نظرات درباره کتاب بازگشت پادشاه (خداوند انگشتری ۳) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بازگشت پادشاه (خداوند انگشتری ۳) اثر جی. آر. آر. تالکین

نظرات کاربران درباره کتاب بازگشت پادشاه (خداوند انگشتری ۳)

۳٫۴
(۱۸)
Dana
خداوند انگشتری؟؟؟!!!!!! این دیگه چیه؟؟؟؟!!!!!! ارباب حلقه ها به این زیبایی و روانی
لبرون جیمز
ترجمه اش افتضاحه
اسیلیا
این داستان نیز مانند کتاب اول بسیار زیباست و توصیفهای قشنگی از مکانها شده که به راحتی خواننده میتواند خود را در آن مکانها تصور کند. داستان کتاب خیلی زیباتر از فیلم ساخته شده وبا جزئیات کاملتری می باشد. در رابطه با ترجمه این کتاب باید گفت که ترجمه این کتاب نیز همانند دو جلد پیشین با زبان عامیانه و روزمره ترجمه شده که کسانی که این سبک از ترجمه را می پسندند از این ترجمه استفاده کنند و در غیر اینصورت ترجمه ی دیگر این کتاب را بخوانند، البته لازم به ذکر است که این ترجمه بهتر از دو جلد قبلی خود صورت گرفته است. البته این کتاب دارای اشباهات تایپی و غلط های املایی نیز میباشد که مایه ی تعجب است. در کل خواندن هر سه جلد این کتاب لذت بخش میباشد.
farid91
چه اسراری به تغییر یک ترجمه صحیح که در ذهن مخاطب به طور کامل نشسته دارید؟عنوان کتاب به شدت توی ذوق میزنه بعد وقتی که ی ترجمه موفق از این کتاب هست چرا ترجمه مجدد؟خب سراغ عنوان هایی برید که یا ترجمه نشدن یا مترجم خوب ترجمه نکرده.البته با همین ترجمه عنوان کتاب همچین نیازی هم نیست.ترجمه کاملا صحیحه ارباب حلقه ها،فکر کنم لرد در زبان انگلیسی به معنای خدا ی حتی اشاره به مسیح هم کاربرد داره ولی معنی ارباب و هم میده که در این مورد کاملا مشخصه منظور ارباب حلقه ست نه خدای حلقه.
amir...
خداوند انگشتری یعنی چی ؟؟؟
کاربر
با فیلم ببینی عالیه
کاربر ۶۴۶۷۷۰۶
عاشق مترجمش شدم با این اسم انتخاب کردنش😒😂
نیکی
اول ک سرچ کردم کتابو و عبارت خداوند انگشتری رو دیدم فکردم‌ اشتباه میکنم و این کتابی ک میخاستم نیست حتی با دیدن عکس هم بازم باور نکردم که خودش باشه اخه این چه ترجمه ای هس. خداوند انگشتری؟!
Mohammadsadegh Baghy
اسمش اگه اشتباه نکنم ارباب حلقه ها یا حلقه های قدرت یا به عبارت انگلیسی آن the rings of the power . حداقل ترجمه اسمش که افتضاح بود ولی کتابی که تالکین نوشته تا جایی که فیلمشو دیدم ، محشره . خیلی قشنگه
ترتنذبعr abbas
من عاشق آراگون و لگولاس هستم و همینطور گاندولف
پریسا سپیدار
همه ایراد گرفتن به ترجمه‌ی عنوان کتاب اما کسی نگفته که این ترجمه چقدر روان و قشنگه من کتابارو با ترجمه‌ی دیگه ای خونده بودم اما برا بار سومم خواستم این ترجمه رو هم بخونم و بینهایت قشنگ بود
ایمی پاند
چرا عکس هاش انقدر بی کیفیته؟!
کاربر ۴۲۹۲۷۵۵
فکر میکنم درباره ظهور منجی باشد ..

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۸۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۸۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد