاب همسر (اشتباهات بزرگ در انتخاب همسر)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۲۱ رأی
۳٫۴
(۲۱)
آقای سبا
کتاب بسیار قوی ایه. در واقع یه خودشناسی عمیقی رو ایجاد میکنه که آدم خودش رو بیشتر بشناسه و همینطور دیگران رو. بعد از خوندن این کتاب دیدتون در مورد دیگران عوض میشه و دید روانکاوانه ای پیدا میکنید. البته اوایل کتاب کمی خسته کننده اومد ولی بعد از همین مطالب کلیشه ای مفاهیم روانکاوانه رو میشه. کتاب تست های شخصیتی زیادی داره و تحلیل اونها رو هم گذاشته. اگه به بحث روانکاوری و خودشناسی علاقمند شدید حتما کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید از جفری یانگ و ترجمه حمید پور رو بخونید. هرچی از کتاب یانگ بگم کم گفتم 👌
Nima
کتاب پر از اطلاعات مفید در مورد شناخت خود و دیگران و مسائلیه که باید برای برقراری رابطه یا ازدواج بررسی بشه، داره. بسیار کاربردی و مهم و ضروری هستش. حتما پیشنهاد میکنم بخونید و داشته باشید و در مواقع نیاز مجددا مرور کنید. تست های خوبی داره و سوالات مهمی مطرح شده ک میشه اونارو در زندگی واقعی و نه فقط روی کاغذ و برای تست بررسی کرد و سنجید. کتاب مشکلات ویراستاری زیادی داره ولی بدلیل مطالب مهم و کاربردی ک داره استثنائا مشکلات این کتابو نادیده بگیرید و سخت نگیرید و بخونید و معرفی کنید و هدیه بدین و دوباره بخونید :)))
kohan
کتاب خوب وتاثیرگذاری بود یه سری نکات رو که نمیدونستم رو نشون داد در کل خیلی خوب بود
alireza453
بسیار کتاب قدرتمند و با محتوای غنی هست. به صورت ریشه ای شروع میکنه و با دلایل علمی و مستند.
zara angel
کتاب بسیار خوبیه اما از نظر ویراستاری مشکل داره؛ غلط املایی و نگارشی زیاد داره.
Mostafa
کتاب بسیار خوبی است. به شکل ریشه‌ای به مسایل نگاه شده و نیاز به تعمق دارد. اشتباهات نگارشی و غلطهای املایی زیادی که توسط دیگر خوانندگان نیز ذکر شده ولی اصلاح نشده، نشان از ارزش قائل نبودن و بی احترامی بسیار زیاد نویسندگان و انتشارات مورد نظر به مخاطبان است و از این بابت دیگر کتابهای این انتشارات را نخواهم خرید، مگر اینکه بهبودی در این نسخه به وجود آید.
علی اسدیان
یک سری حرفای نصیحت وار بدون هیچ گونه سند و مدرک ارائه شده و وقتی کتاب رو میخونید انگار که مادربزرگتون داره نصیحتتون میکنه، برخلاف کتاب های مطرح ازدواج در سطح جهانی این کتاب مبتنی بر سلیقه و نظر شخصی مولف نوشته شده و حرفای کلی و غیرکاربردی رو گفته. از نظر ویرایشی هم خیلی ایراد داره.
greatruhi
کتاب منظم و آگاهی بخش
Zohreh
کتاب بسیار خوب و روانی بود که با اتکا به اهمیت خودشناسی در انتخاب همسر پیش رفته است. در هنگام مطالعه فصول ابتدایی در مورد مسایل اختلال‌های شخصیتی و ویژگی‌های فردی و ... احساس می‌کنید نیاز به بیان این همه جزییات نیست ولی در انتهای کتاب متوجه خواهید شد برای تشخیص درست همسر مناسب، نیاز به این اطلاعات دارید. آزمون‌های زیادی نیز برای شناخت خود و دیگران هم در این کتاب موجود است. همچنین برخی از سوالات کاربردی بیان شده است. پیشنهاد می‌کنم این کتاب را مطالعه بفرمایید که در هنگام انتخاب همسر دچار خلاء اطلاعات و معیار تشخیص نباشید.

حجم

۷۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۷۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد