نظرات درباره کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار اثر آلن  کار

نظرات کاربران درباره کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار

۳٫۰
(۳۴)
کاربر 6767915
این کتاب واقعا این قدرت داره که باهاش س‌یگار ترک کنین ، البته اگه خودتون واقعا تصمیم قطعی به ترک سیگار داشته باشین
Erfan
چند بار ترک ناموفق داشتم که هر کدوم دو سه ماهی طول میکشید، چند بار سمینار ترک آسان آلن کار رو دیدم، توی چالش quitnow شرکت کردم نشد، ورزش کردم نشد، اراده به خرج دادم نشد، خانواده چند بار بهم گفتن نشد، داشتم توی سن 23 سالگی دیگه به این باور میرسیدم که اینم دردیه که تا عمر دارم همراهمه... ناامید، خسته، خسته از شکست، خسته از ناامیدی، خسته از بو و طعم بد، حسته از بردگی، خسته از خستگی... اگه حتی سمینار رو هم دیدی و چیز جالبی دستگیرت نشد بدون که کتابش خیلی با سمینار تفاوت داره. من 19 فصل خوندم توی این 2.3 روز، کاملا مطالب میاد جلو چشمم... وسوسه هم بشم کتاب رو میخونم، من خودم باورهام باعث شدن که تبدیل به یه برده تمام عیار بشم و فهمیدم این کتاب بسیار کمک کننده هست در تغییر باورهای ما، فقط نباید مثل رمان مطالعه کرد، باید بارها و بارها مرور و مطالعه بشه که باورهایی که در ذهن ما ثبت شده پاک بشه... به قول یکی از کامنت های زیبا: اگه فکر میکنی نمیشه، حتما این یکی رو امتحان کن.
Msharif7
به تمام دوستا و عزیزای سیگاریتون معرفیش کنید خودتونم بخونید ، خیلی راحت و اسون سیگارو ترک میکنید.
کاربر 7846555
عالی
کاربر 3714236
بهترین کتاب بود ترک سیگار. منی که اصلا نمیتونستم یک روز بدون سیگار باشم و فکر هم نمیکردم بتونم ترک کنم. خیلی راحت با این کتاب ترک کردم و خیلی خوشحالم بابت خوندن این کتاب
کاربر 7638221
سلام،بنده به دنبال کتاب صوتی و مجانی ترک سیگار به روش آقای آلن کار میگشتم...چون همین کتاب رو خودم در منزل دارم وهرگز تا پایان کتاب رو به اتمام نرسوندم.عاجزانه و صادقانه تقاضای کمک دارم،،، Help Me.... اما متأسفانه الان همین کتاب قیمت گذاری شده و واقعآ تاسف داره.

حجم

۲۵۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۵۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد