نظرات درباره کتاب درخت زیبای من و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
۴٫۷
(۱۹۷)
$@D@£
کتاب قشنگیه.. با اینکه در طول خوندنش برام کار زیادی پیش اومد و وقفه ایجاد شد ولی بازم خیلی لذت بردم از خوندنش
آیه
این کتاب رو شاید ده سال پیش خوندم و هنوزم بهترین رمانیه که تا الان خوندم.... بهترین، دوست داشتنی ترین و فراموش نشدنی ترین!
Soodeh66
عالیییییی بود یکی از بهترین کتابهایی که خوندم و تعجب میکنم که اینقدر ناشناخته مونده. فوق العاده با احساس و پاک درست مثل ذهن یک بچه. بارها با این کتاب خندیدم و اشک ریختم.
Estatira
خیلی خیلی قشنگ بود... واقعاً تا اعماق قلبم نفوذ کرد...
Estatira
داستان کودکی خود نویسنده هست که بچه‌ی باهوش و بااستعدادیه ولی خانوادش خیلی فقیرن...
QuantumOfSolace
موضوعش رو می فرمایین؟
نازنین
من کتاب رو از طاقچه خریدم و خوندم و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم، بسیار زیبا بود... فقط نکته ای که متوجه شدم اینه که من با کتاب فیزیکیش مقایسه ش کردم ودیدم این نسخه ای که قرار دادن کامل نیست.
navid
در کل کتاب خوبی بود،اما به عقیده من این کتاب برای گروه سنی ۱۶ سال به بالا مناسبتر است،نویسنده شرایط سخت روزگار کودکیش را باتمام عواطف واحساساتش صادقانه به تصویر کشیده است وتوانسته آلام ودردهای یک کودک در روزگاری که هنوز کودکان آنچنان که باید به آنان توجه نمیشد بیان کند.
aylin
یکی از بهترین و اثر گذارترین کتاب هایی بود که خوندم و در پایان داستان پابه پای پسرک گریه کردم.داستانش کوتاه ولی تاثیرگذار و اموزنده بود.صد در صد برای والدین توصیه میشه.
مریم جون
جلد کتاب خیییلیی دوست داشتم😄👏👏
ساکت
به نظر کتاب بسیار لطیف و جذابی میاد. دلم میخواد بخرمش
Dayan
داستان از دید پسری پنج ساله به اسم "زه زه" گفته می‌شه که قوه‌ی تخیل بالایی داره و تو خانواده‌ی فقیر و نسبتا پرجمعیتی زندگی سخت‌ش رو می‌گذرونه. خیلی جاهای داستان برای بیچارگی زه زه بغض کردم، و خیلی جاها با شیطنتای بچگانه‌ش خندیدم. در کل می‌تونم بگم این رمان اول "فقر" و سختی‌هاش، و بعد "قدرت تخیل کودکانه" برای مواجهه با سختی‌ها، و بعد هم "قدرت محبت" رو نشون می‌داد. ترجمه هم یه سری جاها روان نبود.
ریحانه شمیرانی
کتاب داستان زندگی پسر فقیر و چالش‌هاش در برزیل رو روایت می‌کنه. داستان لطیف و زیبایی داره و بعضی قسمت‌ها قلبت رو به درد میاره. یه ویژگی که این کتاب داره اینکه تو رو با واقعیت‌های زندگی و اینکه گاهی ممکنه چه‌قدر اذیت‌کننده و دردناک باشه روبه‌رو می‌کنه. نقش مهربان‌بودن توی کتاب خیلی پررنگه و اینکه چه‌قدر با مهربان‌بودن می‌تونی توی زندگی دیگران تاثیر مثبت داشته باشی.
راضیه بهرامی
به نظر من مخاطبان اصلی این کتاب، بزرگسالان هستند. چون اونا بیشتر از بچه‌ها به درک دنیای خیالات و رویای بچه‌ها و نگاه کردن به جهان از زاویه‌ی دید اونها نیاز دارند.. اگر بچه دارین، اگر میخواین بچه‌دار بشید و یا اگر دوست‌دارید جهان بچه‌ها رو بیشتر و بهتر درک کنید. این کتاب رو از دست ندید..
گندم
پسرکوچولوی این کتاب تونست با احساسات پاکش قلبم رو لمس کنه و قطعا تا سال ها اثر انگشت های کوچیکش روی قلبم باقی میمونه :) روایتی زیبا از روح ظریف و شکننده ،تخیلات شگفت انگیز و شیطنت های یک پسربچه ،پسر بچه ای که فقر در رگ هاش جریان داره و دنیای کودکانش با مشکلات بزرگترها به هم بافته شده این کتاب رو بخونید تا سالهای سال روایت شیرین و در عین حال تلخش رو به خاطر بسپارین
__mohadeseh.b__
اوایل کتاب ترجمه بد بود ولی کم کم بهتر شد ، داستان غم انگیز و جالبی بود
fariba
اول داستان کمی خسته کننده بود، ترجمه اش خیلی روان نبود برای مثال متوجه نمی‌شدم که گفت و گوی قبلی تموم شده و گفت و گوی جدید شروع شده، فضا سازی داستان هم خیلی قوی نبود.. با توجه به خوندن نظرها انتظار بهتری داشتم با این وجود داستان تاثیرگذار و غم انگیزی داشت و در مجموع خوندن اون رو توصیه میکنم🙂
h.s.y
ترجمه اش یک جوری بود اما داستان زیبا و غمگین بود
fatemeh
فک کنم جز بهترین کتابایی هست که خوندم. اولش یکم حوصله آدم سر میره ولی واقعا یه جاهاییش اشکم دراومد و یه جاهاییش هم خندیدم... داستانش درمورد خاطرات کودکی یه پسربچه ی برزیلی هست،دقیقا نمیدونم اتوبیوگرافی هست یا نه ولی تا جایی که میدونم بیشترش خاطرات خود نویسنده است واسه همین هم که آدم میدونه واقعی هست بیشتر تاثیر میگذاره
حسینی
قشنگ و غم انگیز بود. بچه های حالا اینارو باور نمیکنن. ما دهه شصتی ها میفهمیم
vesta
درد،،،، درده! هیچ ربطی به زمان نداره
fhosseinzadeh
خیلی قشنگ بود باهاش کلی اشک ریختم
Ronak Ghavampour
کتابی بسیار عالی که بارها ارزش خواندن دارد.

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان