نظرات کتاب پروفسور
۳٫۶
(۷)

نظرات کاربران

هانی
من کاغذی این کتاب رو دارم با ترجمه اسماعیل کیوانی، بعید میدونم مشکل از مترجم بوده باشه .. مشکل از خود کتاب بود که اینننقدر حوصله سر بره. من از شارلوت برونته جین ایر رو خوندم حظظظ کردم، ولی این کتاب اینننقدر کسل کننده بود که از وسطاش فقط میخوندم که تموم شه. چون آخرش کاملا معلوم بود چی میشه، پروسه رسیدن دختره به پسره هم مزخرف بود. میخواس شخصیتها رو پیچیده کنه ولی به جاش شخصیت ها کسل کننده و بی روح شده بودن. من دوست نداشتم. البته اینم بگم این کتاب یا اولین کتاب شارلوته، یا جزء اولین هاشه و توی جوونی نوشته .. به همین دلیل احتمالا اینقدر کسل کننده س. بهرحال هر کی میخواد این کتاب رو بخونه خدا یه صبر جمیلی بهش بده 😄
نسیم رحیمی
این کتاب زیاد مورد پسند من نبود و کسل کننده بود. اما نکته مثبتی که می تونم بگم اینه که شخصیتها بسیار عالی خلق شده بودند چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ اخلاقی با ذکر بیشترین جزئیات توصیف شده بودند در حدی که حتی اندازه دور کمر و سایز کفش رو می شد حدس زد، ولی از لحاظ موضوع و خط سیر داستان باید بگم بی اندازه کُند پیش می رفت و خسته کننده بود. فقط از این جهت ارزش خوندن داشت که شخصیتها و توصیفهای زیبای شارلوت برونته رو داشت وگرنه موضوع یکنواخت و خسته کننده میشه از اواسط کتاب.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
کتاب به سبک نگارش خاطرات شخصی یک پروفسور است که به زمان ماضی نوشته شده به عنوان اولین رمان شارلوت برونته عالی بود اولین اثری است که از این نویسنده خوندم نسبت به دیگر رمان های قرن نوزدهم میلادی با قلم شارلوت برونته در دنیای حاضر بهتر میشه ارتباط برقرار کرد و نزدیک به سبک نوشته‌های رمان های مدرن است. درحالی که با رمان های قرن نوزدهمی مثل داستان دو شهر یا سرود کریسمس این حس و حال وجود ندارد وترقیب نمیشه آدم داستان رو ادامه بده ولی تو قلم برونته نه چنین چیزی وجود ندارد.
M.A.L
سلام. وقت بخیر قطعا بخش نظرات برای این هستش که شما نظر خودتونو‌ در مورد کتابی که خوندید یا گوش کردید با بیان خودتون بفرمایید. نه اینکه از اینترنت یک مطلب رو کپی پیس کنید. من همه ی نظرهاتونو‌ نگاه کردم و متاسفانه همه ش هم همینطور بود.
کاوه
یک داستان کلاسیک انگلیسی جذاب،عاشقانه و پر احساس
0
Atieh nasr
من این‌ کتابو با ترجمه رضا رضایی خوندم ببینید کتاب خوبیه ولی عالی نیست اگه کتاب جین ایر و ویلت رو از شارلوت برونته بخونید میفهمید این نویسنده چه قدر توانا بوده کسایی که کلاسیک میخونن میدونن کتابای کلاسیک نیازمند صبر زیادیه ولی خب اگ پرفسور رو نمیخونید حتمااا ویلت یا جین ایر رو بخونید

حجم

۳۰۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۳۰۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد