نظرات درباره کتاب زمانی برای انقراض خاندان فخر ملکی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب زمانی برای انقراض خاندان فخر ملکی اثر سحر شریف‌نیک

نظرات کاربران درباره کتاب زمانی برای انقراض خاندان فخر ملکی

امتیاز:
۴.۱از ۱۰۶ رأی
۴٫۱
(۱۰۶)
zeynab_m91
داستانک های جذابی بودن😍 این نوع نوشته رو دوست داشتم، روان و ساده بود⚘
امید
داستان های خنده دار که خواننده راحت میتونه باهاشون همذات پنداری کنه...
ماما زینب
خیلی طنزش و دوست دااشتم...👌👌👌
کاربر 7465190
محشره واقعا خنده به لبم آورد و منی که کتاب خون نبودم روزی ۱ ساعت نیم میشینم اینو میخونم واقعا عالیه
بر چرخ زمان
تا نیمه‌های کتاب رو خوندم و و تا اونجا به نظرم بهترین داستان‌ها همون چندتای اول بودن و به بعد دیگه ارزش خوندن نداشتن. بعد از خوندن، آخر داستانِ "زمانی برای انقراض..."، دیگه ادامه ندادم، و به نظرم سخیف‌ترین پایان رو همین داستانی داشت که اسمش هم برای کتاب انتخاب شده .
سجافک
کلی خندیدم طنزی بسیار عالی
fatemeh_z_gh09
کتاب خوب شروع شد ، ولی تا پایان کار همین طور ضعیف و ضعیف تر میشد. خیلی از داستانها جای کار داشت ، « جا فرخی » می تونست خیلی تاثیر گذار تر از این باشه. با توجه به شروع خوبش ، همون اوایل خوندنم گشتم تا کتابهای دیگه از ایشون پیدا کنم ، و یکی دیگه رو هم دیدم و نظرات اون کتاب رو خوندم . اما متاسفانه با نظرات بسیار منفی ای مواجه شدم که میگفتن چنین انتظاری از این نویسنده نداشتن و این کتاب خیلی قوی تر بود‌ الان با توجه به اینکه همین کتاب هم نتونست منو جذب کنه، اونو شروع نمی کنم. امیدوارم در جایگاه طنز ، داستان های نسبتا واقعی و خوبی رو ارائه بدین.
Wendsday
خوب بود من قشنگ میخوندم و میخندیدیم
Mehr Fara
سرگرم کننده بود
M
کتاب جذاب و مفرحی است.
ahmad
کتاب رو دوس داشتم البته طنز همه داستانا مثل هم نبود داستان آخر رو خیلی خندیدم باهاش😂
شاید یه ستاره ی سیاه :))
از نظر من خیلی کتاب خوبی بود و می تونه یه پیشنهاد مناسب واسه اوقات فراغتتون باشه. حسی که از دوران دهه شصت به مخاطب میده رو میشه با گوشت و پوست متوجهش شد. نوستالژی هایی که شاید بعضی ها با خوندنش به سمت زمان های دور روانه بشن و یادی از گذشته بکنن! از حس صمیمیت کتاب هم که نگم بعد از خوندن دو صفحه حتی خودتون متوجه میشین. نویسنده سعی کرده طنز داستان رو بجا بکار ببره و در بعضی مواقع طنز های پنهان و نکته هایی داره که با جلو رفتن داستان بهتر متوجه میشین. من این کتاب رو شروع کردم چون صفحاتش کم بود و می خواستم قبل خواب بخونم ولی انقدر قشنگ بود که ادامه دادم. ماجراهای داستان جالبن و روایت خانواده های مختلفی هستن ولی به هم مرتبط هستن. در کل اگه دنبال یک اثر طنز هستید از دستش ندید. امیدوارم از خوندنش لذت ببرید💕
niloo1994
کامل نخوندمش. یک ۳۰-۴۰ صفحه ای خوندم و حس کردم واقعا حیف وقت و عمر… درسته طنزه ولی دیگه چقدر کلیشه ای و بی مزه
p.kh
این کتاب عالیه فقط عالی
Ghazaleh
جالب بود.
bluestar
مقادیری سرگرم کننده و دارای جملات جالب...ارزش یکبار خواندن دارد و خیلی سریع پیش میرود
سپیده
کتاب ساده‌ای بود. داستان‌ها خلاقانه و جذاب بود. فقط یه جاهایی بار طنز خیلی زیاد، لوس و لوث می‌شد . در کل برای ایام فراغت و کسالت و یا ایام استراحت مغز بعد از خوندن کتاب‌های جدی توصیه میشه.
miss_yalda
کتاب بامزه‌ای بود. البته نه اونقد خنده‌دار که قهقهه بزنی، ولی من اوقات مفرحی رو با خوندنش داشتم. اینکه داستان‌ها احتمالا تو یه محله رخ دادن و توی داستان‌های مستقل، کاراکترهای قبلی رو میدیدیم، برام جالب بود.
الگانت
چندتا از داستانهاشو دوست داشتم. کلا مفرح بود
يا علي
من نمیدونم واقعا دهه ی شصتیا اینجوری بودن یا نه ولی تفاوت شون با نسل بعد حتی اواخر دهه ی شصت از زمین تا آسمونه. خیلی از داستاناش متاسفانه واقعی به نظر میرسید هول برای ازدواج یا پوززنی یا خارج رفتن... و خنگی شخصیت ها یکم لج درآر بود اما در کل بد نبود ولی خوشحالم که من تو اون تایم نبودم

حجم

۱۳۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۳۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
۱۷,۸۵۰
۳۰%
تومان