نظرات درباره کتاب قدرت سکوت و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قدرت سکوت اثر ناهید سپهرپور

نظرات کاربران درباره کتاب قدرت سکوت

نویسنده:سوزان کین
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۷از ۲۸۸ رأی
۳٫۷
(۲۸۸)
مصطفی
من به عنوان یه درونگرا اصلا نتونستم رابطه خوبی با این کتاب برقرار کنم اصلا در مورد درون گراها صحبت نمی کنه کلا میگه چرا جامعه برون گراها رو بیشتر دوست داره، در کل با خوندن این کتاب به این نتیجه رسیدم که بهتره برم روی مهارت های تکلمی خودم بیشتر کار کنم.
Fatemeh
تا یک جاهایی از کتاب رو خوندم خودم کاملا برونگرا هستم ولی برای درک همسرم و شناخت قدرت سکوتش خیلی کمکم کرد مرسی طاقچه جانم
کاربر ۱۶۱۲۰۹۱
سلام...اگه وقت ندارید میتونین از فصل ۱۰ شروع کنین و تا آخر برین ( هرچند اگه یه درونگرای واقعی باشین کلشو میخونین :) فصلای قبلی بیشتر نتایج تحقیقات و آمار داده تا راهکار.
Sima Fatemipour
به این میگن یک نظر کاربردی. ممنون دوست عزیز.
کاربر 1328246
عالی
علیرضا گلرنگیان
کتابی مخصوص درونگرا ها که خواندنش برای برون گرا ها هم خالی از لطف نیست! الهام از کتاب: برون گرای ایده آل، یک باور عمومی در بیشتر جوامع است که افراد برونگرا (بخونید: خوش مشرب و‌ جذاب ) را بر افراد درونگرا (بخونید: آرام و تنها ) برتری میدهد... در آمریکا، از قرن نوزدهم یا بیستم، بر اثر رشد زندگی صنعتی و افزایش شهرنشینی، سبک زندگی منش محور جایش را به سبک زندگی شخصیت محور داد. یعنی تا قبل از قرن بیستم، افراد برتر جامعه، افرادی بودند با معیار های منش محور مثل شرافت، اخلاق ‌و حجب و حیا. اما پس از آن، معیار های شخصیتی، مثل روابط عمومی بالا، جذابیت، خوش مشربی و پر انرژی بودن، دلیل برتری افراد تلقی می‌شد. پ ن: اگه درونگرا باشید، احتمالاً ترجیح میدید که به جای مهمونی رفتن، یه کتاب بخونید.
علـی آقا
🙏🙏
مـَه سـا
چه توضیحات خوبی دادید👌درسته...
میمْ؛ مثلِ مَنْ
اکثر مواردی که میخواستم بگم، در بقیه نظرات دیدم. قبل از خوندن این کتاب یک سری کارها میشه انجام داد که مطالب قابل فهم و کاربردی تر بشه: ...آزمون mbti رو شرکت کنید. ۴ مولفه داره که یکیش درونگرایی و برونگراییه. برای تست باید حالتی که در اکثر مواقع هستیم رو اتتخاب کنیم، نه حالتی که دوست داریم باشیم یا فکر میکنیم خوبه. البته کسایی که برونگرانما شدند ممکنه بخاطر تعاریف بقیه اشتباه فکر کنند. اما در کل سوالات تست دید اولیه ی خوبی میده. ...انجمن آدم های بسیار حساس مطالب خوب و آزمون توی سایتشو دارند. تو همون سایت کتاب در مورد این دسته از آدم ها ، که عموما درونگرااند، معرفی شده. یکی از کسانی که نویسنده این کتاب باهاش ملاقات کرده بود از فعالین و نویسندگان این حوزه است. ...خوندن کتاب در مورد ویژگی درونگرایی و بسیار حساس بودن نکته ای که در مورد خوندن این کتاب ها هست اینه که فقط به این مدل از افراد توصیه نمیشه. مثلا یک سری از کیس های کتاب آدم های بسیار حساس، پدر و مادر بچه های این مدلی بودند و متوجه مشکل بچشون که بعدا متوجه شدند صرفا یک ویژگیه، شدند. ...مشاهده ی بدون قضاوت ویژگی و رفتارهای خودتون و اطرافیان ...بعد انجام این مراحل اگر کتاب قدرت سکوت رو بخونید، مطالب مثل پازل کنار همدیگه قرار میگیرند‌. ***این کتاب برای درونگراها کمک به برقراری صلح درونی میکنه، البته به علت کمتر پذیرفته شدن در جامعه احتمالا به صلح کامل نرسند... برای پدر و مادر و همسر و معلم و افراد برونگرا که با بچه یا افراد درونگرا در ارتباطند هم کمک کننده است، و برای هر برونگرا و درونگرا که میخوان ارتباط خوب و مناسب با خودشون و بقیه داشته باشند؛ یک سری توصیه برای هزدو گروه داره (نه صرفا درونگراها)
h.s.y
تا حدودی خیلی خوب و مفید بود اما اطلاعات اضافی و امار و توصیفش خسته کننده بود ولی آزمایش هایی که درمورد درونگرا و برونگرا بود خیلی جالب و مفید بود
Ahmad.M
خیلی از خوندنش لذت بردم و برام مفید بود مرسی از نویسنده و مترجم و همه
Karow Rezvani
کتاب خوبی است نه فقط از جهت موضوع، بلکه استناد نویسنده به نتایج آزمایش‌ها و تحقیقات علمی، کیفیت مطالب را بالا برده. برای من بسیار مفید بود. نظر دوستانی که با خواندن یک سوم کتاب، برداشت سطحی شان را با موضع گیری های کودکانه نسبت به این کتاب عنوان می‌کنند را جدی نگیرید.. خواندن این کتاب را حتماً توصیه می‌کنم.
peseroo
من با آرش موافقم
arash
این بیماری بدی هست که تنها به نظر خودت کفایت نکنی و درباره نظر دیگران نظر بدی. ( الان امیدوارم کسی نگه خودت هم داری همین کار رو میکنی چون اول این فرد بود که توهین کرد) من یک سومش رو خوندم و گفتم به نظرم خوب نیست، شما خوندید بیا بگو خوبه تمام. دیگه چرا درباره یک کتاب انقدر تعصب دارید که به دیگران بگید نظرشون سطحی و کودکانه است!؟ کتاب دینی نیست که به اعتقاداتت توهین شده باشه دیگه!! آدم وقتی میبینه جو یک کتابخانه مجازی اینجوری هست بیشتر و بیشتر ناامید میشه از اجتماع. کی این کتاب خوندن ها قرار تاثیر خودش رو روی شخصیت شما بگذاره کی؟
مسلم عباسپور
سلام. مقدمه و بخش اولش که بسیار دلنشین بود. ممنونم از طاقچه. دریافت کردم و سر فرصت میخونم به شاگردام از ین کتاب میگم مطالبی. بی شک جذابیت های خودش رو داره
مسلم عباسپور
دبیر ادبیات فارسی هستم اما مطالعات روانشناسی رو از دوره ارشد جدی پی گرفتم. خصوصا در باره ی ویکتور فرانکل و یونگ. کتاب های خوبی خوندم. اها درست معاون آموزشی. من هم معلمم. این کتاب میتونه کمک کنه اما بیشتر مال انگیز بخشی ست. البته بی نصیب از این کتاب بیرون نمایید. برای خوندن از آدم های درون گرا باید به کتاب های بهتری رجوع کنید.
saeedeh
شما مدرس هستید وروان شناسی ؟ درسته. راستشو بخواید بنده معاون آموزشی یک کانون فرهنگی هستم ویک فرد برون گرا وخیلی دررابطه با درون گرا ها وچالش هایی که بعضا در حیطه روابط بین زوجین ایجاد میکنه وتعارضاتشون .تو کارگاه ها وکتب مطالعه میکنم .به نظر شما این کتاب جهت شناخت آدم های درون گرا چقدر مفید وکمک کننده است ؟
حسین
کتاب خوبی بود. ارزش حداقل یکبار خواندن را دارد. برای من که کاربرد زیادی داشت.
زهرا۵۸
خوب بود ولی زمان مطالعه اش برام به سختی گذشت
کاربر 1140519
ممنون از تخفیف.هر وقت خوندم رای میدهم.
-Dny.͜.
خوشحالم کردی😹
کاربر ۱۱۴۰۵۱۹
باشه
مـَه سـا
اره الام دیدمش!نمیدونستمم چقدرررر خوشحااال شدممم😍😍😍😍😍😍 ممنون که گفتید😀👊👊
sahar doostali
کتابی بسیارعمیق درزمینه واکاوی شخصیت های درونگرا که مانندی اقیانوسی عمیق بدون سر وصدا وهیاهو باعظمتند...
TIFFAN
دوستان بنده درونگرا هستم.... توصیه میکنید این کتابو بخونم?
scorpion
این کتاب ، بهترین کتابیه که تا حالا خوندم . شاید شما هم یکی از اونایی باشید که وقتی بچه بوده ، توی مهمونی ها خیلی خجالتی بوده ، شاید بچه هایی رو همون موقع می دیدید که راحت و بلند صحبت میکردن و از اینکه بقیه حرفاشونو بشنوند ترسی نداشتن ، بعدش بزرگ شدید و همین رویه رو تو مترو یا اتوبوس تجربه میکردین. وقتی بزرگتر میشی ، خانواده ‌‌ات بهت میگن که باید بیشتر بیرون بری و با دوستات وقت بگذرونی ، ولی تو هیچ هیجانی توی حضور تو پارک و به اطراف نگاه کردن و حرف زدن با دوستات نمی‌بینی. بعدش کم کم به این فکر کنی که این یک مشکله که تو داری ، شاید جرئت نداری ، شاید زیادی هیجان داری ، شاید نباید تو تنهایی با خودت حرف بزنی ، شاید نباید از بلند حرف زدن بترسی . تو مدرسه ، بچه هایی رو میبینی که با وجود تنبلی و شوخی های زیادشون، بازم با معلم روابط خوبی دارن و میخندن و از مدرسه با وجود اینکه از درس خوششون نمیاد لذت میبرن ؛ با این حال شما که درس خوانی، از مدرسه و کلاسِ به این شلوغی و پر سروصدا خوشت نمیاد. اگه شما هم موقعیت هایی مشابه داشتید، واقعا مطالعه کتاب کمکتون میکنه این کتاب بهتون میگه که اینا مشکل شما نیست ، همچنین مشکل مردم هم نیست که رفتارشون با شما فرق میکنه ( البته اون بخش صحبت بلند تو اماکن عمومی واقعا جالب نیست ، چه برونگرا باشید و چه حتی اگه درونگرا باشید ، چون کلا شاید افرادی که نزدیکتون قرار دارن ، نخوان بشنون که شما چی میگید . پس کلا اون کارو سعی کنید نکنید ) بهتون میگه که به افکار خودتو اعتماد کنید و اونارو توی تنهایی خودتون تجزیه و تحلیل کنید ، همونطور که شاید قبل انجام هر کاری ، تو تنهاییتون بعضی موقعیت های استرس زا رو پیش بینی کنید. بهتون میگه که چه زمانی باید خودتونو برونگرا نشون بدید ،میگه که چطوری باید رهبری کنید ، چطور توی روابط خودتون نقش یک دوست خوب رو داشته باشید ( نه اینکه فقط نقش دوست رو بازی کنید) این مطالب و یه عالمه موارد دیگه با کمک بروز ترین ازمایش ها ، تحقیقات و گزارش ها انجام شده . واقعا اگه یک درونگرا هستید و تا الان فکر میکردید که درونگرایی یعنی منزوی بودن و ترس از اجتماع ، پس این کتابو با دقت بخونید ، تا با حداقل ۹۰ درصد افراد متفاوت بشید ، چون اون ۹۰ درصد اینجوری فکر میکنن. مطمعن باشید که این کتاب شمارو به یک زندگی راحت تر هدایت میکنه ✊ ( یک ساعت فکر کردن ، بهتر از هفتاد سال عبادت است )
☆•Erfan_Sadeghi•☆
لطفا نسخه چاپی این کتاب رو موجود کنید🙁🙏
maryam
کتاب درمورد درونگرا وبرون گرا بودن است،تمام اطلاعات برپایه علم بیان شده،ونویسنده مفهوم رابه خوبی بامثال شرح وتفسیرداده است،تنها ضعف کتاب این است که دربخش هایی ازکتاب زیاده گویی وجود دارد،ونویسنده میتوانست مطالب بیان شده را خلاصه تربنویسد.
mery
خیلی با متن کتاب ارتباط برقرارنکردم...سرشار از پرگویی هم بود..خسته کننده و خشک
Shahin Ketabi
تفکراتِ درونگراها رو خیلی خوب شرح میده و این آشنایی باعث میشه درونگرا‌ها کمتر خودشونو با برونگراها مقایسه کنن و اعتماد به نفس لازمو ب دست بیارن

حجم

۴۱۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۸۹ صفحه

حجم

۴۱۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۸۹ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان