نظرات درباره کتاب فعلا خوبم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب فعلا خوبم اثر گری دی اشمیت

نظرات کاربران درباره کتاب فعلا خوبم

نویسنده:گری دی اشمیت
انتشارات:نشر پیدایش
امتیاز:
۴.۶از ۲۷۴ رأی
۴٫۶
(۲۷۴)
Roya
کتاب بسیار بسیار عالی . داستان و شخصیت پردازی بسیار زیبا . واقعا از خوندنش لذت بردم .
mojtaba
کتابی که برای مخاطب نوجوان نوشته شده منتهی مناسب برای مطالعه بزرگسالان نیز هست، شخصیت‌پردازی خیلی خوبی داره، داستان کتاب هم خیلی خوبه و حرف‌های زیادی برای گفتن داره منتهی کمی ناراحت کننده هست البته که پایان خوش و امیدوارکننده‌ای داره. ترجمه کتاب هم روان و مناسب بود.
Hosnics
میتونین خودتونو رها کنین تو فضای این داستان و نهایت لذتو ببرین
rasoul_ahmadpour
این کتاب بما میگه که نباید زندگی و گذرانشو سخت گرفت و همه ی این پستی و بلندیای زندگی رو باید از بالا نگا کرد و جدی نگرفتشون چون همه چی میگذره درنهایت چه تو خوب باشی چه بد هر اتفاقی که بیفته عادی و بخشی از این زندگی دنیایه باید بیخیال و بی تفاوت باشی و تنها چیزی که اهمیت داره وجودته. زندگی ادامه داره و هیچ سختی موندگار نیس و این زاویه دید و نگرش ما ادماست که جنبه ی خوب و بد میده به اتفاقا..ما ادما خیلی لذتا داریم تو زندگی و ذهنمون که هیچ کس و اتفاقی ازمون بگیره و این موهبت بودن تو این دنیا و زندگی کردنه.
حسین محمدی
کتاب خوب وامیدوارکننده ای بودقهرمان داستان داگلاس درخط سیرداستان به توانایی وشناخت خودمیرسدوالبته خانواده واهالی مدرسه وهمسایه ها ودوستان هم به طورمحسوس تغییرمثبت رادرخدمت خط روایی داستان به پیش میبرند
mm
عالی عالی عالی بعنوان یه میانسال خیلی لذت بردم❤️
حسنا
واقعا عالی بود همین که راوی شما را مخاطب قرار می دهد خیلی ایده جذابی
mahdiafrisham1
چقد عجیب قیمت چاپی 84 تومنه و قیمت الکترونیکیش 50 تومن!!! نه پول کاغذ میدید نه پول پست نه جوهر. چرا انقد دزد شدن ایرانیا؟ حداقل نصف قیمت چاپ میذاشتین
Decalcomania
داگ صمیمانه تمام لحظه های زندگیشو باهامون شریک شد،‌ حتی با این احتمال که ممکن بود یه وقتایی عین بقیه ی مردم قضاوتش کنیم. بخونین پشیمون نمیشین :)
saideh khatami
با این کتاب هم خندیدم هم گریه کردم، خیلی دوستش داشتم
elpha
خوشحالم که این کتاب رو خوندم، ابتدا که شروع به خواندن کردم سخت ارتباط گرفتم، رفتم یکم سرچ کردم، تصاویر نقاشی های ادوبون رو دیدم و بعد دیگه نمیتونستم کتاب رو زمین بذارم. ارتباط داستانی و گره خوردگی که با هر نقاشی ادوبون بود خیلی دوست داشتنی بود، این روند کند داستان و توجه به جزیئات خیلی ارتباط گرفتن رو راحت و لذتبخش کرده بود. خوندن این کتاب و تجربه غرق شدن توی فضاش رو بهتون پیشنهاد میکنم.
Saeed Azami
هولدن کالفیلد در موقعیت جرج بیلی
niloofar rezabandehloo
هم فرم روایت داستان رو خیلی خیلی دوست داشتم و هم ماجراها و قصه هاش خیلی خیلی برام جذاب بودن. مطمئنم تا مدت‌ها با این پسرک لاغرمردنی دوست داشتنی ذهنم و قلبم درگیر خواهد بود.
ن. عادل
تبلیغ نباشه ، کم کمش عالی .
zahra
بخونید به آرامش خاصی میرسید
زینب
مال چه گروه سنیه؟
narsis
نوشته کودک و نوجوان
زینب
آهان ممنون
aaaaban
نوحوان... اما بزرگسالم خوشش میاد
Kiyarash Tavakoli
عالی بود👍
s.m.d
پسره چقد مثل من بود😞
cima
خیلی خوب بود فقط نمیدونم چرا تو رده بندی نوجوانان گذاشته بودن
حامد ناطقیان
خوب بود

حجم

۷۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۶۶ صفحه

حجم

۷۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۶۶ صفحه

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
۵۹,۰۰۰
۵۰%
تومان