نظرات درباره کتاب ٰده سال رویا: (داستان‌های به هم پیوسته) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ٰده سال رویا: (داستان‌های به هم پیوسته) اثر نیلوفر اسماعیلی

نظرات کاربران درباره کتاب ٰده سال رویا: (داستان‌های به هم پیوسته)

امتیاز:
۲.۵از ۶ رأی
۲٫۵
(۶)
سیّد جواد
کتاب صد و‌ پنجاه و سوم برنامه مطالعه از طرح کتابخانه همگانی ، بیشتر خانمها ممکنه از این کتاب خوششون بیاد یا با مسائل مطرح شده در داستان همذات پنداری کنند ، از نظر من متوسط بود ، موارد روشنفکری هم کم و بیش مشاهده شد .
sadeghi
کتابی به شدت خسته کننده!!! داستانی که در ابتدا به اعتقاد به خرافات اغاز میشود وتا انتها نیز اثری از امید،ایمان وتوکل به خدا در ان نیست.یک نوع نا امیدی وافسردگی بر کل کتاب حاکم بودو با هیچ اتفاقی شخصیت اصلی احساس رضایت نمی کرد،یک اثر خوب باید بتواند غم وشادی را درکنارهم داشته باشد ودرانتها نیزباید بتوان به یک برداشت کلی از موضوع رسید. گاهی نویسنده نگاهی بی ارزش نسبت به جنس زن داشت وزن را یک موجود بی اختیارمی پنداشت. موضوع دیگری که لازم به ذکر است،نمی دانم چرا امروزه برخی ازنویسندگان گمان میکنند با بیان برخی مسایل* مگوی* باعث جذاب شدن اثر خود میشوند، اگریک داستان از فرود وفراز کافی برخوردار باشد نیاز به بیان مسایل روشنفکری نیست که به نظر بنده از نقاط ضعف یک اثر می باشد،که خود باعث فراری دادن خواننده خواهد شد.
asedali
کتاب بدی نیست.نگاهی #کاملا_زنانه است در یک زندگی سخت و طاقت فرسا. زندگی در شرایط اجتماعی و خانوادگی بد و البته کار از روی ناچاری که با طرز فکر یک #زن_ایرانی خیلی طبیعی و روان نگاشته شده است.

حجم

۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد