نظرات درباره کتاب پی یر و ژان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پی یر و ژان اثر گی  دو موپاسان

نظرات کاربران درباره کتاب پی یر و ژان

انتشارات:نشر افق
امتیاز:
۴.۱از ۹ رأی
۴٫۱
(۹)
scorpion
این کتاب موقعیت های زیادی داره که برای خواننده تصویر های زیبایی از مناظر و پدیده های اون دوره رو به نمایش میزاره، و خیلی قشنگ خواننده رو در خودش غرق میکنه . در کنار این تصاویر ، داستان دو برادر رو تعریف میکنه ،که در زندگی تقریبا یکنواخت انها ، اتفاقی به مثل یک رویا شیرین ولی پنهان به مثل هوا ، کل افکار و دنیای یکی از برادران را در تاریکی سوظن های وحشتناکی فرو میبره و تمام گفتار و کردار برادر رو تحت تاثیر خودش قرار میده . در طی این داستان ، خواننده هم به مثل این برادر ممکنه به چیز هایی فکر کنه که در نهایت در انتهای داستان همه چیز مثل پایان شب روشن میشه. داستان با اینکه کم به نظر میرسه ولی چیزی از یک داستان کامل کم نداره ، و خیلی راحت شمارو با خودش همراه میکنه؛ پس اگه منتظر قطاری برای سفر هستید ، این همون قطاره. (ممنون)
AS4438
کتابهای این نویسنده را دوست دارم ، این کتاب هم به سبک کلاسیک نوشته شده و فوق العاده دلنشین وزیباست، داستان دو برادر....بهتره بخونید.عالی بود.
حسین
کلاس داستان نویسی.
mary
نویسنده به خوبی اول ما رابا شخصیت های داستان آشنا کرد و بعد با اتفاقی که افتاد واکنشی که هرکدوم به آن اتفاق نشون می‌دهیم بررسی کرد البته جز نویسنده هایی که اثر محیط و وراثت خیلی زیاد میدونه و در داستان این و واضح می‌بینیم در کل داستان دوست داشتم 💐💐

حجم

۱۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد