نظرات درباره کتاب من و کتاب و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب من و کتاب اثر سید‌علی خامنه‌ای

نظرات کاربران درباره کتاب من و کتاب

امتیاز:
۴.۱از ۱۶۶ رأی
۴٫۱
(۱۶۶)
مصطفی
بخشی از کتاب مرا یاد قسمت ۶ کتاب گرد انداخت
mr.seha
کتاب بسیار خوبی بود و شامل تاکید های فراوان رهبری درمورد کتابخوانی بود. یه سری کتاب ها مثل جشن حنابندان، بینوایان، فرمانده من و... هم ایشون توصیه کردن بخونیم.
Zahra.A.1
با اینکه خودم میدونم مطالعه چه قدر مهمه ولی با خوندن سخنان رهبر که از اهمیت مطالعه گفته بودند واقعا متعجب شدم، اما این کتاب یک اشکالی داشت باید در ابتدای متن سخنرانی مینوشت مربوط به چه زمانی هست که خواننده بدونه، چون مثلا رهبر از نبود رمان خوب انتقاد کرده اما خوب از اون زمان تا الآن کتاب های خیلی خوبی نوشته شدن
معین کرمانی
کتاب خواندن یک بار دیگر زیستن است.
mohsen
کتابی که علاقه شما به کتاب رو زیاد می‌کنه
Sobhan Naghizadeh
عالی بود ، حتما بخونید تا از اهمیت کتاب خوندن و مطالعه از دیدگاه رهبر آگاه باشید(پیشنهاد میکنم بعد خوندن این کتاب ، مستند غیررسمی ۶ رو هم ببینید.)
سید سبحان
خیلی جالب بود برام که مقام معظم رهبری به کتاب های نویسندگان خارجی هم علاقه دارند و واقعا با فکر باز و بلند بین ایشون آشنا شدم
256
جالب میشه اگر در کنار چنین کتاب هایی راجع به "عبدالرحیم جعفری" هم بخونید.
sama
جدا از توصیه های انگیزه بخش ایشان در باب ترویج کتاب خوانی ، دقت نظر و توجهی که در نظراتشان برای خط به خط کتاب ها گفته بودند واقعا آموزنده و الگو بود .
رهگذرِ دنیا
توصیف این کتاب در یک جمله: کتابی که خودش معدنی از کتابهای دیگه است! اعم از معرفی کتاب ارزشمند، نویسنده‌های ایرانی و خارجی توانا و دیدگاه منطقی نسبت به کتاب و فرهنگ کتابخوانی... کتابهایی که توش معرفی شدند ارزش خوانده شدن دارند.

حجم

۴۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۴۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۲۶,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد