نظرات درباره کتاب مفید باش و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مفید باش اثر آرنولد شوارتزنگر

نظرات کاربران درباره کتاب مفید باش

۴٫۰
(۳۳)
Elahe
ارنولد توی نشون دادن برنامه ی زندگی و قوانین مورد نیاز برای یه زندگی واقعی حرف نداره
کاربر 4797101
باسلام خدمت شمار بزرگوار در مجموع مطالعه کتاب خوب هستش یا نه؟
کاربر 1835166
به نظرکتاب انگیزشی بسیار مهمی میاد
ŚôľśôÂF.KURD
واقعا اکثرش نصیحت است و روش چطور زندگی کردن را یادت میده
Ashley
ندیدم کاربری تو قسمت نظرات توضیح جامع و کاملی راجع به تجربه ی خوندن این کتاب با بقیه به اشتراک بذاره.. . آرنولد شوراتزنگر یکی از معروفترین بدن ساز های جهان و رکورد دار ۷ بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیاست. میشه گفت چیز جدیدی در این کتاب وجود نداره، با این حال خوندنش سرگرم کننده و مفید واقع میشه. . شوارتزنگر در این کتاب مخاطبانش رو به داشتن یک برنامه، سخت کار کردن و مفید واقع شدن (همونطور که از اسم کتاب مشخصه) تشویق میکنه و با تعریف تجربیاتش و بخشی از داستان زندگیش توضیحات دقیقی درباره ی نحوه ی استفاده ی درست از این ابزار ها و مهارت ها بهمون میده. مهارت هایی که از نظر خودش برای دستیابی به زندگی معنادار نیازی اساسی هستند. . لحن نویسنده به گونه ای بیان شده که گویا دوستی داره با تعریف موفقیت های متحول کننده و شکست های دردسر سازش شما رو راهنمایی و نصیحت میکنه. نکته ی جالبی که بنظرم بهتر بود ذکر بشه اینه که به گفته ی خود آرنولد تمام این دستاورد ها حاصل درسیه که پدرش در ذهنش حک کرده که همون مفید واقع شدن هست. . در آخر اینکه در بخشی از کتاب یک جمله از میان ده ها نظر من رو جلب کرد. «استراحت برای بچه هاست و ریلکس کردن برای بازنشسته ها!» اگر میخواهید کار بزرگی انجام دهید، اگر رویای بزرگی دارید که می‌خواهید به آن برسید باید برای مدتی ریلکسیشن را کنار بگذارید.
رُهام
شما با این کتاب‌ علاوه بر شیوه های موفقیت شیوه های زندگی رو هم یاد میگیرید
کاربر 3708360
عشق عشق
کاربر ۷۶۱۶۹۰۵
به نظره کسی مثل بنده دیدگاهی است اینکه،اینچنین کتاب ها میتوانندازفرد تاجامعه برای هدفی وهدفهایی نیکتر وباارزشتروبهترراساختن ویاری کننده باشند...وانسانهایی که میخواهندپیشرفت کنند رابه خوبی یاری میکنند.....
بخون تاخونده نشی
واقعن الان هدف ما از کتاب خواندن چیه؟
کاربر 3043906
آرنولد شوارتزنگر در طول عمر ورزشی خودش با لابی و بدلیل صهیونیست بودنش ۷ بار و با ناداوری و حق خوری مقام مسترالمپیا در رشته پرورش اندام رو کسب کرد و مسیر زندگی چندتا قهرمان رو بکلی عوض کرد و و به نابودی کشید و حالا میخواد راه موفقیت رو به دیگران نشون بده بله باعث تعجبه!!!!!!؟؟؟؟
mahyar persian
لابی و صهیونیست و ناداوردی.!!!!!تو که بزرگترین رویداد زندگیت انتقاد از آرنولده.برو راهپیمایی کتاب به درد تو نمی خوره
کاربر 7401917
بر اساس کتاب «او همیشه چرت میگفت»😒

حجم

۱۶۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱۶۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد