نظرات درباره کتاب تو خود کوهی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
تصویر جلد کتاب تو خود کوهی

نظرات کاربران درباره کتاب تو خود کوهی

امتیاز:
۴.۲از ۳۷ رأی
۴٫۲
(۳۷)
zahra
این کتاب سراسر آموزه هست و اگه درک درستی از مطالبش داشته باشین میتونه هر کسی رو به سمت تبدیل شدن به ورژن بهتری از خودش سوق بده و همراهش باشه به شدت برای کسایی که احساس سردر گمی میکنن و نمیدونن چطور برای خودشون بجنگن پیشنهاد میکنم ازین راهنمای عالی استفاده کنن مطالب به زبون ساده بیان شده و کاربردی هستن جهان بینی ای که کتاب در هر موردی به شما میده واقعا ارزشمنده
fatemeh
عالییی عالییی این کتاب رو ایمان« عضو کومان» به کوماندو ها معرفی کرد واقعا میتونه سر لوحه ی زندگی باشه پیشنهاد میکنم بخونیدش واقعا کتاب خوبیه و اصلا هم زرد نیست
Niloofar
کوماندووووو😍
melik
قشنگه کتاب؟ ۲۰ نفر خوندن چرا هیچکس نظر نداده😕
کاربر 5268878
عالیه حتما بخونین
Fatemeh
برا من عالی بود انگار کتاب رو یه روانشناس از رو خودم نوشته
کاربر 7136602
شما خوندی؟
کاربر 7831689
کتاب خیلی خوبی هست در زمینه خودیاری، بقول دوستان زرد نیست، اگر واقعاً توصیه هاشو بکار بگیریم و فقط رد نشیم و بخونیم خیلی میتونه تو زمینه های مختلف زندگی کمکمون کنه
Amir G
این کتاب مثل یه دوسته که کنارت نشسته و باهات حرف میزنه و کمک میکنه گره های ذهنیت رو باز کنی، اونم نه به شیوه کتاب های زرد که «تو میتونی»، «شکستش میدی» و … . پله پله میره جلو و خبری از امیدهای واهی که بعد از یه مدت تبدیل به نا امیدی میشن نیست، بر عکس کمکت میکنه باورهای غلط خودت رو شناسایی کنی و بتونی با باورهای درست جایگزینشون کنید. مسائل مختلف رو بیان میکنه ( مثل بی نظمی، پریدن روی شاخه های مختلف و …) ، بعد اونا رو قشنگ توضیح میده که ببینیم آیا اون رفتار خودتخریبی رو ما هم داریم یا نه و اگه داریم دلایل وجودشون چی میتونه باشه و درنهایت راه حل عملی چیه؟ از گذشته و آینده میگه و … این که هر فکری به سر ما میزنه یا به دلمون میفته درست نیست، مخصوصا اگه جز افرادی هستیم که اضطراب داریم یا … جز کتاب های خودیاری - روانشناسی شد که به بقیه پیشنهاد میدم! پ.ن: من صوتیش رو با یه ترجمه دیگه به اسم «قله خودت را فتح کن» و با صدای آقای کامبیز خلیلی گوش دادم.
حنای
چقدر یک کتاب میتونه با جمله هاش جوری بات حرف بزنه که انگار از دلت خبر داره! عالیه این کتاب🌚
کاربر ۱۴۶۹۹۴۸
فکر نمی کردم کتابی به این جامعیت در خصوص خودتخریبی وجود داشته باشه. حتما توصیه میکنم بخونیدش.
Mitra Rzi
نشر خیلی خوبیه ولی متاسفانه این کتاب ترجمه ی روان و خوبی نداره، از طرفی پر از ایرادات تایپی هست که هر دو این ایرادات، با توجه به ژانر و مفهوم کتاب، ذهن رو خسته میکنن. مفهوم کتاب خوب و مفید و کمک کننده است، ولی ترجمه ی جالبی نداره.
Martha'e Dark
بزرگترین چیزی که این کتاب به من یادآوری کرد، مسئولیت پذیری بود! اینکه چقدر این موضوع میتونه روی کیفیت زندگی ما در بلندمدت تاثیر بذاره. امیدوارم این کتاب رو حتما مطالعه کنید و از چیزهایی که میگه توی زندگی‌تون استفاده کنید، قطعا بدردتون خواهد خورد :)
میثاق سفیری
سلام. اگر واقعا دچار خود تخریبی و کارشکنی در زندگی خود باشید، بسیار تاثیر گذار خواهد بود. حتی در همان ۵۰ صفحه اول. البته بعضی جاها احساس می کنم مترجم می توانست جمله بندی های گویاتر و شسته رفته تری داشته باشه.
Ellie
درباره نویسنده کتاب که سرچ کنید متوجه میشید که کتاب بی ارزشی هست . بعضی از مطالبش خوب بود ولی پیوستگی مطلب نداشت نتیجه گیری نداشت . یه تعداد توصیه !!! ربط مطالب بهم مشخص نبود !

حجم

۱۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد