نظرات درباره کتاب ماه عسل در پاریس و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ماه عسل در پاریس اثر جوجو مویز

نظرات کاربران درباره کتاب ماه عسل در پاریس

۴٫۲
(۱۱۸)
sᴍMahdi Ziaei
این کتاب شامل دو داستان عاشقانه کوتاه و جدا از همه که به شکلی با هم متصل میشن. کتاب متوسطی بود. این اولین کتابی بود که از مویز خوندم و با توجه به محبوبیت کارای ایشون انتظار بیشتری داشتم از این کتاب.
sᴍMahdi ᴢ
بله دسته :)
dr.niki
قلم مویز همه حول و حوش یک محور خاص می چرخه و البته با کلی اسم و شخصیت.
farez
کتاب تاثیر گذاریه...البته قبل از همه چیز بکمکارهای جوجو مویز همه در یک مود هستن. و خیلی متفاوت از همه نیست قلم. اما من اینکارشو دوست داشتم
مهدی فیروزان
دو داستان عاشقانه با فاصله ی 90 سال در پاریس داستان رو نمیگم چون خراب نشه مزه ی کتاب ولی آگه فیلمش درست بشه خیلی محشر میشه آگه درست شده بگید ببینم با اینکه کتاب رو خوندم ولی باز می چسبه.
nwshak
من یکمی از دختری که رهایش کردیو خوندم و بعد فهمیدم که کتاب قبلیش ماه عسل در پاریس بوده نمیدونم چرا ولی خیلی از کتاب های جوجو مویز خوشم میاد و باهاشون ارتباط برقرار میکنم
هنرمند هنردوست
چه عشقولانه و رمانتیک 💝
melina
کتابی که تمام پسرا باید بخونند 😊
Mhb
دلیلشم بفرمایید 🙄
مروارید
ای کاش پایان همه ی کشمکش ها اینطوری بود!
honey
بهتون پیشنهاد میکنم اگه قصد خوندن کتاب"دختری که رهایش کردی " رو دارین اول این کتاب رو بخونید چون دقیقا مقدمه کتابه و با خوندنش در جریان ابتدای داستان قرار میگیرین.
Roya
این کتاب ،مقدمه کتاب (دختری که رهایش کردی) هست، حین خوندنش ادم با خودش میگه، ما واقعا چقد از زندگیمونو با فکر و خیالاتی که، حقیقت ندارن خراب کردیم!
حنانه
من دختری که رهایش کردی و قبلا خوندم، فکر می‌کنید دیگه لزومی نداره اینو بخونم، منظورم اینه داستان این کتاب دیگه برام لو رفته؟
Roya
اره عزیزم
سپیده
ینی فکر و خیال منفی🤔
titi_artii
به نظرم این کتابوبایدقبل ازکتاب دختری که رهایش کردی بخونیدچون دقیقاشخصیت های همون کتابن فقط درماه عسلشون اگه این کتاب روخوندین حتماکتاب دختری که رهایش کردی روهم بخونین
sogand
کتاب قشنگی بود و البته اگر حوصله ی خواندن کتابی طولانی ندارید این کتاب مناسب شماست=)
❥ⓕⓣⓜⓗ❥
داستان درمورد دو زوج عاشق در سالهای 2002,1912 هست،که تازه ازدواج کرده اند و هر دو زوج برای ماه عسل شهر پاریس رو انتخاب کرده اند اما در این سفـر اتفاقی براشون میوفته که نسبت به ازدواجشون دچار تردید میشن... ✧✧✧ کتاب خوبی بود برخلاف حجم کمش محتوای خوبی داره اما من قسمتی از کتاب که در سال2002روایت میشد رو زیاد دوست نداشتم.
هانا
جالب نبود
✿Farzaneh✿
هر دو داستان این کتابو دوست داشتم ولی کوتاه بودن. اگه داستان طولانی تر بود، برام جذابیت بیشتری داشت.
narsis
عالیه...اگه میخواین "دختری که رهایش کردی" رو بخونید قبلش باید حتمن این داستان کوتاهو بخونید
keep
ارزش یه بار خوندن داره ولی به گرد آثار دیگه ی خود نویسنده نمیرسه
شریفی
نثر روان و داستانی ساده، میشه با شخصیت های داستان همراه شد، ارزش یک بار خوندن رو داره
شریفی
بله اون کتاب رو هم خوندم👌
ارغـــــــوان
نمیدونم اطلاع دارید یا نه،اما این کتاب یک بخشی از یک رمان بلند به نام "دختری که رهایش کردی" هست که به طور جداگانه بهش پرداخته شده.
الگانت
اگه تا حالا از جوجو مویز رمانی نخوندین شاید این با حجم کمش شروع خوبی باشه ولی اگر قبلا خونده باشین شخصیتها و فضاها به نظرتون تکراری میاد. این کتاب خیلی منو به یاد دختری که رها کردی انداخت.
زنبق
دختری که رها کردی ادامه همین کتابه.
fatemeh.h88
صرفا کتاب سرگرم کننده ای هست و برای خواندن داستان کاملتر بعد از این کتاب باید کتاب دختری که رهایش کزدی مطالعه کنید.
Parisa
تو جستجوهای طاقچه این کتاب رو دیدم و به خاطر کوتاه بودن و در عین حال، جذابیتی که ازش تو نظرات گفته شده بود، انتخابش کردم، روند داستان خوب شروع شد و کاملا خواننده رو همراه خودش می‌کرد. مشخص بود تو داستان‌ها ایراد ماجرا کجاست و حل شدن مشکل با گفتگو و تغییر بینش خیلی جذاب‌ترش کرده بود. و اما بر خلاف گفته بعضی خواننده‌ها که اتمام سریع کتاب متعجبشون کرده بود، ولی به نظرم جای خوبی تموم شد. توصیه می‌کنم بخونید 😉

حجم

۷۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۷۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
۱۷,۱۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد