نظرات درباره کتاب تفریح پول ساز و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
۱٫۰
(۴)
یاسا
نمونه کتاب رو خوندم و لی بیشتر توی بخش نمونه داستان تعریف کرده بود و برای من مطلب جدیدی نداشت.مثلا گفته بود یه ناشر درآمد بیشتری از نویسنده داره یه چیز بدیهی. توی بخش نمونه که سعی در اثبات درستی روش پیشنهادی داره که هنوز مطرح نکرده (یعنی باید حتما کتاب رو بخری😊) البته ناشر هر چیزی بخوای توی ایران باشی ضرر هست.موزیک و فیلم و کتاب به صورت رایگان دانلود میشه.مشکل جامعه ما که باعث میشه کارها رونق نداشته باشه،یکی همین حق نشر یک اثر هنری و حقوق داده نشده به صاحب اثر و خانوادش هست.عادت کردیم به سواستفاده از حقوق مادی و معنوی دیگران .یکی از دلایلی که خودم ،عضو این برنامه طاقچه شدم کمک به حقوق ناشر و نویسنده اثر هست.کسی از دوستان اگه کتاب رو کامل خوند ،نظرش رو بگه .
Luna
با عضو طاقچه شدن البته نه به نویسنده کمک میشه (چون پولب بهش نمیرسه و کپی‌رایتش رعایت نشده) و نه به مترجم (چون بابت هر خرید چیزی بهش نمیرسه و یکجا و یک بار فقط کتاب رو بعد از ترجمه ازش میخرن). تنها کسی که سود فراوان میکنه ناشر ایرانیه (که خودشم کتابای اصلی رو نمیخره و پولی به نویسنده و ناشر اصلی نمیده).
mary
سلام من تا حالا نصف کتاب را خوندم. تقریبا میتونم اعتراف کنم که از صحبت های نویسنده سر در نیاوردم. ترجمه کتاب متاسفاته اصلا خوب نیست.

حجم

۲۸۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۲۸۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد