نظرات درباره کتاب اشراف سیاه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اشراف سیاه اثر جان کلمن

نظرات کاربران درباره کتاب اشراف سیاه

نویسنده:جان کلمن
انتشارات:انتشارات هلال
امتیاز:
۳.۹از ۱۳ رأی
۳٫۹
(۱۳)
mario
کتاب خیلی خاصه. من برای یکی از کلاسهای دانشگاه خوندم کتاب رو. توصیف تمام جریانها و شناخت ماهیت و پشت پرده خیلی از جریانها و متخصصین حوزه علوم اجتماعی و سیاسی که سالها درسهاشون رو خوندیم واقعا هم لذت بخش بود و هم ترسناک. بدون شک تمام میای که دستی به علوم سباسی و جامعه شناسی و رسانه دارند باید این کتاب رو بخونم و مهمتر از اون فهم کنند.
کاربر 2932930
سلام وقت بخیر آیا خلاصه ای از این کتاب هم تهیه کردین؟
Zohreh Ahmadi
اگر به حوزه ی علوم سیاسی علاقه دارید، این کتاب برای شماست ولی اگر مثل من هیچ چیزی از جنگ های جهانی و خلیج فارس و... نمی دونید ،لازمه که کنار مطالعه ی کتاب سرچ کنید و مطالب مرتبط رو بخونید .همچنین بنظر من محتوای کتاب خیلی پراکنده است در مورد یک جنگ تو ۴ فصل که پشت سرهم هم نیست توضیح داده. ولی در کل محتوای کتاب جالب بود .و البته آخر کتاب اینو می فهمید من اگه پروژه ی دانشگاهم وابسته به این کتاب نبود قطعا دو سه فصل اول رو که خوندم کنار می گذاشتمش و به آخرش نمی رسیدم .
mahdi.ch73
این کتاب را مطالعه کردم عالی بود
امیر
واقعا کتاب خوبی بود، خوندم و خیلی هیجان انگیز و جالب بود ، حرف هایی داشت که تا حالا نشنیده بودم.
Reza.AH
این کتاب اطلاعات کلی در مورد دستهای پشت پرده اتفاقات جهانی از جمله جنگ اول و دوم بدست میدهد. در کل مطالب خوبی دارد ولی در بعضی جاها یه خورده دست راستی میشود وشاید یه خورده مبالغه درش هست .
سید حمید رضا تفتی
این کتاب به دنبال اثبات این قضیه است که تمام مقوله‌های فرهنگی رایج و سبک زندگی مرسوم در تمدن غرب ساخته و پرداخته یک سری زرسالار که به دنبال رام کردن انسان‌ها هستند (جایگاه مردم در ترقی آنها کمی بالاتر از حیوان است). این مقولات شامل حوزه پوشش، موسیقی، فیلم، نگاه مردم به صلح یا جنگ و ... می‌باشد. بر اساس ماده‌های کتاب حتی شکل‌گیری جنگ جهانی اول و دوم و انقلاب بلشویکی روسیه و تحریم‌های عراق و حمله به عراق و غیره ساخت پرداختی نهاد تاویستا می‌باشد.
عماد
.
1984
چیز خاص و نویی نیست. همه میدونیم که جهان دست اربابان فریب و چپاوله. شهریار ماکیاولی رو بخونید که ۵۰۰ سال پیش گفته داستان حاکمان و سیاست چیه.
saman shariat
تو رو خدا این سبک کتاب هارو صوتی کنین

حجم

۳۵۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۳۵۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد