نظرات درباره کتاب قوم نشان‌شده (نقش ایران و ایرانیان در واقعه شریف ظهور) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قوم نشان‌شده (نقش ایران و ایرانیان در واقعه شریف ظهور) اثر اسماعیل شفیعی سروستانی

نظرات کاربران درباره کتاب قوم نشان‌شده (نقش ایران و ایرانیان در واقعه شریف ظهور)

۴٫۵
(۲۴)
سیّد جواد
نسخه ی چاپی این کتاب ارزشمند و مفید را در نمایشگاه کتاب چند سال پیش از غرفه انتشارات موعود خریدم به دوستانی که علاقه مند به مطالعه و تحقیق در ارتباط با مسایل آخرالزمان هستند پیشنهاد می کنم حتما این کتاب را بخوانند مخصوصا اینکه راجع به ایرانیان و جایگاه آنها در گردونه هستی است با تشکر از طاقچه و انتشارات موعود که ۳۰ درصد تخفیف برای مجموعه ای از کتب مهدویت بخاطر ماه شعبان و ایام ولادت حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، در نظر گرفتند.
Armita
به این که ی ایرانی وشیعه هستم افتخار میکنم انشالله ظهور آقا هر چه زود تر فرا برسه و همه ما جز یاران خوب ایشان باشیم درباره کتاب هم باید بگم خوب بود
14diamonds
کتاب خیلی خوبیه. اطلاعات مفید و جامعی از نشانه های ظهور، نبرد قرقیسیا، سفیانی و به خصوص نقش ایرانی ها در اخرالزمان به خواننده میده. جایگاه معنوی ایرانیان و نقششون در گسترش اسلام هم به خوبی توی کتاب گفته شده که باعث افتخاره واقعا. یه بخش خیلی قشنگش هم اشاره به یکتاپرستی ایرانیان در قبل از اسلامه که حس فوق العاده ای میده که اجداد ما یکتاپرست بودن نه بت پرست و آتش پرست! اخرای کتاب خیلی جذاب تر از بقیه ی کتابه و دوران خیلی نزدیک به ظهور رو معرفی میکنه و اتفاقاتش رو میگه. پیشنهاد میکنم بخونیدش.
s.sharifi
به عنوان یک ایرانی مسلمان واقعا از خواندن این کتاب لذت بردم بخونید حتما لذت خواهید برد
sghfi
عالی بود. اصلاً فکر نمی کردم ایرانی ها انقدر در واقعه ظهور تأثیرگذار باشن. کاش قدر این ارزش ها رو بدونیم!!
آیـ🍁ــه
کتاب خیلی خوبیه ...مخصوصا ایرانیان رو اززبان ائمه معصومین توصیف کرده ..واینکه ایرانیان چه جایگاهی نزد اونا داشتن یه سوال دارم ...چرا طاقچه رو بروز رسانی میکنم این قسمت که همه نظر میدن درمورد کتاب هارو نداره؟؟؟
a.khanali
فوق العاده است.. در فضایی که عده ای از بام فقط ایران و عده ای از بام فقط اسلام افتاده اند و عده ای بی اعتماد و مردد به هویت تاریخی شان... خواندن این کتاب را به شدت پیشنهاد می کنم
samkan
ای والله عجب کتاب خوبیه
amirkabir
با اینکه نویسنده خود اشاره به کمتر حاشیه رفتن و رسیدن به اصل موضوع کتاب میکند ولی بیشتر از دو سوم کتاب به پیشینه و حاشیه میپردازد که میتوانست خیلی چکیده تر اشاره کند و تنها در یک سوم پایانی به اصل موضوع میپردازد که همان نیز باز به طور ویژه متمرکز روی عنوان کتاب نیست و از کلیات صحبت میکند. متن کتاب مقداری با ادبیات ملموس امروزی فاصله دارد و میتوانست روان تر باشد ولی در مجموع حاوی نکات و اشارات جذابی برای مخاطبین این بخش میباشد.
ريحانه
نویسنده شما رو قدم به قدم با بیان تاریخ و احادیث وروایات معتبر، به عصر حال می اورد طوری که از ایرانی بودن خودتون "بیشتر" احساس غرور کنید!

حجم

۲۲۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۲۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد