نظرات درباره کتاب عارفانه و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب عارفانه اثر گروه نویسندگان

نظرات کاربران درباره کتاب عارفانه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۹۵۷ رأی
۴٫۹
(۹۵۷)
mohamad
کتاب رو تموم کردم. دلم نمیومد تمومش کنم. یه ذره یه ذره ازش می خوندم که تموم نشه. مثل اون وقتایی که بچه بودیم بستنی می خوردیم اول کاکائو هاش را می خوردیم بعد یه ذره یه ذره لیس می زدیم که. .... نمی دونم چی بگم! مبهوتم! یعنی یه همچین کسایی هم می تونن دور و ور ما زندگی کنن!؟ از تمام کتاب هایی که در این زمینه خونده بودم سطحش به نظرم بالاتر بود. عجب!
میترا لواسانی
وقتی عاشقی و بندگی بلد باشی میشی شهید نیری* عاشق خدا، تسلیم خدا، عبد خدا...... وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید وقتی ابد چشم تو را پیش از ازل می آفرید وقتی زمین ناز تو را در آسمان‌ها می کشید وقتی عطش طعم تو را با اشک‌هایم می چشید من عاشق چشمت شدم، نه عقل بود وُ نه دلی چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود آن‌دم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد آدم زمینی تر شد و عالم به آدم سجده کرد من بودم و چشمان تو، نه آتشی وُ نه گِلی چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی من عاشق چشمت شدم شاید کمی هم بیشتر چیزی در آنسوی یقین، شاید کمی هم کیش‌تر آغاز و ختم ماجرا لمس تماشای تو بود دیگر فقط تصویر من در مردمک‌های تو بود. "افشین یداللهی"
ali
کتاب یعنی این نه هر اراجیفی که به جلد در آمده مثل کتب غربی
آسمونی
به جرئت میتونم بگم از بهترین کتاب‌هایی که خوندم بود اگر کسی میخواد بدونه که آیا میشه زندگی عادی داشت و به درجات بالا هم رسید یا نه، حتما این کتاب رو بخونه
***
من نسخه چاپی شو خوندم آدم باورش نمیشه یه همچین کسانی در بین ما زندگی می کردند و صد حیف که جنگ اونا رو از ما گرفته
#شاید_یک_مهدیه
بهترین کتابه،خدایی از نظر احساسی نمیگم! اما واقعا این شهید معنی بنده خالص خدا بودن رو نشون میده👏واقعا دوست داشتم...
mohammad amirahmadi
یکی از بهترین کتاب های که تا کنون خواندم. ابتدا حس خوبی، نسبت به بعضی ماجراهای خارق العاده نداشتم و اینها را دلیل مناسبی نمی دانستم، اما در ادامه مطالبی از ایشون خواندم که واقعا راهگشا بود. الحق که ایشان شهید بزرگواری بودند و زندگینامه ی ایشان میتواند سرمشق خوبی برای هر کس باشد. خدا بیامرزدت، یه صلوات به روح آن بزرگوار هدیه کنید!
sury
عالی بود "هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق" خوش به حالشون که سربلند شدند ما رو هم دعا کنید
.
عالی
مهدی
بسیار عالی
نفس
عشقه، عشششششششق 😍😍😍
ف_حسنپوردکان
این کتاب زندگی نامه شهید احمد نیری است که خواندن آن باعث تغیرات اساسی در زندگی ام شد. خواندن این کتاب را از دست ندهید. بعد از خواندن این کتاب به معرفی و تبلیغ آن در کانال کتابخوانی @ketab_khani در شبکه اجتماعی سروش پرداختم تا همگان با خواندن این زندگی‌نامه درس زندگی بگیرند.
fahime razavi
خیلی زیبا بود نشانه های رسیدن ب سیر وسلوک در این کتاب هست وچه قدر این شهید دوست داشتنی هست
سید جمال الدین پيشوايي
بییییییی نظیر بود برای من از همه عجیب تر در این شهید بزرگوار داشتن غیب هایی که هیچ کس نمی داند مثلاً سال عمر انسانها❤️❤️❤️❤️
ای که مرا خوانده ای ،راه نشانم بده
درباره دفاع مقدس و شهدا چند تا کتاب خوندم درباره شهید چمرا ن و رجایی و ابراهیم هادی و سرباز کوچک امام و دختر شیناو چندتای دیگه.این کتاب از نظر بنده خیلی بهتر از بقیه بود.کتاب کم حجم و خیلی خیلی خیلی کم از شهید گفته شده و در آخر کتاب نامه ای به دوست خود شون می نویسند که فوق العاده است.حتما بخونید .اولین تیپ شخصیتی که باهاش برخورد کردم،معمولا همچین افرادی شهادت رو طلب نمی کنند یا شهادت بعد از عمر طولانی دارند.و همچین شخصیت هایی کتاب های فراوانی دارند.اما واقعا این عدالت نیست که من برای یه جلسه سه کیلومتر با دوچرخه برم و بیام و با هزار محدودیت اون وقت نه فقط شهید خیلی ها امام جماعت مسجد شون اشخاصی مثل ایت الله حق شناس باشه.سعی می کنم اون نامه ای که گفتم رو تو بریده ها بزارم با اجازه طاقچه و انتشارات شهید ابراهیم هادی.
Leila Rostami
انشاا...عاقبت بخیر شویم من فقط نمونه را خواندم اما غوغایی درونم به پاشد ...واقعا فاصله ای نوری هست بین مرد عمل بودن وفقط عالم بودن خوشا به حال انان که نرد عمل هستند
پناهی
کتاب بسیار عالی است خواندن آن را به دوستان عزیز توصیه می کنم . خوش به سعادت این شهید بزرگوار که با وجود سن کم این قدر کمالات داشتند روحشان شاد
کاربر ۱۳۵۹۶۹۶
سلام امکانش هست برام بفرستید،تماس بگیرید ۰۹۹۰۶۶۳۸۸۶۹
محمدحسین
وقتی توجه روح رو از جسم میگیری ، تازه اشرف مخلوقات بودن رو درک میکنی و خدایی میشی و از بندگی کردن لذت میبری.
سعید
واقعا کتابی بود که ارزش صدبار خوندنش رو داشت
حــق پرســت
یک کتاب پر از نکته... در حقیقت در این کتاب با چیز های عجیبی مواجه خواهید شد که تلنگری میشود و بر پوست و استخوانتان می تازد. اسم کتاب به خوبی بیانگر محتوای کتاب هست شهیدی که به بررسی زندگی اش پرداخته می شود سرشار از حالِ معنویِ خالصانه است به نکاتی توجه می کند و ذراتی از زندگی اش را زیر ذربین قرار می دهد که به مخیله هیچ کداممان شاید خطور هم نکرده باشد مثلا فکر نمی کنم کودکی در سنین ابتدایی دیده باشید که اگر در خانه غذای اعیانی طبخ می شد بر دلش گرد غم بنشیند که ما اینجا این غذا ها را می خوریم و معلوم نیست همسایه ما گرسنه خوابیده است یا سیر .. و به همین خاطر آن غذای رنگ و لعاب دار را به مقدار کمی بخورد البته باید اشاره کرد که بعضی چیز ها را حتی نویسنده به خاطر گنجاندن آن تردید و ترس داشته است اما در نهایت بر ترسش غلبه و "همه" حقایق را به تحریر در می آورد .. چون سبک زندگی این شهید و وقایع زندگی اش شاید متفاوت و تلنگرانه است پس لطفا "بدبینانه" کتاب را مطالعه نکنید.
حــق پرســت
تصحیح شد جناب نوری
Amirreza Nouri
کاش یه چند تا نکتشو می نوشتید استفاده می کردیم🌷

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان