نظرات کتاب جادوگر (دریای زمین ۱)

نظرات کاربران

Soodeh66
حدود ده سال پیش هر 6 جلد این کتابو خوندم . شیفته دنیای خیالی و کاراکترهاش شدم. الان که این کتابو اینجا دیدم به سرم زده دوباره خودمو به لذت گشت و گذار در این دنیا مهمان کنم. انتظار داستانهای عامیانه و نوجوان پسند نداشته باشید چون اصل داستان عمیقتر از این حرفهاست.
Sasan
فکر کنم خیلی ها انیمه کیمیاگر رو که تلویزیون پخش کرده دیده باشند خب اون قسمت ۴ این مجموعه بود و به شخصه خیلی دوست داشتم اون انیمه رو و اصلا به خاطر همون شروع کردم از اول داستان رو بخونم. با مجموعه‌های دیگه مثل نارنیا و ارباب حلقه ها متفاوته و به یه سری مسائل عمیق درباره مرگ و زندگی می پردازه که ممکنه آدمایی که دنبال فانتزی محض هستند خوششون نیاد. در کل خوشم اومد...
0
sahar
من خیلی جهان این کتاب و لحنش رو دوست داشتم. ترجمه خوبی هم داره. البته نوجوانی که سنت‌شکن و هر‌ی پاتر و پندراگن و این چیزها خونده شاید خوشش نیاد، چون ماجراهای رمانتیک نداره و کلا جلد یک این مجموعه فضای مردانه‌ای داره - بر مردانه بودنش تاکید می‌کنم، از این جهت که تین‌ایجری نیست- شخصیت زن کتاب از جلد دوم اضافه می‌شه و در جلدهای پنج و شش تازه جنبه زنانه جهان این کتاب تعریف می‌شه.
Annasach
تین ایجری یعنی زنانه؟ فضای مردانه یعنی ماجراهای رمانتیک نداره؟ رمانتیک زنانه‌اس؟ چی گفتی اصلا😂
sahar
به نظر من بیشتر بزرگسال اومد تا نوجوان.
mojgan1395
من هم از این نوع کتابها خوشم میاد. ممکنه خواهش کنم بگید در چه رده سنی ای هست ؟ راستش داستانهای هری پاتر فقط مختص نوجوانان نبود. حالا این کتاب هم مثل اونا هست ؟
~Albertin~
خیلی جذاب بود. این کتاب رو به کسایی که قوه تخیل بالا دارن و عاشق جادو هستن توصیه میکنم. من خودم هر شش جلدش رو خوندم.
Pegah Kiaei
اگر از کتابهای فانتزی خوشتون میاد مثل ارباب حلقه ها و... حتما این مجموعه رو بخونید:)
0
123
این مجموعه یه اثر هنریه. انقدر محشره که نمی‌دونم چی بگم. ترجمه عالیه. اما این مجموعه رو به کسایی که تازه می خوان فانتزی خوندن رو شروع کنن، یا فقط به فانتزی هایی مثل هری پاتر و آرتمیس فاول علاقه دارن پیشنهاد نمی‌کنم. برای من بی نظیر بود اما بعید می دونم برای این دسته از افراد جالب باشه. اگه مجموعه های چرخ زمان و ارباب حلقه ها/هابیت رو تحسین می کنید به نظرم عاشق این مجموعه هم می‌شید. یک شاهکار واقعی. روند داستان کند هست اما به نظرم انقدر باارزشه که نباید جایی رو از دست بدید. قسمت های مورد علاقه‌ی من تهانو و گور های آتوان بودن. من تعاریف زیادی از مجموعه‌ی شاه‌کش شنیدم و خب از خوندنش لذت بردم اما خب انتظاراتم رو بر آورده نکرد، ولی این کتاب که اونقدر ها شناخته شده نیست در ایران به مراتب برام جذاب تر بود. البته که با هم فرق دارن و نمی‌شه مقایسه‌شون کرد! فقط به عنوان دو‌ اثر فانتزی می‌گم.
Siamak B
توی ژانر فانتزی کتاب جذابی هست. اگر به این ژانر علاقه دارید توصیه میکنم این کتاب رو بخونید.
هانا F
خوب بود .
0
f_a
تصویرسازی کتاب عالی ، بی نظیر و البته دوست داشتنی بود.
parsaotaku
کتاب جالبی بود. نثر روانی نداشت ولی محتوای قابل توجه و قشنگی داشت. یه داستان فانتزی ساده نبود، نه مثل فانتزی های بچه گانه. تا جلد ۵ خوندم و واقعا خوشم اومد
parsaotaku
مصراعی است از سعدی آنها که خوانده ام همه از یاد من برفت در ارتباط با این با این بیت در یک کار فوتوشاپ، سر سعدی رو بر بدن یک پسر کنکوری گذاشته بودن و طرح جالبی داشت.
fat
میشه بگید چه عکسی بوده؟؟ کنجکاو شدم

حجم

۲۲۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

حجم

۲۲۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد