نظرات درباره کتاب آیین رزم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آیین رزم اثر سون وو

نظرات کاربران درباره کتاب آیین رزم

نویسنده:سون وو
انتشارات:انتشارات هلال
امتیاز:
۴.۷از ۲۰ رأی
۴٫۷
(۲۰)
مهدی
از خوندن این کتاب ها لذت می برم چون به آدم درس زندگی می دن و صادقانه چیزهایی که باید خیلی تلاش کنی تا شاید بخشی رو با عمر محدود ات بدست بیاری رو در اختیارت می ذارن. این یکی از کتبی هست که در مورد امور نظامی چین باستان نوشته شده، اگر در اینترنت سرچ کنین کتاب های متعددی از این دست هست که همین الآن هم مورد استفاده قرار می گیره. حتی جایی خوندم بعضی از این کتب در دوران مائو ممنوع بوده چون برای امنیت حکومت وقت چین مضر بوده. در مورد این کتاب باید بگم که نکات عالی ای داره، اما اگر بخوام کلیت این کتاب رو در چند جمله بگم : ۱. خودت رو کامل بشناس ۲. دشمن و عوامل ثابت و متغیر موثر بر درگیری رو بشناس ۳. تا وقتی مطمئن نشدی پیروز میشی حمله رو‌ علنی نکن. یعنی قبل اش دشمن رو باید از درون شکست بدی و بعد به اش حمله کنی.
mandir
کتاب استراتژیک خوبیه ضرر نمیکنی اگه هر روز بخوانی نسخه جیبیش رو تهیه کنید تو جیبتون باشه
شهرام
کتاب کاربردی و خوبیه. یه هدیه خوب برای کسایی که شغل های راهبردی دارن. مثل نظامیان ارتش و سپاه . ممنون از طاقچه برای کتاب های این انتشارات. إن شاءالله کتاب های بیشتری ازشون بذارین.
سيد عطا
کتاب خیلی جالب و خوبیه
mahdi.ch73
این کتاب خیلی عالی بود
sghfi
مدیران حتماً بخوانند. یک کتاب کاربردی با راهنمایی های بسیار مناسب. پیشنهاد می کنم تمام افرادی که می خواهند در کار و زندگی شان برنامه ریزی داشته باشند و موفق هم شوند، این کتاب را بخوانند.
سیّدمهدی
واقعا کم نظیره! این کتاب آنچنان اصیل و دست اوّله که در بسیاری از مراحل زندگی واقعی کاربرد داره. کامل بخونید و هر از گاهی هم باز بخونید تا فراموش نکنید.
ماراتن
مقدمهٔ کتاب را بخوانید، همین که مترجم آن را از چینی باستان به فارسی برگردانده ، کتاب را ارزشمند می‌کند، خود کتاب هم حتما خواندنی و تفکر برانگیز است که اگر نبود این چنین مورد توجه غیر چینی‌ها قرار نمی‌گرفت.
ماراتن
من هم فکر کردم همون کتابه، اما همین که در مقدمه دیدم از چینی ترجمه شده برام جالب شد، به نظرم اگه همون کتاب هم باشه، به خاطر ترجمه از چینی ارزش دوباره نگاه کردن داره، برای فهمیدن اینکه همان کتاب است یا نه فعلا تا باز شدن شیر اینترنت و سرچ در حضرت گوگل باید صبر کرد.
Ali
هنر جنگ اثر سون تزو همین کتابه ؟..چون من یکم نمونه رو خوندم مشابه بود،فکر میکنم طاقچه اشتباه کرده شاد رو اسم :/
Ali
نویسنده ی این کتاب سون تزو نیست مگه ؟؟!
mshalian
در نظر اول به نظر میاد که در مورد هنر نبرد، اونم در زمان قدیم هست. ولی اگر دل بدی و با شرایطت منطبقش کنی کلا یک کتاب فوق العاده برای کسب و کار و یک کتاب بی نظیر برای استارتاپاست
shfame
مرسی بابت نظر خوب.نشان کردم که بخرم
mario
کتاب واقعا عالیه. مدیر یا فعال در حوزه های اجتماعی و سیاسی باشی و نخوانده باشی این کتاب رو واقعا عمرت رو تلف کردی.
ali
کتابی جذاب و فوق العاده ای می باشد

حجم

۷۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۷۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
۳,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد